1. leht 1-st

2.4td pumbast kütuse maha keeramine (ökomaks tegemine)

Postitatud: 16 Dets 2010 21:24
Postitas e28td
sooviksin teada, kuidas keerata pumbast kütet maha?
kus see kruvi asub, kust maha keerata ja mis pidi seda keerata jne.
tänud juba ette

Postitatud: 16 Dets 2010 22:11
Postitas Steven
Tahaks ise ka teada, talvel nagunii seda jõudu vaja pole ja miks mitte tasuta sõita.

Aga noh, ega ta pumbale lõppudelõpuks ikka head ei tee.

Postitatud: 16 Dets 2010 22:56
Postitas jx
kruvi asub pumba tagaküljel mootori pool nurgas, kruvi on plommitud kui keegi seda näppinud pole. väljapoole keerates läheb nn ökomaks aga samas kaob ka jõud...

Postitatud: 16 Dets 2010 23:10
Postitas e28td
aga on seal ainult üks kruvi?
ma vaatasin ja nägin, et seal on mingi 2 kohta.
alumine on jah tõesti kruvi ja kui välja keerata, siis pöörded langevad.
sellest üleval mingi kummiluti all tundus ka mingi kruvi moodi asi olema aga see on plommitud.
kumb neist õige on`?

Postitatud: 16 Dets 2010 23:17
Postitas cheech
öeldi ju, et plommitud on õige.

Postitatud: 16 Dets 2010 23:21
Postitas e28td
plommitud siis kui seda näpitud pole.
arvan, et mul on seda näpitud ja soovingi teada, kumb on õige.

Postitatud: 30 Dets 2010 11:08
Postitas markx
Ülemine on õige. See mis on pumba korpuse alumiiniumkaane küljes istub. Üldiselt ma katsetasin seda kütuse mahakeeramist ja mingit kasu sellest ei tõusnud kopika eestki. Kütet läks ikka täpselt samapalju aga mootori jõud oli null :D
Mõnes mõttes on see tulemus ju ka loogiline......sama vahemaa, sama koormus, sama kütusekulu. Kui pumbast piirad, siis vajutad jalaga rohkem asemele ja ongi kõik.
Meetod, mis annab selget küttekulu kokkuhoidu, on pumba pritsenurga varasemaks seadmine (0,1-0,2mm võrra) aga see on tülikas ja peenike töö.

Postitatud: 31 Dets 2010 11:49
Postitas killer666
Kui on plommitud , siis milleks üldse seda näppida?