1. leht 1-st
käivitub viletsalt
Postitatud: 13 Okt 2011 16:36
Postitas rallyiff
tegemist siis m20b20 motoga, ja probleem selles et käivitub hirmus pikalt, mitte natuke vaid ikka umbes 10-15 sek peab tihti käiama et läheks. samas kui läheb läheb purtsti käima aga pika käiamise peale, ning vahest on tal parem tuju ja läheb kohe käima, kui peale sõitu on mingi 10 min seisnud siis tuleb jälle pikalt lasta, aga kui 5 min siis läheb poolest pöördest, oskab keegi mingeid vihjeid anda kust otsima hakata, süüde on paika pandud, bensupump uus(kuna vana andis lihtsalt saba) ja oma leidlikus hakkab otsa saama
tänud IFF
Postitatud: 14 Okt 2011 09:24
Postitas -Myyr-
kas külmkäivitus pihusti on ühendatud?
Mul hakkas ka jamama kui ilmad läksid kuidagi jahedamaks.. pistsin selle külge ja asi muutus.
Vähemalt mul
Postitatud: 14 Okt 2011 23:06
Postitas Xim
Mõõda bensu süsteemi surve ära. Ma arvan, et kütte süsteem ei hoia rõhku. Kuskile teemasse kirjutasin vastavad barrid mis olema peavad. Peast ei mäleta ja märkmed on garaages.
Postitatud: 19 Okt 2011 15:26
Postitas Kristina5
Jagaja on üle vaadatud?

Postitatud: 20 Okt 2011 11:39
Postitas rallyiff
jagaja üle käidud ning uus rootor sees
bensu surve kohta on minu loogikal nati augud: kui käib siis on ju kõik normis, seega surve peab käimise ajalgi õige olema, ja kui ma süüte panen sisse siis lööb pump pidevalt, seega isegi kui süsteem on tühjaks vajunud siis pumbal käia lastes peaks see ju surve uuesti üles lööma, kuid tulemust see ei anna.
samas ta ikka tujutseb mul ka, nüüd kaks hommikut järjest läks poolest pöördest käima, kuid päeva peale ikka turiitas
Postitatud: 21 Okt 2011 10:31
Postitas Kristina5
Pihustid võivad ka läbi olla e. siis nad on jäänud lahti vms VÕI hoopiski lekivad. Proovi äkki neid vaadata või vahetada.
Postitatud: 21 Okt 2011 10:36
Postitas ristot
Pump lõõb süüte sisse keerates niikaua kuni rõhk õige siis jääb seisma ja hakkab järgnevalt tööle alles siis kui starterit annad.
Postitatud: 21 Okt 2011 14:54
Postitas rallyiff
ei tea mis mul seal on aga mul töötab pump kogu aeg
Postitatud: 21 Okt 2011 17:22
Postitas Xim
Bensu rõhu regulaator võib peetis olla. Tee mida ennist soovitasin ja veendu, et sul oleks töötava mootoriga 2.5 ± 0.05 bari (Fuel system pressure) ja seisva motoriga 2.1 bari (Fuel system hold pressure).