1. leht 1-st

Mida arvate 2.5 141 kw mootorist?

Postitatud: 09 Apr 2010 20:04
Postitas Ammy69
Pakutakse mootorit. Küsimus ka võtta või jätta. Kas tasub see vaev ära või kui tegemiseks läheb äkki midagi muud võtta.

Postitatud: 09 Apr 2010 20:11
Postitas trevi
laua tegemiseks sobiks V8 või V12 paremini

Postitatud: 10 Apr 2010 15:48
Postitas jx
haile kavatsed peale panna? arvestada tuleks suurte juhtmepundardega ja hulga töötunde... isiklikult kasutaksin 142kw 2,8 motot kus väänet rohkem mis toob naeratuse näole...

Postitatud: 10 Apr 2010 17:38
Postitas Ammy69
ise ka mõtlesin seda varjanti et 142 oleks etem.

Postitatud: 10 Apr 2010 18:56
Postitas Bronco
M50B25 mootor peaks veidi töökindlam olema. M52 mootorid on alumiiniumist plokiga, ning nagu veidi probleemsemad. Lisaks kipub nende hind kõrgem olema.

Muidu mis M20/M30 mootoril viga on? Ma ei võtaks sellist vahetust vist küll ette. Vaeva rohkem kui tulemus väärt on.

Postitatud: 10 Apr 2010 19:38
Postitas Ammy69
minu teema all on pilt kaanetihendist. et selle 2.5 kohta kudagi kehva minek ja uuem mootor näeb palju kenam välja.

Postitatud: 11 Apr 2010 02:30
Postitas Smurff
2,5 on kuidagi pool kõva minu jaoks...võib-olla selline isiklik teema..aga nii ta minu jaoks on :roll: ... see on nagu kunagi olid pool-plastik murdmaa suusad...kamoon...miks pool-plastik...miks siis mitte täis plastik ? :lol:

Postitatud: 11 Apr 2010 21:38
Postitas meelis k
Ma võin ka sulle pakkuda oma poolelioleva M50B25 aretuse pealt mootorit koos kõige juurdekuuluvaga :D.

Ma ise ei viitsi seda mootorit edasi paigaldada.
Liiga palju leiutamist. Saab ka lihtsamalt oma elu elada.

Postitatud: 12 Apr 2010 06:16
Postitas redline
e34 m30b34 saab ca 3-4k eest kätte ja vaevalt et sa m50 mootori odavamalt saad+ sinna lisandub suurem aretustöö, käigukast vaja vahetada, kardaan jne jne. M30b34 lihtsalt saad panna oma m30b25 kasti otsa ning minek :)

Postitatud: 12 Apr 2010 12:03
Postitas Ammy69
eks see õige ole lihtsus eelkõige.

Postitatud: 12 Apr 2010 13:47
Postitas meelis k
Samas, ega elu ei peagi nii lihtne olema. Osta minult M50B25 ära.

Saab M30B34st odavamalt ka kui vaja :).

Postitatud: 12 Apr 2010 17:45
Postitas arx323
Vabandan,et reostan teemat aga olen sama probleemi ees.Mul e32 735 ja mootori ylemine pool suht õhtal ja kütet võtab ka keskmiselt 16l sajale.Ise mõtlesin m52b28 paigaldamise peale koos kastiga.Saaks vähe säästlikumalt liigelda.Mis arvate :?:

Postitatud: 12 Apr 2010 17:50
Postitas Ammy69
redline kirjutas:e34 m30b34 saab ca 3-4k eest kätte ja vaevalt et sa m50 mootori odavamalt saad+ sinna lisandub suurem aretustöö, käigukast vaja vahetada, kardaan jne jne. M30b34 lihtsalt saad panna oma m30b25 kasti otsa ning minek :)


terve auto saab seal 5 kuni 8 tuhandega kätte. ja ülejäänud tuleb aha müüa. seega mootori hind tuleb suht odav.

Postitatud: 13 Apr 2010 09:11
Postitas raimo
tulgem reaalsusesse
3-4k eest saab mootori, mis vajab kindlasti kapremonti
e34 juppe ei taha keegi, varu parem suur prügikonteiner omale

ja vahetama peaks ikka mingi põhjuse pärast. niisama vahetamisel pole mõtet, sest raha kulub päris palju (prügikastiprojekte ei arvesta).

Postitatud: 13 Apr 2010 09:22
Postitas sysi
Ei pidanud enam kauem vastu, muutsin teema pealkirja vähemalt enam-vähem ortograafiliselt korrektseks.

Teemapüstitus ise ajab mul ka ihukarvad püsti. 2.5-3.5 liitrise töömahuga mootorid võtavadki linnasõidul üle 15 liitri 100km kohta kütust, ei ole vaja uskuda legende "kuidas minu sõbra 750 võtab keskmiselt 10 linnas". Ei võta.

Mootorivahetust eesmärgiga saada ökonoomsem auto pole mingit mõtet teha. Kui tahta ökonoomsemalt liigelda, tuleb vahetada igapäevasõiduk mõne väiksema kere ja väiksema mootoriga, soovitavalt uuema sõiduki vastu.

Mootorivahetust eesmärgiga saada "ilusam" mootor pole samuti mõtet teha - kui tahta kapotiall näha M50 mootorit, tuleb osta E34 või E36 ja asi lahendatud.

Mootorivahetust eesmärgiga saada "parem minek" võiks isegi teoreetiliselt mõelda, kuid arvestades ümberehituse keerulisust, selle reeglina suhteliselt lohakat teostust ja ümberistutatava mootori küsitavat korrasolekut, tuleb tõdeda, et ka see on mõttetu tegevus.

Loo moraal on selles, et kui sa tahad oma autole "minekut" ja "parema välimusega kapotialust", siis tee oma olemasolev mootor korda / otsi sinna mõni ajastukohane korralikum mootor ja tee see korda.

Postitatud: 13 Apr 2010 09:47
Postitas raunz
raimo kirjutas:tulgem reaalsusesse
3-4k eest saab mootori, mis vajab kindlasti kapremonti
e34 juppe ei taha keegi, varu parem suur prügikonteiner omale

ja vahetama peaks ikka mingi põhjuse pärast. niisama vahetamisel pole mõtet, sest raha kulub päris palju (prügikastiprojekte ei arvesta).
Teisele väitele vaidlen vastu...tahetakse e34 juppe küll ja veelgi, mina sain enda autole 141kw mootori lõppkokkuvõttes kasumiga tänu sellele, et ülejäänud auto müüsin osadeks.

Muidu jah nõustun sysiga...kui just suurt ehitamishuvi pole siis on asja mõtekus väga kaheldav.

Postitatud: 13 Apr 2010 21:48
Postitas Ammy69
Õige sysi ei otsi ma just ökonoomsust selleks on teine auto olemas millega teedel liigelda. lihtsalt mõtlesin korra vahetust kuna üks siin saaremaal tegi e30 mootori teemat ja päris kena. aga originaalsus eelkõige ja ega originaal mooter korda teha ei ole midagi just kole. rehkendasin mis oleks odavam ja mis oleks siin kohapeal kohe kätte saadav. Sellepärast teema tegingi, et teada saaada mida rahvas arvab ja kes teinud on saab teada mis vaev ja kas tasub ära.


Ja kina see 2.5 vajab remonti siis mõtlengi kas on mõtet seda teha kui tegemist vajab siis juba teha midagi sünget. Seega 2.8 ja 3.5 jääb jõusse. Ja tänud arvamuste eest.

Postitatud: 28 Apr 2010 21:23
Postitas velz
endal teen just sisssõitu 2,8 135kw mootorile e30 peal ja võrreldes vana mootoriga on nagu öö ja päev. mis on korras mootor sellel on ka minek ja ka suht ökonoomne võrreldes kohvidega

Postitatud: 04 Mai 2010 11:55
Postitas Kristina5
Ma ei saa eriti aru, mis autole üldse seda mootorit tahetakse osta?

Postitatud: 04 Mai 2010 13:11
Postitas tanele28
Kristina5 kirjutas:Ma ei saa eriti aru, mis autole üldse seda mootorit tahetakse osta?
e28 525ile m30b25 seal praegu vahel.