1. leht 1-st

Mootori vahetus

Postitatud: 28 Mär 2010 19:20
Postitas Helar1
Nii, plaanis vahetada vanakooli 2.0i 92kw mootor 2.0 110kw uuema tüübi vastu. Ehk keegi teab kas vana käigukasti otsa sobitamine muutub vägaraskeks või on kavalam ka teine käimar sinna otsa sebida?

Postitatud: 28 Mär 2010 20:05
Postitas Ruut
mart154 kirjutas:võin siia lisada, et kõigil 24v kastidel on ka see poldivahe 140mm. nurk kahjuks kastidel on ~15 kraadi erinev, kui M20 kastidel. See tähendab siis käiguhoovastiku modimist.
Tsiteerin Marti teisest teemast ja siis vähe OT-d Sellisel vahetusel ei näe mina mitte mingisugust mõtet v.a. tegija soov oma mehaaniku oskusi arendada. Kui vahetama hakata, siis võtaks juba sellise mootori, et vähemalt +50kW juurde saaks.

Postitatud: 28 Mär 2010 20:17
Postitas Ammy69
ma tegin ka rumala otsuse 2.0 2.5 vastu vahetada. nüüd mõtlen et võiks olla 2.8 ku mitte 3.5

Postitatud: 28 Mär 2010 21:09
Postitas Helar1
Asi selles, et see 2.0 92kw võtab ikka rohkem kütust kui uuem 110kw 2.0 mootor. Just selletõttu on plaanis mootorit vahetada.

Postitatud: 28 Mär 2010 21:20
Postitas margus188
Tere palju ta siis vähem võtab ka ???

Postitatud: 28 Mär 2010 21:22
Postitas redline
Pane siis diisel kui ökot tahad, ega see 110kw võtab maanteel 7 julgesti.

Postitatud: 28 Mär 2010 21:41
Postitas meelis k
Seal on rohkem leiutamist, kui ainult käigukast. Omal poole teeni läbi elatud. Mõttetu ettevõtmine.
See 2,0 110kw on eriti mõttetu mootor ka veel pealekauba.

Tee see 92 kw korda ja ta võtab sul vähem kütust kui mingi läbiaetud M50B20.

Postitatud: 28 Mär 2010 22:30
Postitas Helar1
meelis k kirjutas:Seal on rohkem leiutamist, kui ainult käigukast. Omal poole teeni läbi elatud. Mõttetu ettevõtmine.
See 2,0 110kw on eriti mõttetu mootor ka veel pealekauba.

Tee see 92 kw korda ja ta võtab sul vähem kütust kui mingi läbiaetud M50B20.
Mõtlesin sama, et ehk on kavalam mootorile korralik kapremont teha, eks vist tulebki sellega piirduda. :)

Postitatud: 28 Mär 2010 22:42
Postitas jx
kui nüüd natukene ringi vaadata ja maad uurida siis saab sellest 92kw mootorist natukene rohkem välja pigistada...

Postitatud: 28 Mär 2010 23:20
Postitas trevi
kui nüüd natukene ringi vaadata ja maad uurida siis saab sellest 92kw mootorist natukene rohkem välja pigistada...
ökonoomsust? :D

Postitatud: 29 Mär 2010 12:16
Postitas jx
trevi kirjutas:
kui nüüd natukene ringi vaadata ja maad uurida siis saab sellest 92kw mootorist natukene rohkem välja pigistada...
ökonoomsust? :D
kõik oleneb mis otstarbeks auto/mootor tuleb...

Postitatud: 29 Mär 2010 13:05
Postitas Helar1
jx kirjutas:
trevi kirjutas:
kui nüüd natukene ringi vaadata ja maad uurida siis saab sellest 92kw mootorist natukene rohkem välja pigistada...
ökonoomsust? :D
kõik oleneb mis otstarbeks auto/mootor tuleb...
Auto tuleb igapäevaseks liikumiseks, kooli koju jne... seetõttu otsin ökonoomsust, 13l/100km peale on nats ulme 2.0 mootori kohta, pool maad oli veel maantee ka.

Postitatud: 29 Mär 2010 19:25
Postitas margus188
Helar1 kirjutas:
jx kirjutas:
trevi kirjutas: ökonoomsust? :D
kõik oleneb mis otstarbeks auto/mootor tuleb...
Auto tuleb igapäevaseks liikumiseks, kooli koju jne... seetõttu otsin ökonoomsust, 13l/100km peale on nats ulme 2.0 mootori kohta, pool maad oli veel maantee ka.
kus ta sul nii palju võtab?minu omal voolikud lekivad ja võtab ka ainult ca 10

Postitatud: 29 Mär 2010 20:01
Postitas Helar1
Eitea, ju siis mootor ikkagi läbi, tossab ta päris korralikult ja bensukat viskab ka summutist. Eitea, andke nõu mida vaadata, ehk kuidagi bensiini peale keeratud vms. Automootoritega pole kokku puutund kahjuks.

Postitatud: 30 Mär 2010 19:44
Postitas jx
kui juba tossab siis on klapisääre tihendid kutud ja samuti õlirõngad kinni jäänud või ära kulunud... ühesõnaga tasuks kapremont ette võtta...