1. leht 1-st
E28 supporti vahetus
Postitatud: 22 Okt 2010 22:25
Postitas Steven
Oleks aeg vahetada pidureid ja üleüldse pidurid korda teha.
Läksin Forssi, küsisin pidurikettaid 1984a E28 524td'le, siis küsiti minult, et kas on ventileeritud kettad või tavalised...ma vaatasin et möh? Läksin siis vaatama ja krt kärgvelje tagant ei paista kas on ventileeritud ketas või mitte
Arvan siiski, et on mitte ventileeritavad.
Küsimus ongi, et kui nüüd ostan ventileeritud ketta ja tahan külge seda panna - see ei mahu supporti vahele ju? Seega, kas on võimalik näiteks E28 528i support 524td'le ümber tõsta?
Seda küsin sellepärast, et kohapeal polnud mitte ventileeritud ketast ja tellimisega oleks aega läinud...
Ja nohh, ventileeritud ketas on ikka parem kui tavaline...või?
Steven
Postitatud: 22 Okt 2010 23:38
Postitas Cardo
Tavasõidul ei ole mitte mingit vahet on vent või mitte. Mina olen proovind elu jooksul igasugu kettaid e28-l ja peale selle, et on popim ei muutu pidurdades miskit.
Vent ketas vajab teistsuguseid suporteid, muud ei miskit.
Postitatud: 23 Okt 2010 00:33
Postitas fiziks
hmm, esimeni vahetades oli vahet tunda kui e28 vent.ketastelt sai mindud üle E34 omadele. ja samas ajasin ka need ventileeritud E34'e kettad rajal punaseks ikkagi mõne kiirema ringiga
üldiselt tänavasõidus vist küll erilist vahet pole, kas on ventileeritud või mitte.
ja vent ketas ei lähe tõesti supporti vahele sul. samas saab panna 2.8, 3.5 või mõne sellise masina supporti, siis istub kõik ilusti kokku. veel lihtsam on aga panna siis juba suvalise E34 supportid ja vent kettad, need on ilmselt kättesaadavamad ning väike piduri upgrade ka

Postitatud: 23 Okt 2010 07:07
Postitas Jaks
Ei tea küll kas kõigi, aga osade e34 ketaste ja suportitega ei läe enam alla 14" velg.
Postitatud: 23 Okt 2010 12:50
Postitas Steven
Yks kes E34'jasid lammutab, too ytles, et näitesk 520i pole vent.kettaid..
Ehk siis ei sobi suvalise supportid.
Muidu jah pakuks huvi pidurid võimsamaks teha ja 14" velge ma ei tahagi alla.
Postitatud: 23 Okt 2010 14:02
Postitas fiziks
jah, okei, eks ma mõtlesin ikka seda, et kui võtta ühelt konkreetselt autolt supportid ja kettad korraga ja panna need alla
518 ja vist olid vanemad 520'd ka, neil tõesti ei ole vent kettad. aga suuremad on need kettad ja supportid ikkagi kui e28 omad! ja samamoodi bolt-on E28'le kui komplektina paigaldada.
Postitatud: 23 Okt 2010 18:01
Postitas Steven
fiziks kirjutas:jah, okei, eks ma mõtlesin ikka seda, et kui võtta ühelt konkreetselt autolt supportid ja kettad korraga ja panna need alla
518 ja vist olid vanemad 520'd ka, neil tõesti ei ole vent kettad. aga suuremad on need kettad ja supportid ikkagi kui e28 omad! ja samamoodi bolt-on E28'le kui komplektina paigaldada.
Selge.
Mul üks sõber lammutab E34 525i 125kw, saan sealt supportid.
Aga kui olen supportid E34 pealt ära võtnud ja omale alla pannud, kas ostan näiteks forssist E28 vent.kettad, või E34 omad?
Postitatud: 23 Okt 2010 19:36
Postitas fiziks
ikka E34 omad, mis sa neist supportidest siis muidu vahetad, E34 omad on ju suuremad...nagu ketta läbimõõdu poolest ka

Postitatud: 23 Okt 2010 20:38
Postitas redline
Aga kogu see värk tähendab seda, et 15 tolli velg minimaalne mis alla läheb.