1. leht 1-st
K: e28 2,8 tühikäik.
Postitatud: 21 Apr 2011 09:24
Postitas lamp
Selline vahva küsimus siis kuidas tühikäiku maha keerata?
Nimelt külma mootoriga on pöörded 1000 ringis, mootori soojaks minnes töusevad pöörded sinna 1500 kanti. On kellegil mingit aimu millest see tulla vöib? Köik voolikud jne asjad on terved st lisa öhku kuskilt peale ei tule.
Postitatud: 21 Apr 2011 09:50
Postitas trevi
Selline vahva küsimus siis kuidas tühikäiku maha keerata?
Nimelt külma mootoriga on pöörded 1000 ringis, mootori soojaks minnes töusevad pöörded sinna 1500 kanti. On kellegil mingit aimu millest see tulla vöib? Köik voolikud jne asjad on terved st lisa öhku kuskilt peale ei tule.
Üks variant, et lisaõhuklapp on kinni kiilunud ning ei sulgu mootori soojenedes. Maha kruvides peaks näha olema, kas ava on kinni või lahti. Kui pistikule 12V peale anda, siis peaks mähis soojendama bi-metalli, mis ava kinni lükkab paari minutiga.
Pildil nr 8:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/S ... ter_hoses/
Iseenesest saab jupist nr 6 keerata tühikäiku, aga kui see eelnevalt on paigas olnud, siis ära seda torgi. Kas vooliku nr 3 korrasoleks on ka kindlakstehtud? Tolle pragunemine ja kasutuskõlblikuks muutumine ei ole ka haruldane.
Postitatud: 21 Apr 2011 10:16
Postitas lamp
No kurjam ei leia üles seda jumps tükki auto küljest

Postitatud: 21 Apr 2011 10:19
Postitas trevi
Enam-vähem suure jämeda õhulõdviku all peab olema. Kinnitus vist plokikaane küljele tikkpoltidega. Eeldades, et tegu ikka M30B28 mootoriga.
Postitatud: 21 Apr 2011 10:26
Postitas lamp
Leitud krutitud ja korras

aga järgmine mure kohe nagu naksti juures.
Pmst mootor hakkab vahele jätma kuskil seal 2000-2700rpm juures. Loogiline vist oleks et küünlad ja küünla juhtmed läbi aga samas siis peaks ta madalama pöörde peal vahele jätma hakkama. Kas süüte nurgas vöiks sellisel puhul viga olla? Samas käivitades nagu kergelt poogib ka mootorit.
Postitatud: 21 Apr 2011 10:54
Postitas trevi
kui käivitades tahab hinge kinni tõmmata, siis võib olla küll süüde varajane.
Postitatud: 21 Apr 2011 12:07
Postitas lamp
Homme vötan selle süüte asja käsile vaatan kas saab paremaks vöi mitte.
Mingi aeg vötan ennast kokku ja hakkan kolmandat probleemi lahkama...seniks aga tänud abi eest

Postitatud: 21 Apr 2011 12:45
Postitas TõnisL
Kui palju on 2,0 95kw mootoril normaalsed tühikäigu pöörded ?
Postitatud: 21 Apr 2011 13:10
Postitas lamp
vast sama mis teistel, 800rpm peaks olema.
Postitatud: 21 Apr 2011 14:14
Postitas tanele28
Mu autol olid taolised vahelejätmis probleemid pöörtel 3000-4000 ja katki oli kaks aastat järjest ülalpool pildil viidatud detail nr.3. Mu autol oli lõdvikus pragu nii hea kohapeal, et alles peale dignostikat leidsime, et viga on selles detailis. Keera korra detail nr.3 maha ja veendu et selles poleks mingeid pragusid.