1. leht 8-st
Kristjani e28 525e -86.
Postitatud: 29 Sept 2005 22:16
Postitas omega
Pool aastat tagasi sai omale siis selline masin ostetud.
Eestisse toodud Saksast 1997a. ja olen siin 2. omanik.
Eelnevalt oli auto kasutuses pereautona ja seega korralikult hoitud.
Kuid siiski tänu Eesti soolarikkale talvele esines kohati
roostet, mis sai siis vahepeal likvideeritud ja autot pisut
värvitud. Mootoriks Bmw "ökomootor" 2.7 kat-ga variant 90kw.
Sisustust ja mootorit vahetatud ei ole, kõik on tehase originaal.
Muidu autoga väga rahul ning suht soodsalt saadud ka.
Ülejäänud pildid seal:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/omega
Postitatud: 29 Sept 2005 22:29
Postitas Priit Peljo
Auto sama korralik kui peremees.
Loodan et auto sinu hoolealuseks jääb.
Kui kunagi müüki paned siis uut peremeest vali mitte rahakoti vaid suhtumise järgi.

Postitatud: 29 Sept 2005 22:53
Postitas omega
Priit Peljo kirjutas:Kui kunagi müüki paned siis uut peremeest vali mitte rahakoti vaid suhtumise järgi.
Lähima paari aasta jooksul ta kindlasti müüki ei lähe.
Postitatud: 30 Sept 2005 09:27
Postitas nuga
Väga ilus masin Sul
Ainuke asi, mis natuke silma riivab, on need ilukilbid.
Palju see ökomootor reaalselt kütet võtab?
Postitatud: 30 Sept 2005 12:16
Postitas omega
kütet võtab maanteel 8 ringis, linnas 12 ja seda lahtiühendatud lambda anduriga. Andur tagant ära kuna muutis tühikäigu ebaühtlaseks.
Postitatud: 30 Sept 2005 14:32
Postitas Arvo
omega kirjutas:kütet võtab maanteel 8 ringis, linnas 12 ja seda lahtiühendatud lambda anduriga. Andur tagant ära kuna muutis tühikäigu ebaühtlaseks.
See tähendab, et sul tasub investeerida 800.- lambda andurisse (Boschi esindusest zhigulli lambda).
MAanteekulu tuleb siis ~6,5@90km/h ja linnas ~10. (eeldades, et mootor muus osas korras)
Lisaks tapad sa selliselt ilma lambdata sõites KAT-i kiiremini maha ja see tekitab jälle lisakulutusi ja probleeme.
Postitatud: 30 Sept 2005 19:07
Postitas Jaan
See on küll ilus ja puhas hainina

Arvan, et see sõidab märgatavalt kauem kui paar aastat!
Ilukilbid ei sobi jah... Pane kas valuvelg või... isegi lihtne 15 tolline mustaks värvitud plekkvelg mõjub selle auto juures väga hästi

Teeb auto soliidseks. Ma mõtlen teeb veel soliidsemaks. Aga jah... ei mingeid tuuningvidinaid aga masin särab ja avaldab muljet. Võin kihla vedada, et sellele vaadatakse tänaval järgi ja mitte vähe. Mitte, et see midagi tähendaks

Postitatud: 25 Okt 2005 20:00
Postitas omega
auto alates 22. oktoobrist talvepuhkusel.
Talve jooksul plaanis autoga teha:
1.Ette ja taha autoturult logarid.
2.Kardaani tugilaager ja leevendusmuhv vahetada.
3.Esisilda kohendada.
4.Sisemine põhjamatt välja, põhjal korralikult kuivada lasta ning grafiitõliga üle käia.
5.Peatada vihmavee pääs pagasnikusse ning salongi.
6.Summutil väike auk kinni keevitada.
Viienda punktiga võib raskeks minna kuna ei saa aru kust see vesi sinna pagassi saab. Salongi voolab vesi esiklaasi alumisest paremast nurgast, tihendi vahelt vist arvatavasti. Jama lugu selle veega

. Tuleb vist klaasid maha võtta ja mingit möksi aknanurkadesse vahele panna.
Postitatud: 26 Okt 2005 11:33
Postitas Jaan
Punkt 5.: Esiakna tihend oleks mõttekas uus osta?
Kas autol katuseluuk on? Kui on siis kisu laepolster maha ja vaata mis seisus kat. luugi süvend ja vihmavee äravoolutorud on

Pakiruumile võiks samuti uue tihendi osta - see on üks lekkekohtadest), teine lekkekoht on tagatulede tihendite vahelt...
Postitatud: 26 Okt 2005 12:23
Postitas Arvo
omega kirjutas:Salongi voolab vesi esiklaasi alumisest paremast nurgast, tihendi vahelt vist arvatavasti.
Tihendis ei pruugi tingimata viga olla, mul E24-l olid esiklaasi tihendi all klaasi raami servadesse augud roostetanud

Nii et enne kui midagi möksima hakkad soovitaks esiklaasi maha võtta.
Postitatud: 26 Okt 2005 14:39
Postitas omega
esiklaas on korra mul juba maha võetud ning kerel mõlemad aknanurgad täiesti korras. Klaasitihend on samuti täiesti terve.
Postitatud: 26 Okt 2005 22:35
Postitas kiire-lauri
jube korralik,kuidas ta ka edasi astub?
Postitatud: 27 Okt 2005 15:39
Postitas omega
edasi astub nagu 2.7 ikka: jõudu on, aga tõmme nigel

Postitatud: 30 Jaan 2006 17:09
Postitas omega
Vahepeal olen autot siis veidike nokitsenud. Hetkel on sisu on kõik välja võetud. Põhjamati all oli kõik jumala märg, täielik soolvesi oli seal (näpuga maitsesin

). Õnneks see sool ei olnud veel suurt kahju teinud aga paar pisikest lappi tuli ikka põhjale keevitada

. Praegu on see keevitus tehtud, põhi seest krunditud ja värvitud. Nüüd on veel vaja põhi grafiitmöksiga üle tõmmata ja karpidesse ka lasta ning siis saab sisu taas kokku laduda. Pagassi lasin ka juba mõnusalt igalepoole grafiitõli vahele. Tagaklaasi võtsin ka korra eest ära, tihendasin ühe möksiga pisut aknanurki ja tihendit, et vihmavesi enam pagasnikusse ei voolaks, ning panin klaasi ette tagasi. Esiklaasiga tegin sama asja, aga klaasi uuesti ette pannes tõmbas klaas nurgast praod sisse

. Viimase põhjustas arvatavasti liigne tihendusmöks aknanurkades...
Paneks mõned pildid ka siia:
Siin põhi juba keevitatud-krunditud-värvitud:
http://www.pildid.ee/albums/userpics/13752/tlv-3.jpg
http://www.pildid.ee/albums/userpics/13752/tlv-4.jpg
http://www.pildid.ee/albums/userpics/13752/tlv-6.jpg
http://www.pildid.ee/albums/userpics/13752/tlv-1.jpg
http://www.pildid.ee/albums/userpics/13752/tlv-2_.jpg
Postitatud: 30 Jaan 2006 21:09
Postitas tõnis
Ega see grafiitõli nüüd ka kõige parem enam ei ole. Praegu on igasugu asjalikke kere vahasid müüa, need poevad päris mõnusasti igalepoole kere uuretesse. Vahaga on selline väike pluss ka, et võid valida värvi vahel või üldse värvitu ehk siis läbipaistva. Pärast natuke esteetilisem vaadata ka.
Postitatud: 31 Jaan 2006 18:18
Postitas omega
tõnis kirjutas:Ega see grafiitõli nüüd ka kõige parem enam ei ole. Praegu on igasugu asjalikke kere vahasid müüa, need poevad päris mõnusasti igalepoole kere uuretesse. Vahaga on selline väike pluss ka, et võid valida värvi vahel või üldse värvitu ehk siis läbipaistva. Pärast natuke esteetilisem vaadata ka.
Eelistan ikka õli, kuna tal on erinevalt vahast nn. roniv omadus ja samas ta valgub paremini kõikvõimalikesse kere uuretesse. Õli, mida kasutan koosneb 5L Ziguliõlist + kilost grafiitmäärdest kokkusegatuna. Ja see õli jääb ka ilusti läbipaistev

.
Postitatud: 31 Jaan 2006 21:07
Postitas tõnis
omega kirjutas:tõnis kirjutas:Ega see grafiitõli nüüd ka kõige parem enam ei ole. Praegu on igasugu asjalikke kere vahasid müüa, need poevad päris mõnusasti igalepoole kere uuretesse. Vahaga on selline väike pluss ka, et võid valida värvi vahel või üldse värvitu ehk siis läbipaistva. Pärast natuke esteetilisem vaadata ka.
Eelistan ikka õli, kuna tal on erinevalt vahast nn. roniv omadus ja samas ta valgub paremini kõikvõimalikesse kere uuretesse. Õli, mida kasutan koosneb 5L Ziguliõlist + kilost grafiitmäärdest kokkusegatuna. Ja see õli jääb ka ilusti läbipaistev

.
Ausaltöeldes on õlil üks kehva omadus, ta nimelt seob niiskust. Kogemused näitavad et kui autol on üks koht õliga tehtud ning teine koht niisama kuiv, siis õlitatud koht on läbi ussitanud, kuiv aga kergelt pindmise roostega.
Mis puutub kerevaha ronimisomadustesse, siis oled asjast valesti aru saanud. Vaha ronib sa ei kujuta ettegi kui hästi. Enne värvimist ei soovitata üldse kerevahaga mässata, see ronib igale poole, ning suht võimatu on pärast värvi peale saada.
Õliga on veel selline paha asi ka, et see rikub polstrid autol ära. Aga muidugi maitse asi, kuidas keegi on harjunud. Ega muidu ei ole targad inimesed kerevaha välja mõelnud, ning ma ei tea küll ühtegi kerematerjalide tootjat kes kereõli toodaksid.
Postitatud: 01 Veebr 2006 13:06
Postitas Jaan
Grafiitmäärde ja õli segu soovitatakse kuumaks ajada

Ronib kuumalt igale poole hästi vahele. Hea on mingi pritsiga kõik kohad selle kuuma seguga üle käia. Tean autot kus põhi on seestpoolt sarnase määrdega üle käidud. Määre all, kile vahele, mürasummutusmatt ja lõpuks kate peale. Ei määri midagi.
Loomulikult see on selline nõukogude-aegne nipp. Tänapäeval jah igasugust kavalat keemiat saadaval.
Postitatud: 20 Veebr 2006 18:50
Postitas omega
Postitatud: 20 Veebr 2006 19:09
Postitas nuga

Väga ilus masin ja ilusti originaalkorras
Edu edaspidiseks!