1. leht 1-st

K: 2,4TD probleemid

Postitatud: 05 Okt 2011 08:43
Postitas eix22
Terv, kuna teema ei ühti väga allpool teemas küsitud asjadega, siis tegin uue teema. Mõned küsimused elektroonile pumbaga turbodiisli kohta.
Nagu aru olen saanud, siis sellel variandil saab kütuse kogust ja pöördeid ainult ajust reguleerida? Probleem selles, et kütusekulu on liiga suur, pole vahet väga kas maantee või linn ,kulu on kusagil 8 kanti keskmiselt.
Lisaprobleemid on vahest tühikäigul tekkiv vibratsioon, mis kaasab endaga siis kogu auto värisemise, õigemini üles alla hüppamise.
Külmana käivitades töötab mootor 5 sec ebaühtlaselt.
Lisaks veel selline probleem/küsimus, auto käivitub ainult peale eelsüüte ära ootamist, seda siis nii soojalt kui külmalt. Külmalt on see loomulik, aga soojana ju mitte. Häiriv on ka üsna kõva müra ja lagin, olen võrrelnud teiste sama mootoriga autodega, käivad mahedamalt. Auto vaatas üle diiselmootorites üsna pädev inimene, kelle arust on kõik ok ja normaalne, kõik peale kütusekulu ja soojana mittekäivitumise ilma eelsüüteta. Võibolla olen tõesti liiga nõudlik?

Postitatud: 05 Okt 2011 17:20
Postitas siim528
Soovitan nukvõlli üle vaadata.

Postitatud: 06 Okt 2011 19:07
Postitas raits85
lagin ilmselt kulunud nukast ja vigasaanud nookuritest.8l sajale pole ju teab mis palju,ilmselt see kõrgsurvepump ise pole enam esimeses nooruses.

Postitatud: 06 Okt 2011 20:20
Postitas eix22
nuka pean üle vaatama, klapiklõbin see ei ole.
Kogu mootor on mõned aastad tagasi üsna pädeva tegelase poolt kokku pandud, kõik pumbad ja asjad on üle käidud, enamus ilmselt ei nuriseks millegi üle, mina tahan ideaali. 8L sajale on siiski palju 6-7 on normaalne selle mootori puhul.

Postitatud: 09 Okt 2011 14:56
Postitas killer666
Tegelikult on see mingi loll jutt , et 524 soojalt küünlaid ei anna. Soojalt küll seasaba põlema ei hakka ,aga niikaua kui see roheline ring põleb , niikaua ka antakse küünlaid. Iseeset minul pole tahtnud ükski 524 soojalt ilam kyynaldetta poolest pöördest käima minna. Alato on ikk apidanud mingi paar sekundit ootama enne käima panemist.

Postitatud: 09 Okt 2011 19:38
Postitas eix22
Mul e30 ja soojana pean ikka ka tule kustumiseni ootama.

Postitatud: 17 Okt 2011 12:36
Postitas markx
Soojalt mittekäivitumine viitab kulunud kõrgsurvepumbale. Eriti levinud oli probleem elektrooniliste pumpade puhul 88a ja kõrgemale. Plunseripaari sulamid on selliselt valitud, et plunser oleks väiksema soojuspaisumisteguriga. Vastasel korral oleks plunserpaari kinnikiilumine pumba soojenedes vältimatu. Kui plunserpaar on niigi kulunud, siis sooja mootoriga paistetab ta eriti hõredaks, pritsemoment seega hilisem ja käivitumine aeglane. Ka küttekulu läheb kõrgeks.....pisut aitab pumba pritsemomendi varasemaks sättimine. See käib elektroonilise pumba puhul samamoodi kui mehaaniliselgi.

Postitatud: 17 Okt 2011 16:47
Postitas killer666
No mul kui näiteks välja suretan , siis läheb poolest pöördest käima , aga kui juba on seisnud ja jahtunud veidi aega , siis tahab ikkagist kyynlaid saada. No läheb ka ilma kyynaldetta , aga siis vaevaliselt ja paksu tossuga. Pigem ikka mootor kulunud.

See soojalt mitte käivitumine on pigem ikka 525tds teema.

Postitatud: 18 Okt 2011 20:52
Postitas eix22
Ju siis on pump kulunud ja sellega kõik need probleemid seotud ka.
Targemate sõnul ei tohiks eelsüüde üldse töössegi rakenduda sooja mootoriga, mul annab igal ajal eelsüüdet.
Mineku üle ma kurta ei saa, samuti ei tossa auto, tahmasisaldus oli ka lubatust maksimumist üle poole väiksem.

Postitatud: 18 Okt 2011 21:16
Postitas killer666
Targemate saõnul jah , sest nemad eeldavad seda sellest , et seasaba sooja mootoriga põlema ei hakka. Samuti ei hakka paljudel see roheline ring põlema , kuna m6ni küünaldest ei tööta.

Mul on aga väga väike aku ja käima pannes soojalt on pimedas näha , et niikui kustub roheline ring nii ka kohe lähevad tuled heledamaks. Samamoodi oli ka mu e28 524td-l.