1. leht 1-st
pole minekut
Postitatud: 16 Apr 2010 23:45
Postitas vanapagan
Mootoriks on mul m20 95kw 2,0 ja mure selline, et enamasti on ta väga uimane aga on olnud üksikuid kordi kui läheb nagu loom edasi. Küsikski et äkki keegi teab mis värk on kas mingi anduri jama võib olla. Täna oligi jälle kogemus kui sõitsin koju, oli minek kuldne. Kui aga auto oli umbes pool tundi seisnud ja läksin uuesti sõitu siis juba uimane. Täiesti lambist tõmme tuleb ja läheb.
Postitatud: 17 Apr 2010 08:28
Postitas eix22
Vaata küünlajuhtmed üle, samuti jagaja ja rootor. Kuskil mõni lõdvik katki, saab lisaõhku? Bensiinipump hakkab töölepingut lõpetama? Võibolla mootor lihtsalt kulunud juba, et silindrisurved kuskil ära mõõta.
Üldiselt ega see 2.0 ongi üsna uimane mootor.
Postitatud: 17 Apr 2010 09:51
Postitas Ammy69
ma jooksin oma 2.0 kõrval. ostja aga kiitis et udu hea mootor.
pole minekut
Postitatud: 17 Apr 2010 23:04
Postitas vanapagan
Samas on ka selline asi et hommikuti kui mootor pole veel päris töösoe siis kiirendamisel võtab hetkeks nagu hinge kinni masinal.
.
Postitatud: 18 Apr 2010 08:12
Postitas arx
äkki viga on mootoris ,minu arust vana 2,0 ei peagi edasi minema nagu loom
Re: .
Postitatud: 18 Apr 2010 10:02
Postitas mask
Ammy69 kirjutas:ma jooksin oma 2.0 kõrval. ostja aga kiitis et udu hea mootor.
arx kirjutas:äkki viga on mootoris ,minu arust vana 2,0 ei peagi edasi minema nagu loom
Ehk jätate oma teemasse puutumatud kommentaarid enda teada ja üritaks teema algatajat reaalselt aidata?
Korras M20 2.0 ei ole aeglane mingil juhul, see on väga äkiline ja jõuline mootor igapäevaautole. Kui juht tunneb, et see on jõuetum, kui peaks olema, siis järelikult see nii ka on.
Mina soovitan funktsioonirühmade kaupa mootor üle vaadata. Süütesüsteem (süütesüsteemi komponendid ja süütenurk), kütuse etteande süsteem (pump, filter), kütuse pritse süsteem (andurid, pihustid, surevergulaator).
Kahjuks täpsemalt keegi küsimusele "mootor ei tööta hästi, mida teha?" vastata ei oska, ma arvan.
-= mask =-
Postitatud: 18 Apr 2010 10:17
Postitas nuga
Jah, kui probleem vahepeal esineb ja vahepeal mitte, siis ei saa süüks panna seda, et see ongi lahja mootor
Andureid ja küünlajuhtmeid kah väga ei süüdistaks sellise on-ei ole käitumise korral. Kõige tõenäolisemalt näiteks bensupump või siis riknenud jagaja kaas/rootor. Kui mootor ei vea, kas siis on ikka 6 silindrit järgi või äkki vähem?
Postitatud: 18 Apr 2010 10:47
Postitas Ammy69
mina ütleks pigem, et mootor on hõredaks sõidetud. seda saan oma kogemuselt öelda. ajas ka valget vähe välja. nii et viga võis ka olla ploki tihendis. aga minu arvamus on see et mootor hõre.
Postitatud: 18 Apr 2010 10:49
Postitas nuga
Et siis vahepeal on hõre ja siis enam mitte?
Teemapüstitaja ju kirjeldas, et probleem esineb ainult aeg-ajalt.
Postitatud: 18 Apr 2010 10:50
Postitas Priit
Aga minu seitsmesel oli ju nii,et vahepeal kadus jõud ära.
Probleem kadus kui vahetasin välja küünlajuhtmete komplekti ja kõik kapotialused õhu lõdvikud. Esialgu kahtlustasin ka andureid aga need olid korras.
pole minekut
Postitatud: 18 Apr 2010 11:22
Postitas vanapagan
Silindrite surved olen ära mõõtnud muidu ja hakkan siis nüüd uurima ka teisi teie poolt kahtlustatavaid detaile. Aga igaljuhul suured tänud kõigile kes üritasid abiks olla.
Postitatud: 18 Apr 2010 11:24
Postitas nuga
Millised surved numbriliselt olid?
Postitatud: 18 Apr 2010 11:42
Postitas Cardo
Ülimalt äge remont see netiremont !
Sajast pakkumisest ehk üks läheb kah täppi.
Postitatud: 18 Apr 2010 11:45
Postitas nuga
Noh, eks ta on, mida ebatäpsem küsimus, seda ebatäpsemad vastused

Postitatud: 18 Apr 2010 11:49
Postitas Priit
nuga kirjutas:Noh, eks ta on, mida ebatäpsem küsimus, seda ebatäpsemad vastused

Eks minek on tühjade rehvidega ka kehv jah

pole minekut
Postitatud: 18 Apr 2010 15:07
Postitas vanapagan
Surved olid ligi 12 bar ja kõik silindrid töötavad laitmatult muidu. Aga eks ma nüüd saan asjast jagu küll sain vähemalt teada et andurite jama pole. Paistab et sellel teemal ka kipub jutt mölaks minema nii et tänan veelkord kõiki kes abiks olid.