1. leht 1-st

O:3,5l MOOTORI R6

Postitatud: 30 Nov 2009 20:01
Postitas Tank21
Tervist, nagu pealkirjas mainitet, vajaka 3,5 l mootor. Soovitatavalt täiskomplektne ja pärit võiks olla BMW-lt aastatest 1987-1991.
Mootor läheks siis peale minu E32 730IA-le. Iseenesest lihtne swap. Kogu tehnika(kast,sillad,radikas ja muu mudru jääks samaks.)
Kui mingil põhjusel minu vana mootor(3,0) kellelegi sobib, võiks siia teemasse teada anda. Minu moto iseenesest väga korralik. Lihtsalt võimsust igatsen juurde.
Ma tean, 3,5l motot suht keeruline leida. Aga mine tea-juhus on pime.

Re: O:3,5l MOOTORI R6

Postitatud: 30 Nov 2009 20:44
Postitas Ruut
Tank21 kirjutas:... ja pärit võiks olla BMW-lt aastatest 1987-1991.
Suurema tõenäosusega sa leiad sellise ajajärgu moto EBKF-st. Kiirpilgul, viimase nädala kuulutustest, jäi silma vähemalt üks e34 535 ja üks e32 735, mida müüdi juppideks.

Postitatud: 01 Dets 2009 00:19
Postitas Valdek
kellegile ebk foorumis pakkusin ka juba - üks soovitud mootor on veel mul üle.

Postitatud: 01 Dets 2009 11:38
Postitas omega
Mis hinnaga?

Re: O:3,5l MOOTORI R6

Postitatud: 01 Dets 2009 16:44
Postitas Tank21
Ruut kirjutas:
Tank21 kirjutas:... ja pärit võiks olla BMW-lt aastatest 1987-1991.
Suurema tõenäosusega sa leiad sellise ajajärgu moto EBKF-st. Kiirpilgul, viimase nädala kuulutustest, jäi silma vähemalt üks e34 535 ja üks e32 735, mida müüdi juppideks.
Kindlasti, aga manuaalkastiga rallika pealt päris nagu ei tahaks. Stiilis-ma peale keemaminemist ja mahlade väljajooksmist ainult koduni sõitsin. Õlivarras oli ka kuiv, nagu sportautol peakski ja tagasild rinka jaoks lääpas.

Päris suvalist kepikastiga põllurallika pealt kah motot ei tahaks.
Seepärast post siia ülesse pandi, et vältida võhikutest rullikate läbu.
Mingi austus võiks inimestel autode suhtes olla. See, et juppeks võetakse, ei tähenda, et peab autost viimast võtma ja peeneks laskma.

Loodan, et saite minu mõttekäigust aru.
Niiet, kui kellegil on pakkuda, siis palun siia teemasse koos konkreetse hinna ja mingisugusegi ajalooga.

Väide, et enne lammutamist töötas, on nõrk argument. Töötas küll, aga altpoolt kolksus(väntvõll) ja ülevalt oli aint kerge tiks sees(tegelt nukad kulunud), edu sellisel juhul kabedat nukkvõlli otsima.
Väga kiire asjaga ei ole ja enda 3,0 on väga korralik. Niiet sõidumõnu on.

Postitatud: 02 Dets 2009 13:34
Postitas raimo
Tuleks ka mõelda, et kõik sellised mootorid on vähemalt 15 aastat vanad ja need on paratamatult mingil määral kulunud.
Nagu näha, siis Valdekul on midagi pakkuda. Tasuks uurida, kindlasti saate kokkuleppele tagastamise osas kui mootoril peaks midagi viga olema.

Postitatud: 02 Dets 2009 13:45
Postitas sysi
Läheb küll offtopicucs, aga - minu tagasihoidlik kogemus 3.5 ASC'ga (st EMLiga) vs 3.0 trossiga räägib hoopiski 3.0 mootori kasuks. St reageerimine gaasile oluliselt teravam. Ja kas selle mitte-nii-suure jõuvahe tõttu tasub üldse oma korralikult töötavast 3.0'st loobuda?

Chip

Postitatud: 02 Dets 2009 14:17
Postitas Baur TC
toetan Sysi! Ja "chip" maksab umbes 85 Euro ja toob umbes 10 - 15 hobu ja mootori omadused on parem.

Sõidan ise tehtud ajuga (530i, E34) ja ei kahetse....

http://freenet-homepage.de/pro-auto/CH-e32.htm

Huvi korral aitan chip hankida....., tunnen Conny juba peaaegu 20 aastat

Postitatud: 02 Dets 2009 21:24
Postitas kustas
sysi kirjutas:Läheb küll offtopicucs, aga - minu tagasihoidlik kogemus 3.5 ASC'ga (st EMLiga) vs 3.0 trossiga räägib hoopiski 3.0 mootori kasuks.
:) Not quite

E32 kohta tegelt ei tea rääkida, aga E34, koos veojõukontrolli (EML) ja manuaalkastiga liigub küll piisavalt teravalt.

Postitatud: 03 Dets 2009 10:41
Postitas sysi
Ma räägin võrdlusmomendist, mitte "piisavast teravusest". Ja mõistagi E32 puhul me trenazhööridest ei räägi, ikka atm kastist jutt.

Postitatud: 03 Dets 2009 12:50
Postitas Arvo
Igal juhul tuleks ikka enne ostu mootorisse sisse piiluda, nukkvõlli ja saalesid on suhteliselt lihtne kontrollida. Samas on see poolik tõde, kui head asja tahad tuleb elementaarsed asjad pärast ostu ise üle kontrollida ja vajadusel korda teha... nagu eespool öeldi on sellises vanuses tehnika juba niiehknaa kuskiltotsast kulunud.

Postitatud: 03 Dets 2009 15:01
Postitas tikk
Oleks väga huvitatud hindadest, palju raha eest loovutaks Tank oma mootori ja palju Valdek või keegi teine soovib üle või kaasa arvatud 2.8l mootori eest.
Tänan

Postitatud: 05 Dets 2009 12:28
Postitas Tank21
Väga tänan asjaliku tagasiside eest.
Selgituseks niipalju, et jah 3.0 on hea ja terav mootor, ning E34 manuaali peal väga palju fun´ ja piisavalt pauku. Aga nagu eelnevalt targaste mainitu, on minu auto puhul tegemist automaatkastiga ja sinna otsa on 3,5 täpselt paras.
Konkreetselt minu mootor on väga hea ja atm kastil lööb kickdown korraga vajadusel 2käiku alla ja minek tõmbab olemise kohe muhedamaks, kuni jõuame kolmanda käigu teise poolde. SIIS tunned, et kere muutub raskeks ja võiks olla natuke jõudu juures. JUST selle pärast erinebki 3,0 ja 3,5 üksteisest. Lihtsamalt öeldes, on 3,5 suurema "jõuga". Ja ARK-i paberite järgi on motode vahe 22kw, ehk ~peaaegu 30 hobust võimsam.
Kes on siit seltskonnast omanud vana chevyt võrdluseks, saab aru 5,0 VS 5,7. Nagu öö ja päev. Kuigi mõlema töömaht algab 5-ga.
Arutelus väga õige inimesega, lipsas jutu vahelt läbi ka 4,4l V8, aga see juba liiga uus-liiga elektroonline- ja suurem töö/eelarve. Ja pole enam"oldschool".
Hindadest niipalju, et niivähe kui üldse neid liigub, jääb see 2000-8000 vahele.Seega harju keskmine on kusagil 5000.-
Ja vana mootorit ostes, kaasneb jah alati risk. Jääb küll visuaalne kontroll-mis ei anna terviklikku pilti. Mina oma motot tunnen ja kellegil on ostusoovi, siis saab seda reaalselt kuulata/proovida. Sama loodan ka ise saada. Kuigi vaevalt. Reeglina lebavad motod kusagil garaazinurgas ja proovimisvõimalust ei oma-jääb üle inimest usaldada.

Postitatud: 05 Dets 2009 12:35
Postitas tõnis
Ma paneks ka oma tagasihoidliku arvamuse siia. Kui tahta ikka nii hirmsasti 3,5 kapotialla saada ning hirm et mootori vahetusega ämbrisse astumis võimalus (uus mootor osutub parajaks korviks). Võtaks mina normaalse (loe keskmise või alumise otsa) hinnaklassiga mootori mis ei ole päris otsas veel, kisuks pulkadeks, teeks korraliku remondi ning seejärel teostaks mootori vahetuse alles. Elu on näidanud et teiste vana kooraliku mootoriga tuleb varem või hiljem ikka mingisuguseid probleeme. Küll lekib siit ja sealt ning ei tööta ikka niinagu tahaks. Sellise endajaoks tehtud mootoriga sõidad pikalt ning muretult.

Postitatud: 05 Dets 2009 12:46
Postitas Cardo
Üks mootor on hinnaga 40 000.- pakkuda, sisselaskekollektor vaja custom ehitada.

Postitatud: 05 Dets 2009 15:31
Postitas Tank21
tõnis kirjutas:Ma paneks ka oma tagasihoidliku arvamuse siia. Kui tahta ikka nii hirmsasti 3,5 kapotialla saada ning hirm et mootori vahetusega ämbrisse astumis võimalus (uus mootor osutub parajaks korviks). Võtaks mina normaalse (loe keskmise või alumise otsa) hinnaklassiga mootori mis ei ole päris otsas veel, kisuks pulkadeks, teeks korraliku remondi ning seejärel teostaks mootori vahetuse alles. Elu on näidanud et teiste vana kooraliku mootoriga tuleb varem või hiljem ikka mingisuguseid probleeme. Küll lekib siit ja sealt ning ei tööta ikka niinagu tahaks. Sellise endajaoks tehtud mootoriga sõidad pikalt ning muretult.
Suht tõsi ta on. Sinu sõnades peitub tõde. Loodan küll saada enam vähem tervet mootorit, aga varem või hiljem tuleb kuluosad vahetada.

40k jääb kalliks. Otsin stock mootorit, hinnavahemiku mainisin eelmises kirjutises. Sõltuvalt seisukorrast 2-8 tuhat kohalikku.

Postitatud: 14 Veebr 2010 12:01
Postitas Tank21
Soov mootori järele suureneb iga päevaga. Kevad läheneb täiega. Hetkel 3,0 paras lumes sumbata. Aga varsti lumi läinud :) .Suverehvi aeg.