1. leht 4-st

BMW e28, 520i 87a mkudak

Postitatud: 28 Sept 2010 22:53
Postitas mkudak
Tere siis kõigile, liitusin ka paar nädalat tagasi ´´hai´´ perega, enda autost siis niipalju, et tõin ta romu.ee platsilt ära, auto on toodud 95a eestise ja on olnud ühe omaniku käes. Vead mis ma olen avastanud: ukse ääred roostevad ja ka natuke uksevahe sisepinda, karbid on ka suht ära rikutud. Õnneks kahte tüüpviga minu isendil ei esine, amordi püstaku ääred on täitsa korras ja spido blok töötab ideaalselt. Lisadest siis on ees el.aknad ja ABS.
Mõned esialgsed pildid ka jutu juurde

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 28 Sept 2010 22:59
Postitas mkudak
selline küsimus ka kohe, et kas e34 amordid koos koos püstakutega sobivad alla 1:1, nii esimesed kui tagumised, peale vaadates tunduvad suht sarnased :D

Postitatud: 29 Sept 2010 07:57
Postitas Hai
Kus on nüüd järsku hakanud E28'aid tekkima siia foorumisse.
Ei saa hästi aru kas auto värvuseks on must või hall?
Edu ja ilmselt igav Sul selle autoga ei hakka. :)

Postitatud: 29 Sept 2010 08:41
Postitas trevi
Ja see rool ei sobi sinna mitte. Pane ikka originaal :)

Postitatud: 29 Sept 2010 08:53
Postitas lamp
Trevi kas tead kui raske sinna originaal rooli leida on :D mul pole 2 aastaga önnestunud orikat rooli peale leida sellise aasta käigu e28-le

Postitatud: 29 Sept 2010 13:59
Postitas Hai
M-tech 1 sobiks ka täitsa hästi selle praeguse baranka asemele. :D

Postitatud: 29 Sept 2010 15:30
Postitas V2ike_Suur
Nelja kandilise kordaraga rool sobiks ka paremini. Ja peaks väiksem/mugavam ka olema.
Mul võibolla isegi vedeleb selline kuskil, kui üles leian ja huvi on, võid endale saada.

Jutt siis sellisest roolist:
Pilt

Postitatud: 29 Sept 2010 16:59
Postitas -Myyr-
Vanasi haininasi on nägu seeni pärast vihma:D

Mul on ka üks selline orig. rool ja täitsa korralik.

Mõnusalt kapipeal hoidmiseks, kui ma ei eksi, olen kohanud ka kolmeste peale selliseid.

aga auto on välisel paljulubav.

Kuidas kere ja mootor?

Postitatud: 29 Sept 2010 18:48
Postitas arx323
Mul seisab üks m-i rool riiulis.Kui soovi siis PM.

Postitatud: 29 Sept 2010 18:55
Postitas lamp
Rooli teema pihta vöin öelda et sinna enne 86a toodetud masinate roolid peale ei sobi...nuut on erinev, pmst sama mis e30 ja e34.

Postitatud: 29 Sept 2010 19:47
Postitas V2ike_Suur
Minu pakutu oli varem '90 e30 peal.

Postitatud: 29 Sept 2010 20:12
Postitas mkudak
auto värviks hetkel on must, plaanis teha matt valge koos mõne väikse lisaga. kere roostetab ikka natuke siit ja sealt, sellega hakkan siis tegelema kui veljed ja coilid olen valmis saanud. Mootor töötab suht normaalselt, käivitub hästi ja ei puterda aga pöördese ei lähe eriti kiiresti, ehk asi selles et auto oli seisnud ligi 2 aastat. et siis peaks küünlad, juhtmed, jagaja, kütuse filtrid ja muu olulise ülevaatama ja vajadusel välja vahetama.
Osade kurvastuseks võin õelda, et auto ei tule 100% stok.
Plaanis siis teha sellest autost hobi auto, välimuselt jääb nii nagu ta on, ette ehk mingi hea mokk, madaldust liipalju kui üldse saab, alla lähevad plekk valked, ette 16"x9,5", taha 16"x11", rehv sinna peale läheb 16/205/55, et siis on vaja suht korralikult venirada :D . Sisu poolest on niipalju, et rooli tahaks kohe kindlasti välja vahetada, ette on hangitud vanakooli sports istmed mis ei ole pärit bmw-st ja tootja nime ma ei mäleta hetkel, terve sisu tuleb üle õmmelda pool kaltusga/pool nahga. Velgedest ja kõigest muust panen siis pilte kui hakkan autoga tegelema, tuleval kuul ehk on panna juba mõned pildid :D

Postitatud: 29 Sept 2010 21:03
Postitas -Myyr-
Kus sa nii laiad plekid saad:D

Postitatud: 29 Sept 2010 21:18
Postitas mkudak
need ma lasen keevitada, ühe velje keevitamine maksab 400.- , ise ütled kui laiu tahad :D

Postitatud: 29 Sept 2010 21:20
Postitas -Myyr-
kujutan ette et tulemus on päris hea.
Soovi edu
Plaanid on suured : )

Postitatud: 30 Sept 2010 06:44
Postitas J-Rider
päris toredad plaanid.
Ootan juba pilte tulemusest :D

Edu.

Raimo.

Postitatud: 30 Sept 2010 19:59
Postitas mkudak
Täna sai kõik amordid alt võetud ja selgus, et on täpselt samasugused nagu e34-l. Põhjus miks ma e34 amorte koos püstakuga tahan alla panna on see, et amori käik on lühem ja see on coilide jaoks parem, siis ei löö koos korraliku madaldusega amorti põhja. Coile hakkan ise tegema, keermestan roostevaba toru ära ja keevitan vanade püstakute külge, ette lähevad ka tagumised vedrud ja alumised reguleerimis mutrid lasen treida või siis tellin, kui leian kuskilt sinna sobivad. Plekid lähevad esmaspäeval tegemise ja loodan, et saan nädala või paari pärast kätte, ehk siis olen colid ka valmis saanud, siis saaks auto tagasi maapeale panna ja siis alustan keretöödega kui teiste autode kõrvalt aega leian :D

Postitatud: 03 Okt 2010 20:28
Postitas mkudak
panen siis mõned pildid hetke seisust ja olekust. Esi istmeteks on scheel mann sportline istmed ja näevad nad umbes sellised välja, päris õigetest istmetest pilti ei leidnud Pilt
Ja siis on autol üks nupp mille eesmärki ma ei tea, äkki keegi oskab õelda mille jaoks see on
Pilt
Autost ka mõned pildid
Pilt
Pilt

Postitatud: 03 Okt 2010 20:37
Postitas Aix
mkudak kirjutas:Ja siis on autol üks nupp mille eesmärki ma ei tea, äkki keegi oskab õelda mille jaoks see on
Pilt
Tagumiste el.akende "circuit braker", et näiteks lapsed vahele ei jääks :wink:

Postitatud: 03 Okt 2010 20:42
Postitas -Myyr-
See pilt kus ta on nende n.ö tungide peal, meenutab kangesti tallinna pilku " Auto seisab aga rattad lännu!" Asi hakkab looma :P