1. leht 1-st
Mõningad probleemid e28-ga
Postitatud: 02 Aug 2010 21:45
Postitas cheech
On ilmnenud mõningad probleemid viimastel päevadel oma e28-ga. mootoriks on 2.5i
Esimeseks oleks siis järgmine mure - mootoro nagu vahepeal puterdab ja vahepeal mitte. Kui sõidan umbes 40km/h ja neljanda käiguga ning siis gaasi põhja vajutades hakkab puterdama. Olen siis mõningad korrad siuri ära lahutanud ja julmalt gaaisipedaali põhja vajutanud, pöörded jäävad hetkeks 5000 peal pidama ja siis lööks nagu millegi eest ära ja seejärel lööb ilusti pöörded põhja ja mingi aeg on kõik jälle ok'is.
Teiseks tõsiseks probleemiks oleks see, et käigud jäävad vahest kinni. Täna on neljas käik kõige rohkem kinni jäänud. Asi seisneb siis selles , et käik ei tule lihtsalt enam välja, pean ikka päris tugevasti käigukangi igas suunas kangutama et käik välja tuleks. Vahepeal on ka vastupidi, et käigud ei lähe sisse.
Ja kolmandaks on siis selline mure, et auto sureb vahepeal sõites lihtsalt välja, ja just siis kui sõidan ja siduri ära lahutan ning pöörded alla vajuvad ning siis sütibki vahest aku tuli ning seejärel õlituli. Ise arvan et kas genekas jupsib kuidagi või on siis mingi muu elektrijama.
Ootan siis teie arvamusi, pakkumisi ja lahendusi oma muredele ja probleemidele.
Ette tänades, Remo!
Postitatud: 02 Aug 2010 23:11
Postitas jx
esimese asjana vaataks kütuse süsteemi üle( võimalik filtri vahetusest piisab), käkude koha pealt ütleks seda et õli tase üle vaadata ning kas sidur lahutab 100% liselt, kuigi kui ei lahutaks peaks käik välja hoo pealt ikka tulema...
Postitatud: 02 Aug 2010 23:33
Postitas tanele28
Mu 528i olid samad sümptomid ja probleemiks oli siis lisa õhu sisselaskesse sattumine ja segu läks lahjaks ja paigast täitsa ära.
Minul konkreetselt oli katki lõdvik nr: 3 pildil ja 7 menda vahelt sai ka lisa õhku.
Kontrolli need lõdvikud üle, õli temperatuuriga probleeme pole?
Postitatud: 03 Aug 2010 06:38
Postitas cheech
õli temp'iga probleeme pole ja kütusefilter on ka hiljuti vahetatud.
Postitatud: 03 Aug 2010 07:10
Postitas Jaks
Käikude lülimisel saab olla põhjuseks kas kastis vähene õli. Ehk siis ülemine võll on kuival. Samas kui see juba on juhtunud ja käigud ei toimi ilusti ( jäävad kinni ) ei ole vist enam suurt muud teha kui kasti remont ette võtta. Või siis soetada teine ja loota, et on korralik.
Postitatud: 03 Aug 2010 07:54
Postitas tanele28
Jaks kirjutas:Käikude lülimisel saab olla põhjuseks kas kastis vähene õli. Ehk siis ülemine võll on kuival. Samas kui see juba on juhtunud ja käigud ei toimi ilusti ( jäävad kinni ) ei ole vist enam suurt muud teha kui kasti remont ette võtta. Või siis soetada teine ja loota, et on korralik.
Võib siiski proovida õli vahetada, õli on odav ja bmw kastid üldiselt üsna tugevad.
14 kuuskandiga saad kontroll augu lahti katsu kui palju õli on kasti jäänd.
1.3l õli läks igaljuhul kasti sisse.
Postitatud: 03 Aug 2010 09:17
Postitas Cardo
Muidugi lihtsaimaks põhjuseks on käiguhoova puksid, kas käigukang on ikka konkreetne, või liigub nagu väga lohvkalt oma pesas ?
Ühe autoga siin just mul oli, kus tellisin käiguhoova puksid ja selgus , et hoopis pukse käigukasti küljes hoidvad poldid olid lahti tulnud.
Postitatud: 03 Aug 2010 10:20
Postitas cheech
käigukang käib ikka üldiselt konkreetselt. Cardo, jah täpselt selline tunne ongi nagu oleks midagi lahti vahepeal.
Re: Mõningad probleemid e28-ga
Postitatud: 05 Juun 2011 23:36
Postitas Greger
cheech kirjutas:On ilmnenud mõningad probleemid viimastel päevadel oma e28-ga. mootoriks on 2.5i
Esimeseks oleks siis järgmine mure - mootoro nagu vahepeal puterdab ja vahepeal mitte. Kui sõidan umbes 40km/h ja neljanda käiguga ning siis gaasi põhja vajutades hakkab puterdama. Olen siis mõningad korrad siuri ära lahutanud ja julmalt gaaisipedaali põhja vajutanud, pöörded jäävad hetkeks 5000 peal pidama ja siis lööks nagu millegi eest ära ja seejärel lööb ilusti pöörded põhja ja mingi aeg on kõik jälle ok'is.
Teiseks tõsiseks probleemiks oleks see, et käigud jäävad vahest kinni. Täna on neljas käik kõige rohkem kinni jäänud. Asi seisneb siis selles , et käik ei tule lihtsalt enam välja, pean ikka päris tugevasti käigukangi igas suunas kangutama et käik välja tuleks. Vahepeal on ka vastupidi, et käigud ei lähe sisse.
Ja kolmandaks on siis selline mure, et auto sureb vahepeal sõites lihtsalt välja, ja just siis kui sõidan ja siduri ära lahutan ning pöörded alla vajuvad ning siis sütibki vahest aku tuli ning seejärel õlituli. Ise arvan et kas genekas jupsib kuidagi või on siis mingi muu elektrijama.
Ootan siis teie arvamusi, pakkumisi ja lahendusi oma muredele ja probleemidele.
Ette tänades, Remo!
Aga mis siis nendest vällja suremis ja puterdamis jamadest sai ? Kuidas mured likvideerisid mul on autol sama jama ning kui vällja sureb siis ei lähe enam käima. Oootad mitu tundi ja jälle korras.