1. leht 1-st

E21 ehk m10 karburaator

Postitatud: 31 Dets 2009 12:07
Postitas GPSeven
Tere soetasin endale Saksast hobiauto mõttes ühe E21 315 83 A, Kere tööd tahab veidi aga salong nagu uus 120 000 läbisõit. Mootor ei tööta karburaatoril mingid otsad lahti ja Benssu pritsib, kes ja kus on selline vana kes seda karbussi jagab?? Alustuseks tahaks ta liikuma saada ja siis ARK ja muud rõõmud, Tänud info eest siis.

Postitatud: 31 Dets 2009 15:56
Postitas raunz
Tere tulemast, lisa kindlasti liikmete autode alla kah oma autost teema!
Muidu tean küll ühte vanameest, kes vanade bemmi mootoritega hästi toime tuleb. Ei ole 100% kindel kas ta nr. sama ja kas ikka tegutseb aga muidu nimi on Peep ja nr. on 5168455 ning ta asub Tallinnas Vabaduse pst. ja vist näituse tänava ristis.

Tänud

Postitatud: 31 Dets 2009 15:59
Postitas GPSeven
Tänud infi eest ja lisan kindlasti ka teema ja siis mingi pildimaterjali.

Postitatud: 31 Dets 2009 16:12
Postitas Ruut
Mina olen karpa regulliks kasutanud Raimond Naaber'i abi. Pesitseb endistes tipi garaazides. Kasuta otsingut, leiad kindlasti ka ta kontaktid siit foorumist.
Mis karpaga on tegu?

andmed mis seal kirjas

Postitatud: 31 Dets 2009 16:30
Postitas GPSeven
Pierburg 1B
Solex ja loomulikult made in W-germany

Postitatud: 31 Dets 2009 16:33
Postitas lamp
R. Naaber on liikunud Tipi tagant 500m eemale ehk siis Mäealuse tn endise us partsi taga olevatesse garaazidesse, vähemalt ca kuu tagasi oli ta seal

Postitatud: 06 Jaan 2010 12:10
Postitas Ruut
Selle karbussi kohta on ka siin tehnilise all oma teema:
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... a7f1aba0ed
seal ka paar linki olemas

karbuss

Postitatud: 07 Jaan 2010 22:25
Postitas GPSeven
Sain asja niikaugele voolikud õigetele kohtadele, enam bensu ei pritsi ja käivitub väga hästi aga kui mootor töösoje sureb välja ja enam käima ei lähe, mis võib olla põhjus?

Postitatud: 07 Jaan 2010 22:38
Postitas nuga
"Toores" (e21'l kasutati ainult automaatset süsteemi) on ehk peale jäänud? St. mootori soojenedes muutub segu üleliia rikkaks ja ei sütti enam.

Postitatud: 07 Jaan 2010 22:52
Postitas GPSeven
OK toores, aga kes või mis seda solexil reguleerib??
Või see on nüüd küsimus sellele "Naabrile"

Postitatud: 08 Jaan 2010 00:00
Postitas Ruut
Nuga poolt viidatud karpa reguleerimisjuhistes Punktid 2.2 ja 2.3 käivad toore kohta. Ehk siis süsteemis on termolüliti, mis peaks bimetallelementide kütet reguleerima. Viga võib olla lülitis või selle kontaktides aga olen näinud ka juhust, kus bi-metallist "vedru" ei ole klapi hoovaga ühendatud - lihtsalt hoolimatu kokku panek.

Postitatud: 13 Jaan 2010 10:44
Postitas GPSeven
Nii kontrollisin bi metall vedru sellega on kõik OK mootori soojenedes avab ilusti toore klapi ja justkui kõik ok.... aga jama endine, kui mootor saavutab töötemperatuuri, sureb lihtsalt välja, seisab 2 min läheb jälle korraks tööle. Gaasi andes ei sure mootor välja probleem on tühikäigul töösooja mootoriga.
Tühikäigu reguleeerimiskruvi keeran kas kinni või lahti midagi ei muutu, kui keegi oskab veel nõu anda siis olen tänulik.

Postitatud: 18 Jaan 2010 21:25
Postitas ullivilli
Mõni vaakumtoru kuskilt katki või puudu vms?

Postitatud: 20 Apr 2011 16:06
Postitas Ruut
Soetasin täna kaks venekeelset remondi käsiraamatut. 5-seeria omas on lahatud vist kõiki e12-l ja e28-l kasutatud karburaatoreid. e21 omas on samuti midagi. Kel huvi, võin huvipakkuvad leheküljed sisse skännida. Fotod on küll juba originaalis suht arusaamatud, skännimise järel seda enam :)

Postitatud: 20 Juun 2013 15:23
Postitas Ruut
lamp kirjutas:R. Naaber on liikunud Tipi tagant 500m eemale ehk siis Mäealuse tn endise us partsi taga olevatesse garaazidesse, vähemalt ca kuu tagasi oli ta seal
Kaevan vana teema ülesse. Kas kellelgi on R.Naabri värskeid kontakte? Oleks vaja üks patsient talle viia.