1. leht 1-st
M30B25 83a.
Postitatud: 12 Juul 2010 23:00
Postitas mehis1986
Kas pildil olev voolik nr 3 peab ennast kokku tõmbama?järsult gaasi andes võtab korraks oma algse kuju tagasi. Palju peab hoidma pöördeid et süüdet reguleerida.Ette tänades.

Postitatud: 13 Juul 2010 00:04
Postitas trevi
Ükski voolik neist ei tohiks kokku tõmbuda. Antud voolik on karterituulutus, mis juhib kolvirõngastest möödapääsenud gaasid sisselaskesse tagasi. Kui lahtise drosliga läheb normaalseks, siis võib järeldada, et klapikambri alune on umbes, sest droslit avades kaob vaakum sisselaskest. Klapikambrikaanes plekk-tahvli taga on käigud-kanalid, mis peaksid tagama, et sisselaskesse jõuavad ainult gaasid, mitte õli. Lihtsaks testiks võta klapikambrikaas maha ja puhu sealt torust sisse, õhk peab vabalt läbi käima. Kui ei käi, siis järelikult on kunagi koonerdatud ning tuleks ära puhastada. Bensiinis leotamine vms annaks tulemust, kuid eeldusel, et selles on viga, võiks arvata, et ülejäänud mootor on ka sodi täis.
Postitatud: 13 Juul 2010 09:35
Postitas Cardo
Voolik on muutunud pehmeks ja soojenedes muutub ka kondoomiks, iga lõõtsutusega annab järele
Aitab see, et paned voolikusse keerdverdu sisse või asendad kvaliteetsemaga.
Mul juhtus sama asi UM-ist ostetud nn uue voolikuga, aga mitukümmend aastat ta riiulil mädanenud oli ei tea ju keegi.
Postitatud: 13 Juul 2010 10:47
Postitas trevi
minu kogemuse järgi muutub antud voolik just kõvaks nagu plastmass.
Postitatud: 14 Juul 2010 10:34
Postitas mehis1986
Vana oligi nagu plastmass ja pragusid täis.Uus on pehme.