1. leht 1-st
K: mootori võimsus
Postitatud: 10 Juul 2011 23:21
Postitas priit282
Painama hakkas selline küsimus - kas tehnilisse passi märgutud kilovatid on mootori "väntvõllil" olev võimsus või on võimsus, mis rakendub vedavale sillale?
Sõnastus on veidi kohmakas aga loodan, et saite aru...
Postitatud: 11 Juul 2011 00:16
Postitas Sven
Väntvõlli otsast mõõdetud.
Postitatud: 11 Juul 2011 07:31
Postitas priit282
Kui väntvõlli pealt, siis palju umbes paarkümmend aastat vanal autol läheb võimsust kaotsi enne kui see jõuab ratasteni?
Postitatud: 11 Juul 2011 09:49
Postitas raunz
Kõige täpsema vastuse saad kui dünostendis ära käid

Muidu kui õigesti mäletan siis ca 15% on transmissioonikaod tagaveolisel autol.
Postitatud: 11 Juul 2011 18:09
Postitas fiziks
aga seda ei mõjuta praktiliselt mitte kuidagi auto vanus...kui just auto ei ole väga käest ära lastud veoülekandega.
võimsuse "kaotsi minemist" mõjutab suuremalt jaolt ülekannetes (käigukast ja differ) kasutatav õli.
Postitatud: 11 Juul 2011 19:02
Postitas priit282
nüüd asi selge siis.
nii et 160kw võimsusest läheb umbes 24kw käigukasti, diffri ja igasugu laagrite käitamisele...
hea meelega lükkaks oma masina dünostendi ja vaataks, palju siis võimsust reaalselt tagaratasteni jõuab...
kas keegi on oma hainina dünostendi viinud? kui jah siis kuhu ja palju selline ettevõtmine maksaks?
Postitatud: 11 Juul 2011 19:27
Postitas fiziks
stendis ei ole käinud, kuid mõõtnud acceleromeetriga (vist nimetatakse nii

) olen küll, see ei ole muidugi nii hea võrdlemiseks kellegi dünutulemustega aga annab ülevaate asjast küll. kuskil 180 jõudu rattast näitab mul see vidin tavaliselt. mootor M30B35 (ilma katita)
Postitatud: 11 Juul 2011 20:14
Postitas priit282
Postitatud: 11 Juul 2011 20:27
Postitas raunz
Ma soovitaks TKTK (tehnikakõrgkool) dünostendi pigem

Postitatud: 12 Juul 2011 09:10
Postitas Kristina5
Dynomax ei pidanud nii kvaliteetne ja täpne olema aga usun, et ajab asja ära küll. Tõka tõka oma on muidugi viimase peal.