No kurat , ega see ju mingi kosmos ka ei ole
Tõesti ei leidu ühtegi 2,0 mootorit omavat e28 omaniku , kes selle probleemi oleks välja ravinud
See tuuritamine tundub tüüpviga olema ja tundub , et kõik on sellest üle saanud mootori vahetusega
Ma väga ei panustaks sellele klapile , kui ta peaks külma mootoriga rohkem õhku andma , siis seda ta ka teeb . Klapp on avatud ja õhk käib ju vabalt läbi . Probleem oleks olnud siis , kui ta suletud asendis oleks ja läbi puhuda ei kannataks .
Kui õli kork avada , siis muutub mootori töö tühikäigul ühtlaseks . Seega peaks klapikambri kaanel asuv tuulutus rohkem õhku ülevalt peale saama
Üks versioon veel , mul pressib karteri tuulutuse toru alumisest otsast läbi . Kuna sisselase imeb just alt üles , siis võib olla kaob sealt surve , mis omakorda peaks ülevalt rohkem peale tõmbama .
ET õhu liikumine ..ringlus mootoris oleks maksimaalne .
Muidugi sai um-ist uus karterituulutuse o-ring ka toodud , et seda võimalik üldse vahetada oleks , siis tuleb sisselase küljest ära võtta , muidu ei saa toru kätte .
Kindlasti on kõik uued ideed siia oodatud
