1. leht 1-st
K: m20b25 moto jahutuse kohta
Postitatud: 21 Juun 2011 09:49
Postitas sillufromIV
Paigaldasin e21-le e34-lt pärit m20b25 mootori. Sain mootori töötavalt autolt ja kõik lõdvikud on kaasas. Radikas läks paika e21 oma. Paisupaak on väline ja olemas.
Probleem selles, et nüüd pole paisupaaki ja ahjuradikat millegi otsa ühendada. Vabad on 6. silindri lähedal üks peen lõdvikuots (ca 15 mm, tuleb sl.kollest)) ja õhulugeja kanti välja tulev ca 22 mm lõdvik (tuleb kolmikust termostaadi alumise otsa ja 6. sil taga oleva otsa vahelt, sl.kolle alt). Veepump, radikas ja termostaat on ühendatud, 6. silindri taga olev ots ka küljes.
Arvan, et see vaba 22mm ots peaks paisupaaki minema. Aga mis ots see peenike siis on? Ja kuhu ahi ühendada? Mitu lõdvikut e34 m20 ahju lähed ja kust need tulevad?
Teab keegi midagi arvata või soovitada?
OT. Mis otsad süütepooli minema peavad? Küünlajuhe, + ja mis veel? Kommutaatorit pole sellel motol.
Postitatud: 21 Juun 2011 18:18
Postitas priit300
E34 jal on paisupaak radika küljes ,sul on vaja osta teine veepump millel on see koht ka küljes mis läheb paisupaaki ,selline nagu sellel pildil
http://static.bmwfans.info/images/epc/MjYwX3A=.png
Soendusahju radikast üks peaks minema plokki või ploki kaane sisse kohe suht seal tulemüüri vastas on se ots ja teine ots peaks minema termostaadi korpuse alla .
Postitatud: 21 Juun 2011 20:24
Postitas sillufromIV
See on kasulik info. Mul praegu seal tulemüüri vastas vist seesama ots, mis peaks ahju minema ja selle asemel peab vist lühikese jupi panema, siis saabki ahju vee sisse.
Aga sinna samasse tuleb veel üks peen ots. Selle peab vist lihtsalt kinni panema siis.
Joonise järgi tundub, et selle veepumba vahetamise asemel võib lihtsalt kolmiku panna sinna, selline lõdvik otsida.
Postitatud: 21 Juun 2011 22:32
Postitas priit300
Kindlasti saab sinna selle kolmiku panna ,mul on isegi selline toru kolmik olemas mis sinna sobiks aga ma nägin et on lihtsam ja visuaalselt parem uus veepump panna .
Millist väikest toru otsa sa seal mõtled veel kui seda mis seal termostaadi korpuses ,siis see peaks minema selle throttle body külge mul üks pilt ka tehtud sellest .
Samas on mul päris palju sellistest kohtadest pilte tehtud kui huvitab võin maili peale saata .
Postitatud: 21 Juun 2011 22:37
Postitas sillufromIV
Termostaadikorpusest tuleb, läheb sl.kollesse õhuvõtuava juurde ja sealt tagasi alla ja paremale. See ongi vaba praegu. Sellel pildil pole seda lõppu näha (peene lõdviku pilti).
Postitatud: 21 Juun 2011 22:41
Postitas priit300
Jah nii ta peakski minema .
Postitatud: 22 Juun 2011 06:57
Postitas eix22
Veepumpa küll vahetama ei pea, selles mingit erinevust ei ole. Pole vahet kas paisupaak eraldi või radika küljes, selle 3 otsaga lõdviku painded on teised lihtsalt, see ettepoole ülejääv ots lähebki paisupaaki. Tagumine peenem ots , mille asukohta sa ei tea, läheb plokki.
Postitatud: 22 Juun 2011 07:14
Postitas sillufromIV
eix22 kirjutas:Veepumpa küll vahetama ei pea, selles mingit erinevust ei ole. Pole vahet kas paisupaak eraldi või radika küljes, selle 3 otsaga lõdviku painded on teised lihtsalt, see ettepoole ülejääv ots lähebki paisupaaki. Tagumine peenem ots , mille asukohta sa ei tea, läheb plokki.
Nii peent otsa pole plokkis kuhugi panna nagu ...
Vist on ikka vahe sees, kas viia paisupaaki termostaadi alumisest suuremast otsast või veepumbast ...
Postitatud: 22 Juun 2011 10:47
Postitas sillufromIV
Leidsin nüüd kõik üles ja pilt selge, kuidas mis käib. Tänan kõiki, kes kaasa mõtlesid!