1. leht 3-st

BMW 344i 1990 inc13

Postitatud: 20 Sept 2009 10:10
Postitas inc13
Auto oli algselt 318i manual.
Praegune mootor pärineb 97a 740 pealt,tegemist siis 4,4 liitrise m62-ga.Käigukast on m60 (4,0) küljest,pidurivõim ja peasilinder on e32/e34 v8 pealt pärit.Summuti on hetkel ainult "otseläbi" tagumine pütt.
Plaanid hetkel: summutit vähe vaiksemaks teha,differ vahetada 2,xx ülekande vastu (praegu on 3,96..enne oli 4,10),klaasipesu paak kuskile tekitada,õhufilter sobitada,mootori juhtimise poolega tegeleda kuna külmalt on asi üliäkiline (ebamugav sõita),"15" alpina veljed panna(olemas)

kaugem tulevik vbl :4,6 mootor
paar pilti kah siis..

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 20 Sept 2009 13:11
Postitas raunz
Väga jõhker touring. Kui palju keret ümber tehtud on, et tehnika ära mahutada? Kas veermikku ja pidureid on samuti järgi aidatud? Igatahes totaalne sleeper, edu ehitamisel.

Postitatud: 20 Sept 2009 15:45
Postitas inc13
raunz kirjutas:Väga jõhker touring. Kui palju keret ümber tehtud on, et tehnika ära mahutada? Kas veermikku ja pidureid on samuti järgi aidatud? Igatahes totaalne sleeper, edu ehitamisel.
Kere ei ole lõigatud ega muljutud selleks,et mootor ära mahuks.Pmst saab isegi ülemistele käigukasti poltidele kapoti alt ligi.
Juurde on tekitatud kronsad pidurivõimu ja paisupaagi jaoks,mootori käppade jaoks kinnitused ,suurema radika + ventika jaoks väike mod tehtud ilma keret lõikamata

Postitatud: 20 Sept 2009 19:03
Postitas Sander
et isegi tulemüüril olev müramatt on alles?

Postitatud: 20 Sept 2009 19:25
Postitas tõnis
m62 mootor on lühem kui m30, seega ei tohiks probleeme olla mahutamisega.

Postitatud: 20 Sept 2009 20:29
Postitas alando
Kas sellega on võimalik ilusti ka sõita, või kipuvad tagarehvid ära põlema?

Postitatud: 20 Sept 2009 21:26
Postitas Silwer
Tore mänguasi. Kas sillatala on jäänud omale kohale või viidud mõnevõrra maapinnale lähemale? Kus ja kes selle auto ehitas?

Postitatud: 20 Sept 2009 22:52
Postitas inc13
Silwer kirjutas:Tore mänguasi. Kas sillatala on jäänud omale kohale või viidud mõnevõrra maapinnale lähemale? Kus ja kes selle auto ehitas?
Sillata on oma koha peal.
See auto ei ole eestis ehitatud,viimased viimistlused on küll nüüd eestis tehtud
sass85 kirjutas:et isegi tulemüüril olev müramatt on alles?
alles
alando kirjutas:Kas sellega on võimalik ilusti ka sõita, või kipuvad tagarehvid ära põlema?
sooja mootoriga saab ka rahulikumalt sõita ,külmalt aga nii kui gaasipedaali asendit korrigeerid siis p***** all kohe plahvatab :d

Postitatud: 20 Sept 2009 23:15
Postitas Silwer
inc13 kirjutas:
Silwer kirjutas:Tore mänguasi. Kas sillatala on jäänud omale kohale või viidud mõnevõrra maapinnale lähemale? Kus ja kes selle auto ehitas?
Sillata on oma koha peal.
See auto ei ole eestis ehitatud,viimased viimistlused on küll nüüd eestis tehtud
Natuke tasub veel edasi viimistleda, praegu tundub kapotialune paras seapesa. Võib olla olen liiga kriitiline aga uurisin eelmine nädalavahetus Raplas ühte M-Tech I E30 cabrio sama mootoriga ja see nägi kapoti alt tiba viisakam välja - katted peal, kõik voolikud/juhtmed korrastatud jne... :)

Postitatud: 20 Sept 2009 23:30
Postitas inc13
Silwer kirjutas: Natuke tasub veel edasi viimistleda, praegu tundub kapotialune paras seapesa. Võib olla olen liiga kriitiline aga uurisin eelmine nädalavahetus Raplas ühte M-Tech I E30 cabrio sama mootoriga ja see nägi kapoti alt tiba viisakam välja - katted peal, kõik voolikud/juhtmed korrastatud jne... :)
Ilma katteta mootor näebki seapesa välja,kogu see mudru muidu plasti all varjus.Paar voolikut jääb väljapoole: pidurivõimu vaakum ja kütus.
samas on see plasti teema listi viimases otsas :D
plaanis on kunagi ka katted teha pidurisüsteemi ja paisupaagi peale.Võimalik,et teeb pidurivõimu hüdraulika peale ringi(vähem läbu ja rohkem ruumi kapoti all)

Postitatud: 21 Sept 2009 11:08
Postitas mall0c
No selle mehe ehituskvaliteet, kes selle Cabrio ehitas, on üle isegi kohati muu maailma omast. See Cabrio on kapoti alt kunstiteos, nagu on ka tema eelmised e30-d olnud.

Postitatud: 21 Sept 2009 20:46
Postitas raimo
ei ütleks et hüdraulilise võimuga vähem mudru oleks. paganama pikk on ta ka (võim+peasilinder)

auto on muidu tore. 4,6 mootoril ei näe väga mõtet.

Postitatud: 21 Sept 2009 20:56
Postitas inc13
raimo kirjutas:ei ütleks et hüdraulilise võimuga vähem mudru oleks. paganama pikk on ta ka (võim+peasilinder)

auto on muidu tore. 4,6 mootoril ei näe väga mõtet.
Seda võimu asja just kaalun eelkõige õlifiltri asukoha tõttu,pikkus hetkel ei segaks aga ümbermõõt küll

valgusta rumalaid ka miks 4,6 ei ole mõtekas swap ?

Postitatud: 22 Sept 2009 17:21
Postitas pisike528
Kas mitte M60 käsikastid ainult 6k polnud?
Äkilisuse kohapealt,siis minu 4.0 on ka külmalt palju äkilisem kui soojalt

Postitatud: 22 Sept 2009 19:45
Postitas kustas
pisike528 kirjutas:Kas mitte M60 käsikastid ainult 6k polnud?
530il oli 5-käiguline, 540il oli 6-käiguline.

Postitatud: 22 Sept 2009 20:31
Postitas pisike528
Seda mõtlesingi et 4.0 6k

Postitatud: 23 Sept 2009 07:22
Postitas redline
pisike528 kirjutas:Seda mõtlesingi et 4.0 6k
M60B30 viie käiguline ja ˇistub 4.0 otsa 1:1 :wink:

Postitatud: 23 Sept 2009 09:21
Postitas raimo
hüdraulilise võimuga tuleb juurde akumulaator ehk nn "piduripomm" ja paar toru mis tuleb sinna mootori, kollektori ja esisilla vahele ära mahutada.
kui lased ntx hydroscandis uued torud teha, siis need on üsna jäigad ja painutada väga palju ei anna.
lihtsam oleks ilma võimuta ning pedaali ratio't muuta.

kui 4,6 mootr just tasuta käes pole, siis ainult võimsuse pärast seda muretseda pole mõtet. 4,4 mootori võimsus on kinni seades. 4,6 on Alpina mootor, ilmselt Alpina poolt tehtud softiga ja kõrgema piirajaga.
4,6 ja 4,8 vahe on ainult 10kW, seega ainult töömahust see 45kW erinevust 4,4 ja 4,6 vahel ei tule.

Postitatud: 29 Sept 2009 15:34
Postitas Kristina5
Kas ei tehtudki eestis ? Kus siis tehti kui küsida võib....Muidu väga kena

Postitatud: 10 Okt 2009 22:20
Postitas inc13
Nüüd osutus sidur nõrgimaks lüliks peale mõningast burnouti kolmanda käiguga.Oligi aeg pada maha tõsta ,et teha mõningaid vigade parandusi.Vahepeal sai veel avastatud,et kütuserõhu regulaatorile vaakumit ei tulnud kuna see oli asendatud õhulekkega hoopiski.Õnneks on sisselaske kollektoril teine vaakumi ots veel(mis läks kasutusse).Õige toru ots oli mootorit peale pannes lihtsalt pihta saanud
Kristina5 kirjutas:Kas ei tehtudki eestis ? Kus siis tehti kui küsida võib....Muidu väga kena
Auto on ehitatud pmst Riias,eestis on pisemat nokkimist tehtud