1. leht 1-st
E28 kliirens
Postitatud: 30 Juun 2010 20:36
Postitas Heldur92
Ütlen kohe ette ära, et tehnikast ei jaga ma midagi, nii et ärge kurjustage mu lolli küsimuse peale. Teatavasti on E28 üks üpris madal masin ning kuna kavatsen endale soetada seda autot millalgi (elan maal) siis tekkis küsimus, et kuidas saab kõige lihtsamini auto kliirensit suurendada (v.a auto enda kõrgemaks tõstmine). Kui õigesti mäletan, siis oli vist karter tal kõige rohkem maadligi olev osa, et kuidas seda saaks nö vähem maadligi ümber teha?
Postitatud: 30 Juun 2010 20:44
Postitas Cardo
e28 ei ole eriti madal auto, aga mingi maastur ta kah ei ole.
Üldiselt on madalad väsinud vedrude pärast, kõigepealt oleks vaja uusi vedrusid ja amorte ja kui kardad karteri pärast, siis sellele kaitset ja ongi kogu lugu.
Postitatud: 30 Juun 2010 22:10
Postitas -Myyr-
Kui tõesti kardad madalalt karteri ära sõita.. siis vedrud ja amordid.. nagu cardo mainis eespool.
Karteri kaitse ka.
Kõrgemaks saad ka rehvide näol, aga nii see on et esiosa on tal suhteliselt madal:)
Postitatud: 01 Juul 2010 15:40
Postitas Heldur92
Kuskil ma nagu kunagi jälgisin mingit teemat (ei tea, kas siin foorumis või mujal), kus tehti e28 ringraja masinaks. Ja siis sel omanikul oli ka probleem, et oli vaja ringraja jaoks autot madalamaks lasta, kuid siis tekkis see probleem, et eest jäi põhi liiga vastu maad. Kui õigesti mäletan, siis ta lasi midagi ümber ehitada selle tarvis. On see kuidagi võimalik?

Nt kas või mingi mootoripatjade tõstmisega vms?! Sorry olen loll tehnika alal.

Postitatud: 01 Juul 2010 16:36
Postitas -Myyr-
Mootoripatjade näol ei teagi kas on võimalik mootorit kõrgemalt tõsta selle näol, aga vast mingite lisakinnitustega saaks veel.
ette pane jäigemad vedrud, ja kõrgema profiiliga rehvid