1. leht 2-st
K: m20b20 mootori õlisurve tuli ja spido mure.
Postitatud: 05 Apr 2011 23:37
Postitas aronz12
Tere. Sai täna vähe proovitud mootorit ja peale paari äkilisemat kohalt starti(kummi lastud) hakkas õlituli põlema. Märkasin seda õnneks kohe ja suretasin pilli välja. Natuke seisis siis proovisin korra, et kas ikka põleb, ja põles jätkuvalt. Sai masin parklasse tugetud ja siis korra proovisin veel aga ikka põles.
Et küsimus siis, et mis asi seal siis ära kustuda võis? See õlikannuga(aku tule kõrval kohe) tuluke on ju ikka õlisurve? Või oli see taseme oma?
Postitatud: 06 Apr 2011 07:05
Postitas Jaks
Vaata üle kas lõlisurve anduri juhe on ikka küljes. Ehk on see kuidagi küljest tulnud ja otsapidi massi läinud.
Samas on võimalik ka, et reduktsioon klapp on jäänud lahtisesse asendisse.
Postitatud: 06 Apr 2011 08:51
Postitas Cardo
Kas ikka õlivarrast vaatasid ?
Postitatud: 06 Apr 2011 13:48
Postitas aronz12
Kus see andur täpsemalt asub üldse? Karteri küljes kuskil? Ja mis see reduktsioon klapp on?
Eile kui see juhtus siis ei tulnud pähe seda vaadata. Kodus olles hakkasin mõtlema ise ka, et ehk õli vähe võitu vms. Proovin varsti auto juures ära käia ja uurin need asjad järgi.
Postitatud: 06 Apr 2011 14:35
Postitas Jaks
aronz12 kirjutas:Kus see andur täpsemalt asub üldse? Karteri küljes kuskil? Ja mis see reduktsioon klapp on?
Eile kui see juhtus siis ei tulnud pähe seda vaadata. Kodus olles hakkasin mõtlema ise ka, et ehk õli vähe võitu vms. Proovin varsti auto juures ära käia ja uurin need asjad järgi.
Andur on plokikaane taga otsas.
Reduktsioon klapp on teisi sõnu õlisurve klapp mis asub õlipumbas. Aga sellele ligipääsuks vaja karteripõhi alt ära võtta.
Postitatud: 06 Apr 2011 16:14
Postitas aronz12
Käisin tiiru ära. Varda järgi algul vaatasin oli üle min. Ja kui hiljem uuesti vaatasin siis oli min. peal.
Aga nüüd ei põle spidos süüde sees olekus peale aku tule enam midagi ja ükski näidik ka midagi ei näita. Teise spidoga täpselt sama seis. Oskab keegi ehk öelda mis sellega juhtuda võis?
Rõhutule kohta, et proovin lähipäevil kanalile ajada ja selle klapi järgi vaadata. Karteri jaoks vaja mootorit tõsta ka? Et silla tala jääb ette vist ju.
Postitatud: 06 Apr 2011 20:07
Postitas Ruut
Jaks kirjutas:Andur on plokikaane taga otsas.
M20B20 on andur ploki paremal küjel väljalaskekollektori all. Mõistlik oleks manomeetriga õlirõhk ära mõõta. Siis omal kindlam tunne. Kui süüde sees (ja mootor ei tööta) õlirõhu tuli põlema ei hakka, siis võib ikka anduriga mingi kamm olla. Mina üritaks enne karteri ära kiskumist lihtsamad asjad välistada.
Postitatud: 06 Apr 2011 20:44
Postitas aronz12
Pole ennem õlirõhku mõõtnud, et kuidas see väljanäeb? Sellejaoks mingit spets tööriista (manomeetrit) ka vaja?
aga spidos ei tööta üldse peale akutule midagi. Kiirus, kell ja temp. panid muidu juba enne kelbast.
Postitatud: 06 Apr 2011 21:02
Postitas Ruut
aronz12 kirjutas:Pole ennem õlirõhku mõõtnud, et kuidas see väljanäeb? Sellejaoks mingit spets tööriista (manomeetrit) ka vaja?
Näebki välja nii, et anduri võtad ära ja selle asemele keerad manomeetri. Manomeetri mugavamaks jälgimiseks võiks sinna veel toru vahele panna. Mina ostsin vajalikud jupid Hydroscand'ist kui mul oli sarnane probleem m20 mootoriga. Minul osutus andur vigaseks, manomeetri järgi olid rõhud korras.
Postitatud: 06 Apr 2011 21:19
Postitas aronz12
Suur see rõhk üldse olema peab? Uurin natuke, et äkki mõnel sõbral on olemas vajalikud asjad ja siis mõõdan ära.
Seda andurit ei saa kuidagi testida?
Postitatud: 06 Apr 2011 21:29
Postitas -Myyr-
kõige lihtsam on testriga..aga ei oska hetkel näite öelda
autodata ei võimalda

Postitatud: 08 Apr 2011 20:58
Postitas aronz12
Okei. Täna sai veidi õli juurde valatud. Teiste asjadega pole kahjuks jõudnud tegeleda.
Kui loogiline oleks selline asi:
Mootor ringi käies vedas õli mootorisse laiali ja siis jäi karterisse seda väheks ja tuli hakkas põlema. Sama päev ma õli varrast ei piilunud aga kui järg päev vaatasin oli varda järgi kõik norm ja käima pannes ka tuli ei põlenud enam. Siis sõitsin maja juurde, selle ajaga vedas õli laiali jälle ja maja juures varrast vaadates oli õli alla min veidi. Seisis jälle paar päeva ja kui täna vaatasin siis oli õli jälle normaalne.
Kuna spidoga ka probleeme siis räägin sellest ka siin teemas:
Alguses ei töötanud kiirusenäit, kell, temp(algul midagi näitas aga enam ei liigu üldse paigast), hetkekulu näidik. Üle jäänud asjad, kütuse näit ja kõikvõimalikud tulukesed, töötasid.
Nüüd siis ei tööta midagi peale aku ja täistulede tulukeste. Ülejäänu on täiesti kutu.
Ega keegi ei oska rääkida, et kus kohast hakata sellele viga otsima? Spido enda viga see pole. Mul teine spido ka olemas ja sellega täpselt sama seis.
Kas spidol mingi kaitse vms ka on? Kaitsme karbis on üks must kaitse ülevalt reast läbi. See ei või asjasse puutuda?
Postitatud: 09 Apr 2011 02:02
Postitas -Myyr-
kaane peal kirjas pole?
Mille kaitse?
Võibolla mingi ühenduse viga
Postitatud: 09 Apr 2011 10:36
Postitas aronz12
mida pole kirjas?
Ma ei tea mis kaitse see on mis läbi. ülevalt reast(kolm kõrvuti vist) musta värvi(minul teised igatahes teist värvi seal reas). Nr ei tule mul meelede praegu. Mille kaitse see on ja kas see võib mõjutada spido tööd kuidagi?
Postitatud: 09 Apr 2011 12:49
Postitas trevi
Mootor ringi käies vedas õli mootorisse laiali ja siis jäi karterisse seda väheks ja tuli hakkas põlema. Sama päev ma õli varrast ei piilunud aga kui järg päev vaatasin oli varda järgi kõik norm ja käima pannes ka tuli ei põlenud enam. Siis sõitsin maja juurde, selle ajaga vedas õli laiali jälle ja maja juures varrast vaadates oli õli alla min veidi. Seisis jälle paar päeva ja kui täna vaatasin siis oli õli jälle normaalne.
Külma mootoriga õli paks ja rõhk suurem. Soojaks saades läheb vedelaks ja hakkab põlema, ennekõige just tühikäigul, pöördeid saades kustub ära.
Postitatud: 09 Apr 2011 13:30
Postitas aronz12
Selle maa peale mis ma maja juurde sõitsin mootor kindlasti soojaks ei läinud. Mingi 2-300m oli sõita ainult.
Ja ennem sõitma hakkamist oli õli norm, maja juurde jõudsin siis vaatasin uuesti ja oli õli juba alla min kriipsu. Peale pikemat seismis oli jälle asi korras.
On see normaalne, et õli tase nii hullult muutub?

enne sõitu ja pärast sõitu siis.
Postitatud: 09 Apr 2011 13:44
Postitas Jaks
Peale mootori käimist ongi õli tase madalam ja seda siis tingitud sellest, et õlipump ajab õli mootoris laiali. Hiljem see valgub karterisse tagasi.
Seega on normaalne õlitaseme muutus.
Postitatud: 09 Apr 2011 14:13
Postitas aronz12
Okei. Mulle tundus lihtsalt see taseme vahe liiga suur. Kuna nüüd õli juurde valatud, peaks sellega korras olema siis.
Aga spidoga ei oska keegi aidata? Selle viga ei oska nagu kuskilt otsima hakata. Ise kaldun arvama, et midagi on lühises vms, sest need tulukeseda seal ja bensiini näidik ei tohiks ju kuidagi kokku puutuda.
Mis kaitse on nr17?
http://i43.photobucket.com/albums/e363/ ... e28043.jpg
Postitatud: 09 Apr 2011 15:36
Postitas Ruut
Selline kaitse, mis sul võib kogu auto maha põletada, umbes 100A aga võibolla ka veidi rohkem. Enne selliseid küsimusi võiks avalikustada ka millise masinaga on tegu.
Postitatud: 09 Apr 2011 17:12
Postitas aronz12
Mis mõttes see auto maha põletab? Kui mõtled, et see traat seal ümber on liiga jäme vms siis see pilt pole minu tehtud. Võtsin netist suvalise.
Kurja ma nagu mäletasin, et teema pealkirja ikka panin. Aga e28 520i 85a 92kw siis.
Edit: Täna sai ringi sõidetud. Õlirõhuga mingit probleemi pole igatahes. Vähemalt mootor töötab ikka sama moodi.
Spido poole pealt juhtus midagi imelist, sõitma minnes avastasin, et näitab kiirust ja kell töötas ka. Ülejäänu on ikka kadunud.