K: e28 520i 95kw Mootoritemp. tõuseb aga salongi puhub külma
Postitatud: 19 Veebr 2011 05:41
Tere.
Panin siis tna oma hai üle pikaaja käima. Läks tööle ilusti, töötab samamoodi nii nagu varem, kuid kui sõitma hakkasin märkasin et mootoritemp. tõuseb jube kiirelt. Kui koguaeg on ta pidama jäänud veerandi peale, tänu sellele et visco tahab koguaeg tööd teha siis tna jõudis ta poole peale, kuid salongi puhus ikka külma
Jätsin auto seisma, katsusin töötava mootoriga lõdvikuid ja nendes puudus minumeelest surve. Jätsin mootori seisma avasin vaikselt paisupaagi ja seal puudus samuti surve või vasturõhk vms. Siinkohal sooviks teada kas ma pean ära vahetama veepumba ja veel midagi, võib asi olla lihtsalt külmunud tosoolis kuna auto on koguaeg väljas seisnud või võib asi olla seotud hoopis millesgi muus. Bemmi mootorid on mulle veel päris tundmatu maa ja ma tean et seal on hunnikute viisi igasuguseid lahedaid andureid mis teinekord tahavad nalja teha. Sooviks siis mõne eksperdi arvamust teada, et millest tuleks alustada ja kui pulkadeks ma pean mootori võtma, et saavutada normaalne töötemp. ja, et vältida ülekuumenemist, sest teatavasti pidid BMW'de plokikaaned ülekuumenemise kohapealt väga nõrgad olema. Vihjeks nii palju, et tosooli ei ole alanenud kuid samas ei ole olnud seda seal ka just maksimumi piiripeal 
Panin siis tna oma hai üle pikaaja käima. Läks tööle ilusti, töötab samamoodi nii nagu varem, kuid kui sõitma hakkasin märkasin et mootoritemp. tõuseb jube kiirelt. Kui koguaeg on ta pidama jäänud veerandi peale, tänu sellele et visco tahab koguaeg tööd teha siis tna jõudis ta poole peale, kuid salongi puhus ikka külma

