E28 520 sõidu pealt sureb välja
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 741
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
E28 520 sõidu pealt sureb välja
Ajasin garaazist välja ja kuna aku oli ilmselt tühi, panin civicu pealt tööle, läks ilusti tööle ning siis tegin väikse tiiru, umbes 5 mintsa ning kui maja ette jõudsin ja autost välja tulin, et paar pilti teha suri mootor välja.Siis panin auto tööle sõitsin 200 m, siis vilgutas korra ekraanil 3 tulukest ja vaikus.
Mis teha?Kas asi võibolla genekas?
Mis teha?Kas asi võibolla genekas?
e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 741
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Ei tasu .jx kirjutas:kõige lihtsam test on see et paned auto käima ja võtad akult juhtme maha, kui jääb seisma siis generaator ei lae, aga kui ei jää seisma siis kala kuskil süütesüsteemis...
Esiteks võib tekkida säde ja gaasid plahvatavad , mille tagajärjel jääd pimedaks kuna akuhape on sul silmas.
Teiseks võib juhtuda sel hetkel t6sine pingetõus kuna tühja aku koormus kaob tagant . Selle tagajärjel võib midagi maha põleda. Mul on päris mitmel korral läinud läbi kõik pirnid , mis samal ajal põlesid.
Lihtsam on m66ta testriga akupinge , mis peaks käiva mootoriga olema vähemalt 14v.
Tulihingeline bmw fänn:)
räägitakse et supilusikasse on ka võimalil uppuda... aga see selleks... ma räägin et nii on kõige lihtsam ja odavam... aga kui raha jagub siis miks mitte poodi joosta( kuna auto seisab kodus) testrit ostma( nt õhtul kell 23.00)...killer666 kirjutas:Ei tasu .jx kirjutas:kõige lihtsam test on see et paned auto käima ja võtad akult juhtme maha, kui jääb seisma siis generaator ei lae, aga kui ei jää seisma siis kala kuskil süütesüsteemis...
Esiteks võib tekkida säde ja gaasid plahvatavad , mille tagajärjel jääd pimedaks kuna akuhape on sul silmas.
Teiseks võib juhtuda sel hetkel t6sine pingetõus kuna tühja aku koormus kaob tagant . Selle tagajärjel võib midagi maha põleda. Mul on päris mitmel korral läinud läbi kõik pirnid , mis samal ajal põlesid.
Lihtsam on m66ta testriga akupinge , mis peaks käiva mootoriga olema vähemalt 14v.
e28...
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 741
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Tõenäosus et Sa supilusikasse upud on palju väiksem , kui aku plahvatusoht.jx kirjutas:räägitakse et supilusikasse on ka võimalil uppuda... aga see selleks... ma räägin et nii on kõige lihtsam ja odavam... aga kui raha jagub siis miks mitte poodi joosta( kuna auto seisab kodus) testrit ostma( nt õhtul kell 23.00)...killer666 kirjutas:Ei tasu .jx kirjutas:kõige lihtsam test on see et paned auto käima ja võtad akult juhtme maha, kui jääb seisma siis generaator ei lae, aga kui ei jää seisma siis kala kuskil süütesüsteemis...
Esiteks võib tekkida säde ja gaasid plahvatavad , mille tagajärjel jääd pimedaks kuna akuhape on sul silmas.
Teiseks võib juhtuda sel hetkel t6sine pingetõus kuna tühja aku koormus kaob tagant . Selle tagajärjel võib midagi maha põleda. Mul on päris mitmel korral läinud läbi kõik pirnid , mis samal ajal põlesid.
Lihtsam on m66ta testriga akupinge , mis peaks käiva mootoriga olema vähemalt 14v.
Tulihingeline bmw fänn:)
Nonii umbes 5-10 a tagasi minu keldris sõber näppis akut ja litt käis. Jooksis kuidagi üless ja lahmis õuest lund ja vett silma.Cardo kirjutas:Mitu inimest on akuhappe aurude plahvatusest viimase 20 a jooksul pimedaks jäänud, või kui palju on seda juhtunud ? Paluks mitte saunakõlakaid pakkuda.
Tema vast pääses sellest , et tol vaesel ajal sai akusid lihtsalt veega täita.
A kui sa ei usu , siis mine v6ta mingi 19-22 võti ja keevita vähe seal akuklemmide peal. Kindlasti saad vastu silmi.
Tulihingeline bmw fänn:)
see võtmega teema juba lühistamine.kui võtad klemmi maha siis see lihtsalt laadimise kadu ja kui peale tagasi paned siis ega sealt sellegipoolest mingeid ulmelisi ampreid ei tule mis aku purustama peaks.isegi proovind sedasi laadimist koguaegselt ja saand akusid vahetatud kui masin käib pole senini ühegi akuga mitte miskit juhtund.lihtsalt tuleb jälgida seda,et kumb klemm + ja kumb - samuti vaadata ka juhtmeid.killer666 kirjutas:Nonii umbes 5-10 a tagasi minu keldris sõber näppis akut ja litt käis. Jooksis kuidagi üless ja lahmis õuest lund ja vett silma.Cardo kirjutas:Mitu inimest on akuhappe aurude plahvatusest viimase 20 a jooksul pimedaks jäänud, või kui palju on seda juhtunud ? Paluks mitte saunakõlakaid pakkuda.
Tema vast pääses sellest , et tol vaesel ajal sai akusid lihtsalt veega täita.
A kui sa ei usu , siis mine v6ta mingi 19-22 võti ja keevita vähe seal akuklemmide peal. Kindlasti saad vastu silmi.
kontakt nr 56370561. +358465577721
Aku klemmidega säristades on väga reaalne oht vastu kurki saada. On juhtunud endal ja ka tuttavatel. Litter on vägev ja aku lendab soliidselt lõhki, niiet tegu pole teps mitte saunakõlakaga.
Eriti markantne plahvatus toimus meil Tartu teaduspargi laboris, kus kolleeg härra elektrokeemia doktor kurjast vaimust vaevatuna vana akut elustada püüdis. Laadimise käigus mingi ühendus kergelt särises ja kui pauk käis oli kogu laboriruum ja sisseseade hapet ja akutükke täis, mitu päeva kulus koristamisele...peale seda ei laetud isegi moobiliakusid enam siseruumides. Ainult õnnelikku juhust võib süüdistada selle eest, et kedagi toas ei olnud kui see purk laiali lendas.
Eriti markantne plahvatus toimus meil Tartu teaduspargi laboris, kus kolleeg härra elektrokeemia doktor kurjast vaimust vaevatuna vana akut elustada püüdis. Laadimise käigus mingi ühendus kergelt särises ja kui pauk käis oli kogu laboriruum ja sisseseade hapet ja akutükke täis, mitu päeva kulus koristamisele...peale seda ei laetud isegi moobiliakusid enam siseruumides. Ainult õnnelikku juhust võib süüdistada selle eest, et kedagi toas ei olnud kui see purk laiali lendas.
e30 324d
e28 524td
e34 524tda
e28 524td
e34 524tda
Sa saad valesti aru. Aku laeb , tahes tahtmata tekivad gaasid. Käiva mootoriga kui aku veel pole täis on ikkagi laadmine veel mingi paar amprit ja see säristab õrnalt. Sellest sädemest piisab , et gaasid süttiks.j6x19 kirjutas: see võtmega teema juba lühistamine.kui võtad klemmi maha siis see lihtsalt laadimise kadu ja kui peale tagasi paned siis ega sealt sellegipoolest mingeid ulmelisi ampreid ei tule mis aku purustama peaks.isegi proovind sedasi laadimist koguaegselt ja saand akusid vahetatud kui masin käib pole senini ühegi akuga mitte miskit juhtund.lihtsalt tuleb jälgida seda,et kumb klemm + ja kumb - samuti vaadata ka juhtmeid.
Vanasti ,kui aru oli vähem , siis sai ajaviiteks tulemasinaga lahtiste korkidega akuga mängitud. Iga pott tegi alati ühe vupsu.
Tulihingeline bmw fänn:)
Ma hoiataks ka aku klemmiga mängimise eest, eriti veel kui laadimine taga. Endal lendas kunagi 100 amprine aku traktori peal täkuga käevitades vastu taevast. Lihtsalt sai pisut juhet liigutatud vastu minnes ja akust jäid ainut põhi ja plaadid alles. Minu õnn et just selja keerasin, riided mis seljas olid tuli minema visata sest hape tegi oma töö. Need kõvad mehed kes arvavad et neil ei juhtu, laske aga edasi, mängige juhtmete ja akudega. Teistele aga selliseid tervistkahjustavaid soovitusi palun mitte jagada.
Carclassic OÜ
Peake no vähe piiri, aastavahetuseni on natu aega, vara veel paugutada!!! Aga ega keegi ei usu ju teist jutte, oma silm on kuningas 

http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 741
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn