Mõtlen oma e21 ratastele 4x100 pealt näiteks 5x120 peale üleminekud tellida aga pole ühtki tuttavat treialit. Vahetükkidega oleks oluliselt rohkem valikut velgede osas.
Selline töö ei tohiks "raketiehitus" olla, peamine on pingi olemasolu ja ligipääs materjalile.
On kellelgi meistrimeest, keda soovitada julgeks?
K: kust saaks pädeva treiali kontakti, Tallinnas?
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
K: kust saaks pädeva treiali kontakti, Tallinnas?
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Head treialit paraku soovitada ei oska. Küll aga julgen kahelda nende flantside otstarbekuses. Esiteks on E21-le vaja väga väikse ET-ga velgi ning antud flantsid tooks ET-d veelgi väiksemaks ning veljevalik väheneks olemasolevast veelgi. Kui väga masiivseid koopalaiendeid ei tee on need flantsid pigem takistavaks faktoriks, sest velgi on kole keeruline koopasse mahutada. Olen päris palju välismaa E21 projekte lugenud ning mitte keegi pole sellist varianti kasutanud...kes 5X120 peale on üle läinud on selleks kasutanud teisi meetodeid. Minuarust pole 4X100 miskit viga sest velgi on päris suures ulatuses liikvel ning E21-le sobivad ajastukohased veljed on niikuinii enamus 4X100.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008