1. leht 1-st

M20 väntvõlli käbi

Postitatud: 05 Juun 2011 11:04
Postitas Ruut
Kiire küsimus. Kas selle suure otsapoldi - "käbi" peab eemaldama, et rihmaratas väntvõlli otsast kätte saada. Tahaks hammasrihmale ligi pääseda. Kui jah, siis kas keere on päri või vastupäeva? Viimasest hammasrihma vahetusest on üle kümne aasta möödas ja ei mäleta enam.

Tuli järsku viitsimine rullikas rajapäevaks joonele ajada aga mootor teeb kohutavat õmblusmasina häält. Näha on, et rihm on hamba jagu nihkes. See on see, kui laenad auto välja. Asjaosalised ei tea muidugi et midagi juhtunud oleks :evil:

Postitatud: 05 Juun 2011 11:13
Postitas priit300
Selle peab eemaldama jah ja keere peaks olema õieget pidi.

Postitatud: 05 Juun 2011 14:31
Postitas raunz
M20 ei pea seda kindlasti eemaldama, rihmaratas tuleb koputades v6i t6mmitsaga, ta seal v2ikese pinguga peal. Vahest vajab rohkem koputamist ainult.

Postitatud: 05 Juun 2011 15:47
Postitas priit300
No mul küll see koputades väntvõlli otsast ära ei tulnud ,ja rihma sealt vahelt välja ka ei saanud ilma selle eemaldamiseta .

Postitatud: 05 Juun 2011 16:45
Postitas redline
rauno räägib õiget juttu, tavaliselt natuke roostes ja vajab veidi koputamist/tõmbamist. Käbipolti pole vaja puutuda

Postitatud: 05 Juun 2011 21:54
Postitas priit300
Võibolla tõesti ,mäletasin vist natuke valesti kuna ma ta sealt enda mootoril ära keerasin .

Postitatud: 06 Juun 2011 09:28
Postitas Sven
Käbi pole vaja puutuda (päripäeva keere muidu). Rihmaratta saab ära kruvikeerajatega ettevaatlikult kangutades. Hammasrihma pingutatakse nukkvõlli otsast vastupäeva 1...2 pööret keerates (küünlad maas! ja pinguti poldid lõdvendatud).

Postitatud: 12 Juun 2011 08:35
Postitas Ruut
Tänud vastajatele. Mootor teeb nüüd korraliku häält ja minek tundub ka endine olema. Müstika - kuidas sai rihm hamba võrra üle hüpata. Võibolla siiski on mõni klapp pihta saanud aga kõrva ja pe**e järgi mingit anomaaliat ei tuvastanud. Vana rihma pingsus oli korralik ja välimus uueväärne, kuigi üle 10a tagasi vahetatud.