1. leht 1-st
e28 mootori õhutamine peale jahutusvedeliku vahetust
Postitatud: 21 Sept 2010 14:54
Postitas need4beat
Kuna ma ei leidnud ühtegi sellekohast teemat küsiksin targematelt või siis neilt,kes on seda varem teinud,et kuidas ma 525 mootori jahutusvedeliku süsteemi õhutama peaksin.(e34 pidi õhutama esiots üleval ja vasak pool ka veidi kõrgemal...võibolla oli veel midagi seal,aga see oli näide kõigest)
Postitatud: 23 Sept 2010 09:49
Postitas need4beat
Ja ei õhutagi keegi oma auto veesüsteemi peale vee vahetust...imelik
Või ei viitsita kirjutada ?
Postitatud: 23 Sept 2010 10:09
Postitas Xim
Mina tegin niimoodi:
Termostadi koja peal (kus on kaks jämedamat voolikut ja temperatuuri andurid) on kruvi (vist oli M5). Avasin selle, külma mootoriga. Valasin jahutusvedeliku sisse seni kuni sealt kruvi august hakkas vedelikku tulema.
Kruvi tagasi ja mootor töösoojaks. Kui termostaat lahti siis selle sama kruvi kaudu lasin vaikselt mullikesi välja. Jälle keerasin kinni lasin töötada veits ja uuesti senikaua kuni olin veendunud et enam õhku sees ei ole. Valmis
See siis m20 mootoril, m30 vist samamoodi aga ei ole kindel.
Postitatud: 23 Sept 2010 10:18
Postitas nuga
Salongisoojendus kah kindlasti kuuma peale, et vedelik radikast läbi käiks.
Postitatud: 23 Sept 2010 14:32
Postitas need4beat
njaa,sedasi ma tegin isegi,aga küllap siis sööb auto jahutusvedeliku silindrite kaudu ära,et ära kaob müsteeriliselt kuhugi.
Postitatud: 23 Sept 2010 17:33
Postitas fiziks
kui ingliskeel selge siis põhimõtteliselt selle lingi info on suhtkoht lõplik tõde M30 õhutamise kohta!
http://www.bmw7resource.co.uk/TechDocs/ ... System.pdf
ka ise sai nii tehtud ja asi korras. lihtsalt õhutusniplit kruttima võibki jääda...kuigi eks see vist ka lõpuks ajab asja ära.
Postitatud: 23 Sept 2010 18:13
Postitas vaikeboa
need4beat kirjutas:njaa,sedasi ma tegin isegi,aga küllap siis sööb auto jahutusvedeliku silindrite kaudu ära,et ära kaob müsteeriliselt kuhugi.
Soojendusradikat vaata. See just alatihti see koht kuhu jahutusvedelik kipub kaduma.
Postitatud: 14 Nov 2010 18:35
Postitas TõnisL
Kuidas M20 mootorist jahutusvedelik kätte saada, kui radika alumise lõdviku lahti võtan, kas siis sealt voolab kõik vesi välja või mitte ?
Postitatud: 14 Nov 2010 22:44
Postitas -Myyr-
Omast kogemustest jääb veel veepumba taha küllaltki jahutust
Targemad vast soovitaksid tagant otsa üles poole tõsta ?
Endal igatahes läks tol ajal jahutus koos veepumbaga vahetusse .
Postitatud: 15 Nov 2010 09:55
Postitas killer666
Ma nüüd ei mäleta , millistel mudelitel see nii on , aga kindlasti on see 528-l nii.
Kui juhtub see peenike voolik , mis tuleb radiaatorist ja läheb paisupaaki vist , umbe minema , siis peale väikest sõitu läheb auto lihtsalt keema.
E34 on see väga lihtne minema neil mudelitel , millel on paisupaak vastu tulemüüri. Näiteks 2.4td.
Lihtsalt sõidad mingi 1-5 km ja temp hakkab tõusma. Siis avastasin , et too voolik oli kuskilt vahepealt kokku muljutud. Tegin lahti ja enam ei läind kunagi keema.
Järelikult siis natukenegi mitte ebatihedal mootoril imbub natuke õhku radikasse ja kui see nüüd mööda seda peent voolikut välja ei saa minna , siis vedelik enam normaalselt ringelda ei saa.