1. leht 1-st
K: e28 m20b20 kohta mõningad küsimused
Postitatud: 24 Jaan 2011 22:56
Postitas aronz12
Ehk pealkiri sobib. Pilliks siis 1985a. 520i m20b20 mootoriga.
Küsimused siis:
1. Kus asub sellel bensiini pump?
2. Kas kuskil peale kapotialuse on veel kaitsmeid?
3. Kus asub salongi ja pagassi valgustuse kaitse?
4. Kus maal on temp. seier kui on saavutanud normaaltemperatuuri?
Postitatud: 24 Jaan 2011 23:42
Postitas jumpsik
Pump peaks tal olema tal olema paagisiseni ja normaalne temp. peaks ikka keskel olema.
Re: K: e28 m20b20 kohta mõninga küsimused
Postitatud: 25 Jaan 2011 00:18
Postitas meelis k
1. Põhja all, parema tagarattakoopa lähedal.

Pildil see must junn, bensiinifiltri kõrval.
2. Minu teada kaitsmed ainult kaitsmekarbis
3. Kaitsmekarbis. Kaitse nr.5 (8A) - pagasniku ja salongi valgustus
4. Temperatuuriseier näidikuplokis keskel, peaks olema normaalne töötemperatuur.
Postitatud: 25 Jaan 2011 08:16
Postitas aronz12
See ka ununes, et see on vanema tüübi mootor (92kw).
1. Paagi sisest pumpa sellel siis pole? Kui pole paagis, kas siis ka see rikub pumpa kui kütet on vähe sees enamusajast? Paagisisest pumpa peaks ju kütus jahutama ja seal on küll nii, et lõpuni tühjaks ei soovitata lasta.
4. Kas termostaat võib põhjustada seda, et temp ei tõuse sinna keskele? Jääb külma ja normi keskele.
Postitatud: 25 Jaan 2011 22:53
Postitas aronz12
Tekkis veel üks küsimus:
5. Kas ohutuled võivad olla sama kaitsme all mis need salongivalgus jne?
Postitatud: 25 Jaan 2011 23:02
Postitas meelis k
1. Minu kogemus ütleb, et paagisisest pumpa pole.
Vähe kütust ei tohiks rikkuda, kuna sel juhul ikkagi kütus on pidevalt pumbas. Tühja paagiga pakun, et kiilub kinni pump.
Kui sul pumbas mingi probleem, siis soovitan ka kontrollida kaitsmekarbi kõrval asuvat kütusepumba releed.
5. Jah, kaitse 5. Ja ka kaitse 11.
Postitatud: 26 Jaan 2011 00:16
Postitas aronz12
Pumbaga probleeme pole. Ükspäev sai vähese kütusega ringi sõita ja siis hakkas pump häält tegema. Peale seda enam ei sõitnud ja kui kütust juurde valasin oli ka hääl kadunud. Mõtlesin siis, et kui paagisisene pump siis on paha nii ringi sõita.
Postitatud: 27 Jaan 2011 00:53
Postitas aronz12
aronz12 kirjutas:4. Kas termostaat võib põhjustada seda, et temp ei tõuse sinna keskele? Jääb külma ja normi keskele.
Oskab keegi selle kohta ka midagi öelda?
Postitatud: 27 Jaan 2011 10:42
Postitas jx
põhjuseks see, et termostaat on avatud pidevalt ja vajaks vahetust.
Postitatud: 27 Jaan 2011 14:22
Postitas j6x19
jx kirjutas:põhjuseks see, et termostaat on avatud pidevalt ja vajaks vahetust.
või siis pole ültse termostaat klappi vahel.
Postitatud: 08 Veebr 2011 23:26
Postitas aronz12
Seoses termostaadiga tekkis küsimus, et acar.ee on müügil 2 termot: ühel on tihendite arv komplektis 1 ja teisel 3. Mis vahe neil on ja mille järgi vahet teha kumba mul vaja on?
Seal on normaalsed hinnad neile aga kas need toimetavad ka ikka? On ehk keegi selle lehega kokku puutunud.
http://www.acar.ee
Postitatud: 12 Veebr 2011 11:13
Postitas aronz12
Ei oska siis keegi vastata et mille järgi arusaada kuma mul vaja on? 1 või 3 tihendiga siis.
Postitatud: 12 Veebr 2011 15:02
Postitas nuga
Minu meelest ongi kõik m20 mootori termostaadid ühe tihendiga.
Postitatud: 12 Veebr 2011 15:35
Postitas HaininaE28
mul sama lugu et temperatuur pole keskel,vahetasin termostaadi ära aga ikka sama seis.
Postitatud: 12 Veebr 2011 15:56
Postitas Ruut
aronz12 kirjutas:Ei oska siis keegi vastata et mille järgi arusaada kuma mul vaja on? 1 või 3 tihendiga siis.
Aga kas on omal raske kataloogist õige pilt välja otsida ja sealt vaadata?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/S ... t_housing/
Postitatud: 12 Veebr 2011 19:36
Postitas aronz12
Tõesti ei tulnud selle peale et sealt vaadata. Aga tänud ai eest.