1. leht 1-st
Bmw e28 karteri tuulutus
Postitatud: 09 Dets 2010 21:29
Postitas falckranger
Tere
Autoks Bmw 525e, 1983a, 2,7, 92 Kw, autom, kus võiks asuda karteri tuulutus? Kuidas kontrollida kas umbes? Millised sümptomid kui on umbes?
Ette tänades
Martin
Postitatud: 09 Dets 2010 21:52
Postitas jx
detail nr 11 on tuulutus, mis mootoril viga et kahtlustad karteri tuulutuse umbes olemist?
Postitatud: 09 Dets 2010 22:00
Postitas falckranger
Tänud!
Kas/kuidas võimalik kontrollida kas umbes?
Kui töötava mootoriga ülevaatusel õlivarras välja sikutati siis tõmbas korra just kui hinge kinni, ülevaatuse mees pakkus, et karteri tuulutus umbes.
Võib olla õige info?
Ette tänades
Martin
Postitatud: 09 Dets 2010 22:24
Postitas jx
ülevaatuse vend pani natukene mööda, nimelt peabki pöörded alla tõmbama/ kinni pooma( kuidas keegi nimetab), siis kui pöörded alla tõmbab on vaakumi süsteem korras, kui ei tõmba siis midagi mäda... ühesõnaga sinu mootor korras kui co ja muud näitajad olid normi piires...
Postitatud: 09 Dets 2010 23:00
Postitas falckranger
co oli paigas, ainult hapnik oli natuke kõrge, aga see ilmselt sellest, et sumpsil keskel paar auku?
Aga millised siis sümptomid kui see karteri tuulutus umbe juhtub minema?
Postitatud: 09 Dets 2010 23:06
Postitas nuga
See karterituulutus on suht jäme ja sirge toru, ma küll ei kujuta ette mis kollid seal mootoris ringi peaks uitama, et see saaks umbe minna

Postitatud: 09 Dets 2010 23:19
Postitas jx
nõustun eelkõnelejaga, pole veel ühelgi m20 mootoril umbes toru näinud kuna see piisavalt jäme ca 15-20mm
Postitatud: 10 Dets 2010 09:24
Postitas falckranger
Selgur, tänud teile, ei hakka siis lahti kiskuma

.
Üks mure tegelikult veel, vahetasin just õli ja nüüd ajab õlitaseme anduri vahelt õli välja! Kuidas mõistlik toimida, kas annab kuidagi leket sulgeda või andurit vahetada ilma, et peaks õli välja laskma?
Ette tänades
Martin
Postitatud: 23 Apr 2011 12:46
Postitas rean
Mul on ka seoses sellega üks küsimus ;(520i 92 kw 84a)
autol pöörded kõiguvad täpselt ühe kriipsu vahel ja kui nüüd pealt õlikork lahti keerata stabiliseerub kohe olukord ja auto töötab ühtlasdelt
Nii kui korgi peale panen nii jälle töötab nagu robot .
Hakkasin ka juba karterituulutuse peale mõtlema , kuniks lugesin siit sarnast probleemi .
Kas mingi nipiga õhulugejat annab kontrollida , mul neid 2-tk aga vahetamisel mootor vahet ei tee , mõlema korrasolekut hinnata ei oska .
Kui kaasi peal hoida , siis käib 2000 peal ühtlaselt
Vaakumvoolikud vaatasin üle , ühe vahetasin välja , peaks ok olema .
Või kui kellegil vedeleb 520i 92 kw õhulugejat prooviks anda , siis võib märku anda .
Tere tulnud igasugused ideed , mida võiks kontrollida või proovida

Postitatud: 23 Apr 2011 12:59
Postitas -Myyr-
kõikumine : ml oli sarnane probleem.
Vaata külmkäivitusse minevad voolikud üle, ühele pandi mul väike takistus ette, olevat liiga palju õhku saanud. ja siiani korras

Postitatud: 23 Apr 2011 14:06
Postitas Cardo
falckranger kirjutas:Selgur, tänud teile, ei hakka siis lahti kiskuma

.
Üks mure tegelikult veel, vahetasin just õli ja nüüd ajab õlitaseme anduri vahelt õli välja! Kuidas mõistlik toimida, kas annab kuidagi leket sulgeda või andurit vahetada ilma, et peaks õli välja laskma?
Ette tänades
Martin
kas see andur asub õlivanni all ? kui jah, siis tuleb õli välja lasta ja uus tihend panna, need andurid on m30-l , m20-l minuteada ei ole.
Postitatud: 23 Apr 2011 14:07
Postitas Cardo
rean kirjutas:
Kas mingi nipiga õhulugejat annab kontrollida , mul neid 2-tk aga vahetamisel mootor vahet ei tee , mõlema korrasolekut hinnata ei oska .
Miks neid 2tk peab olema ?
Postitatud: 23 Apr 2011 18:45
Postitas rean
2 tk on neid , sest autosi on ka kaks ja mõlemaid sai proovitud .
Üks versioon , sai käsi ette pandud õhufiltrile , järgmisena tõmbas pealõdviku - lõõtsa päris kokku ja hakkas kusagilt sisselaske alt vigisema ehk siis lisaõhku tõmbama . Ma miskipärast kahtlustan karteri tuulutustoru , see näeb vähe kahtlane ja määrdunud (õline) .
Käega siis nn reguleerides õhufiltri ees töötas juba päris ühtlaselt . Seega saab praegu pöörete kõikumist ikkagi vaakumi süüks ajada .
Teiseks nähtus , et õlivarda välja tõmmates ei muutu mootori töös mitte midagi

. Mu 325i võtab selle tegevuse peale küll teise tööresiimi .
Mai tea kas see päris õige versioon oleks kui üks külmkäivitus voolik pimedaks teha aga ma kindlasti homme proovin seda . Kui käega õhufiltri ees mängides oli muutusi tunda , siis ma arvan et mingi muutus kindlasti toimub .
Tähtsam oleks siiski peasüüdlane üles leida .
