1. leht 1-st

O: roolivõimu pumba ja roolikarbi

Postitatud: 06 Sept 2010 10:19
Postitas Ebling
Otsin võimalikult minimaalse või kui leiab, olematu loksuga roolikarpi. Heas seisus karbi eest olen nõus maksma ka vastavat hinda. Lisaks sellele otsin roolivõimu pumpa. Praegune pump kipub rattaid välja pöörates urisema, seega soovin pumpa, millel taolist probleemi pole.
Sobiva pumba leiab: 520i, 524d, 524 td, 524td ja e30: 316
316i
318i
323i
324d
325e
325i
325ix
Sobiva roolikarbi leiab pea kõikidelt e28 mudelitelt.
Masin: 1986 525e
Pakkumised PS-i või teemasse, number: 55573486

Jaanus/Ebling

Postitatud: 06 Sept 2010 10:42
Postitas redline
no kõige tähtsam puudu, mis masinale ja millise mootoriga?

Postitatud: 06 Sept 2010 11:01
Postitas Ebling
Postitus muudetud, minu tähelepanu viga.

Postitatud: 06 Sept 2010 16:22
Postitas reyo22
mul vedeleb roolikarpe palju ja roolivõimu pumpasid, vaatan kas mõni on heas seisus ka.

Postitatud: 06 Sept 2010 17:55
Postitas jx
sportlikust huvist küsin kuidas teha kindlaks roolikarbi ja pumba korras olekut kui ta ei asu auto küljes?

Postitatud: 06 Sept 2010 19:07
Postitas Ebling
Eks minu lolluse puhul ma pumbast aru ei saagi ja jään usaldama inimest, kes mulle detaili müüb. Roolikarbi puhul kas pole võimalik keerata roolivarda poolsest otsast ning arusaada lõtku olemasolust?
Räige OT

Postitatud: 06 Sept 2010 19:58
Postitas jx
teeme nüüd OTist asjaliku postituse:

endal pakkuda roolivõimendi pumpasid( kas on tüübil vahet?)

roolikarpi peast momendil ei oska öelda aga häda korral olen nõus enda omast loobuma mis seisab auto kõrval...

Pilt

huvi korral 56472097

Postitatud: 07 Sept 2010 00:00
Postitas Ebling
Roolivõimu pumpadel oli vahe sees. Nimelt Realoemi järgi muudeti 1983 aasta oktoobrist roolivõimu pumba tüüpi. Uuem tüüp eristub peale tootekoodi ka realoemis rõhunäitajaga 110bar(näitaja, mida vanema tüübi pumbal pole välja toodud). Võib olla lugesin ma midagi valesti, aga kindluse mõttes otsin pumpasid, mis on uuemad kui 1983 toodetud.
Sinu poolt välja toodud joonise andmed: (http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=15)

Postitatud: 07 Sept 2010 07:09
Postitas tõnis
Siinkohal toon välja tähelepaneku ühe vana roolikarbi teise vastu vahetamise kohta. Kui leiate ilma lõtkuta karbi siis ärge kohe kiirustage selle allapanekuga vaid tehke väike investeering 2 tihendi näol, üks maksab 177.- teine 210.- . Pärast ei teki üllatust et oih, uus hea karp küll ei ole lõtkuga kuid jookseb nagu mahlakask. Roolikarbi vahetus on igavesti vastik töö, eriti veel e24 peal ning ABS süsteem lisab tööle vürtsi, ülevaltpoolt ei ole midagi teha, kogu töö tuleb teostada altpoolt ümber nurga :lol:
Kui karbi ostuks läheb siis vaata seda ka kas karp on eelnevalt puhtaks pestud, see viitab nii mõnigi kord juba suurele lekkele.
Roolivõimu pumba korrasolekut maas eriti ei kontrolli. Samas kui pump teeb natuke häält ei pruugi kohe ta õhtal olla, enne tuleks kontrollida õlitase ära, õli seisukord ning osadel bmw del on roolivõimu õlikopsikus sõel sees, kui see umbes on jääb ka pump pisut kuivale.

Postitatud: 07 Sept 2010 22:13
Postitas jx
milline nägi vana pump välja? ise peale nende kahe pole ausalt öeldes näinudki...