Küsin "konsiiluimilt" mis nad arvavad sellisest asjast, et kuuest silindrist viies olid rõhud 9,3-10,7 bari ja viimases 0 bari. Esimesel neljal või viiel silindril on klapi süvendites näha "pihta saamist" - põlemisjäägid on poolkuu kujuliselt maja hõõrutud ja need kohad läigivad vastu. Rõhuta silindris on aga ühtlane must pind. Kolvis auku pole. Kolb ei loksu külgedele, on korralikult hülsi vastas igalt poolt.
Praegu kirjutades tekkis mõte, et äkki ei käi kolb üleüldse üles-alla, et äkki kepsu alumine kinnitus lahti või keps katki läinud. Pean homme veel ilma peata mootorit käiama. Kontrollin ka rõhuta silindri klappide pidavust homme.
Seni palun avaldada oma arvamus või kogemus analoogsete probleemidega kokkupuutumisel.
K: M20b25 6. silindris rõhk 0 bar, mida konsiilium arvab?
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
K: M20b25 6. silindris rõhk 0 bar, mida konsiilium arvab?
Viimati muutis sillufromIV, 17 Jaan 2011 20:45, muudetud 2 korda kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Kui kolb on vändaga ühendatud ja liigub silindris ilusti on suht selge, et viga plokikaanes.
Viga võib seisneda mitmeti.
Kas klapp vahed ikka on olemas?
Samas võib olla ka kaanes mingi pragu. Kuigi sellisel juhul kompressormeeter midagi vast ikka peaks näitama.
Mina panustaks igaljuhul klapidesse.
Sul kaan maha juba võetud nagu aru saa. Siis keera see tagurpidi ja keera nukkast seni kuni mõlemad klapid kinnises asendis. Sellisel juhul peaksid ka nookurid vabaks jääma. Seejärel kalla petrooliumi ( võid ka bensiini kasutada ) põlemis kabmrisse ja vaata mis toimub. Kui see seal ei püsi on viga klapides.
Viga võib seisneda mitmeti.
Kas klapp vahed ikka on olemas?
Samas võib olla ka kaanes mingi pragu. Kuigi sellisel juhul kompressormeeter midagi vast ikka peaks näitama.
Mina panustaks igaljuhul klapidesse.
Sul kaan maha juba võetud nagu aru saa. Siis keera see tagurpidi ja keera nukkast seni kuni mõlemad klapid kinnises asendis. Sellisel juhul peaksid ka nookurid vabaks jääma. Seejärel kalla petrooliumi ( võid ka bensiini kasutada ) põlemis kabmrisse ja vaata mis toimub. Kui see seal ei püsi on viga klapides.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.