Sellist pealkirja kuulutuste seast juba naljalt ei leia. See 1985. a. 5. seeria BMW ei kanna ninas 2,8-liitrist kuuesilindrilist, vaid hoopis Chevrolet Camaro neljanda põlve LS1 võimast V8-mootorit ja 6-käigulist manuaalkasti
Kõik see kokku on maailmas kahtlemata ainulaadne kombinatsioon, mille nimeks võiks ehk olla BMW 557i. Ning veebioksjonikeskkonna eBay vahendusel võib see kõik olla Sinu vaid umbes 11 000 dollari eest! Uskumatu pluss tõeline, kui tsiteerida ühe jabura näituse pealkirja.
Autol on võimsamad pidurid ning sportlikum vedrustus ühes üsna kenade, veidi uuematelt BMW’delt tuntud velgedega. Uue mootorimetslasega on masin liikunud vaid 6600 miili ehk umbes 10 500 km, nii et kõik ümbersünniprobleemid on vast kõrvaldatud ning auto on kui uus. Müüja väitel kulus tal projekti loomisel 35 000 dollarit ning kogu vägev 557i on kergem kui Corvette.
LS1 on üldse väga populaarne swap. Kõigerohkem seda mootorit, BMWde puhul, võib leida ilmselt E36'te pealt.
Olen varem näinud (internetis) projekte E28, E24, E30, E34, E36, E39 jne (samas paljud on jäänud automaatkastidega). Otsida, siis õpetus materjali leiab hulganisti.
See eBay's müüdav on 6-käiguline manuaal, mitte automaat btw.
Mis asi see 2,6l on (pealkiri)?