1. leht 1-st
BMW E28, 525e, 95kw, 1986a.
Postitatud: 06 Juun 2011 22:40
Postitas AXO
Tere.
Sai täidetud siis pikaaegne unistus ja koju toodud klassikaline bmw.
Auto ise siis tundub olevat üsna heas seisus, nii tehniliselt kui ka kosmeetiliselt.
Erilisi lisasi tal hetkel veel pole peale ATM. kasti ja puit liistude.
Paar pilti ka siis, eks homme räägin pikemalt ja teen ka pilte.
Uploaded with
ImageShack.us
Äkki keegi teab mis tähis või asi see täpsemalt on ja mille kohta see käima peaks?!
Uploaded with
ImageShack.us
Postitatud: 07 Juun 2011 00:31
Postitas Hai
Paistab täitsa viisakas pildi pealt ja oleks kordades viisakam, kui kroom neeru paneksid.
Postitatud: 07 Juun 2011 22:04
Postitas AXO
Jah neid ei olnud , üks kõverik on pakkiruumis aga pigem panen ikka kroomitud ja sirged neerud.
Postitatud: 07 Juun 2011 22:16
Postitas Greger
kus kandis maisn asub ? Nägin täna Kivi-Vigalas ühte väga korraliku seismas. Päris hea nägi vällja.
Postitatud: 08 Juun 2011 22:11
Postitas AXO
Asun ise Jüri kandis, Arukülas.
Postitatud: 10 Juun 2011 20:59
Postitas AXO
Nii ni.
Sai täna tehtud esimesed sammud auto parema seisukorra ja olemise suunas.
Esimene asi mis mind tohutult häiris juba auto ostmisel on ühe nookuri klõbin, sai siis täna peale tööd kihku, kähku kaas maha kistud ja vaadatud mis teha annab.
Klappikambri kaas ise, oli parajalt räpane.
Aga paraku polnud selle maha kiskumisest suurt kasu, kuna kõik nookurid olid väga ilusti paigas. Ainult 6. silindri sisse L. klappi nookurit andis väheke kohendada, seda sama ma ka alguses kahtlustasin sest klõbin on ainult ühe nookuri oma. Kuid selle kohendamine suurt ei aidanud midagi. Kuna oli parasjagu kiire kah, ei olnud väga aega uurida mis asi see siis klõbiseb.
Selles ruumis tundus väike-vana hai päris suure autona
Sisu on kah suhteliselt korralik kuid paraku on keegi sadist paigaldanud talle mingi päris koleda sportivnaja rooli. Originaal on täiesti bagasi ruumis olemas kuid tundub, et rooli latti on nii "hästi vahetatud, et orig rool enam ei istu ja sammast ei saa kah enam reguleerida. Eks peab ta üks nv korralikult ette võtma.
Postitatud: 10 Juun 2011 23:32
Postitas mihkel3xx
võib ju olla ka,et mõni nookuri tald kulunud??kunagi jändasin ühe e30 sama moodi ja siis vahetasin lihtsalt nookurid välja.probleem kadus.Rohkem ei oska nõu anda

Postitatud: 13 Juun 2011 21:17
Postitas AXO
mihkel3xx kirjutas:võib ju olla ka,et mõni nookuri tald kulunud??kunagi jändasin ühe e30 sama moodi ja siis vahetasin lihtsalt nookurid välja.probleem kadus.Rohkem ei oska nõu anda

Tänud nõu eest, eks peab mõnel vabal nv. asja ette võtma.
Siin siis ka mõned vähe selgemad pildid.
Nendelt piltidelt kajastub ka väga hästi, et auto karjub plastide värskenduse ja uute numbrite järgi.
Ka tagatuledega tuleb kas proovida ära poleerida või uuesti üle lakkida.
Esituled tuleb vast lihtsalt uued osta, suht hämarad teised.
Postitatud: 23 Aug 2011 20:32
Postitas AXO
Tere.
Vahepeal palju asju toimunud ning kirjutakski siis vahelduseks nendest.
Võiks isegi öelda, et üsnagi probleemide rohked on olnud viimased paar kuud selle autoga, aga eks tal ole vanust ka piisavalt ning elementaarse hooldusega pole eriti viitsitud vaeva näha.
Esiteks siis sai ootamatult kardaani vahepukk keset Tallinna
otsa.
Teiseks läks generaatori tablett, jällegi nii ootamatult, et jäin üsna kohe tee peale (nii kui geneka tuli hõõguma hakkas). Imelik natuke, et tuli nii hilja reageeris.

.
Siis ilmnes ka, et salongi radiaator oli eelnevalt silikooni ja klaasfiibriga "remonditud".
Radika vahetuse käigus ilmnes ka see, et kõik mootori probleemid on lahendatud "CHECK ENGINE " pirni eemaldamisega.

Sai küll uus pirn pandud, kuid miskipärast see ei sütti isegi enne mootori käivitamist. Sama jama on ka bensiini tulega. Üleüldse toimuvad spido keskmises tabloos imelikud asjad. Näiteks service tuled põlevad oma suva järgi, kord rohelised kord vilgub inspectsion. Lisaks veel sada muud funktsioonita juhet, mis ma armatuuri maha võttes leidsin. Tõsine Macgyver on üks selle auto omanikest olnud ja ilmselt ka tuuningumeister (pidurisuportid on mingi punase põrandavärviga punaseks võõbatud). Nii, et üsnagi problemaatiline isend (õnneks need vead on kõik parandatavad)

Aga jah, see selleks, ma ei kaota lootust ning püüan ikka järk-järgult sellest masinast asjaliku auto teha.
Mõned pildid ka siis .
Komplektne nina:
Et detaile vähe lihtsam tuvastada oleks, sai ka kapotialune puhtaks küüritud, nüüd ikka tunduvalt parem vaadata.

Postitatud: 23 Aug 2011 21:02
Postitas trevi
Radika vahetuse käigus ilmnes ka see, et kõik mootori probleemid on lahendatud "CHECK ENGINE " pirni eemaldamisega. Sai küll uus pirn pandud, kuid miskipärast see ei sütti isegi enne mootori käivitamist. Sama jama on ka bensiini tulega. Üleüldse toimuvad spido keskmises tabloos imelikud asjad. Näiteks service tuled põlevad oma suva järgi, kord rohelised kord vilgub inspectsion. Lisaks veel sada muud funktsioonita juhet, mis ma armatuuri maha võttes leidsin.
Bensiini tuli ei peagi enne käivitamist süttima. Check engine tuli on ka vist lihtsalt check ja pole mootoriga üldse seotud, kui siis ainult jahutusvedeliku ja õli tasemega ja seda juhul, kui su autol on check panel (see, mis näitab kas pirnikesed jne kõik autol töötavad). Osadel autodel ei pruukinud seda olla.
Kas sul on vanem või uuem spidomeeter? 86 veebruaris see muutus. Vaata vin koodi järgi
www.realoem.com või bmwfans.info järgi, mis kuul su auto on toodetud. Kui uuem spidomeeter, siis võib pääseda kergemalt.
Edit: vaatasin su sisu pilti, sul on vanem spidomeeter. Siis on SI board mäda.
Lahenduseks on vahetada SI board korraliku vastu (neid enam ei liigu eriti) või override'da SI board, mis juhul need dioodid ja inspection ja service tulukesed jäetakse vahelt välja ja ülejäänud näidikud ühendatakse otse.
Postitatud: 24 Aug 2011 14:07
Postitas AXO
Tänud! Väga informatiivne kiri oli minule kui suht rohelisele veel baierlaste alal.
Kuid jah selle bensiini näidiku ja tule jamale tuleks vist põhjust otsida baagist. Eeldan, et reostaat lihtsalt rokane.