1. leht 5-st

Jossi 728i -83

Postitatud: 04 Juul 2009 22:34
Postitas jossu
Panen ka oma projektika üles siis. Nukras seisus küll teine, kuid loodan et saab asja.
Masin ise asub Saares, on siin olnud oma kümme aastat. Seisma jäi 2005a talvel, mil tegi avarii, talvel libedaga sõitis aeda ning vastu puud.
Selle tulemusena purunes esiosa, kuna õrna kõksuga radikasse. Tuled jäid ainukesena terveks. Ülejäänud on kas puru, kadund või lootusetult deformeerunud.
Õrnalt on andnud see ka tiibadesse millele on siit sealt kortsu sisse löönud. Omanikuga rääkisin auto eraldamise teemal juba mitu aastat, kuid nüüd omanik lõi käega, raha ka käes polnud, et korda teha.
Omaljõul ta 500 m koju sõitis.
Hakates uurima, mis tal siis on ja mida pole. Pidurid, pole, rauast torud kõik läbi ussitanud. Supportitel kolvid kinni, tagatipuks ka pidurid korralikult peal.
Mootor käis ilusti, kuid peale süüte sisse unustamist ja aku tühjaks jooksmist auto järgmine päev enam ei käivitunud. Küünlad puhastasin ja kuivatasin ära, käivitus pooleks minutiks ja kõik. Nii iga kord, kui küünlad ära puhastan või kuivada lasen. Säde on muidu korralik. Miskipärast paiskab ta tohutu suure koguse kütust silindritesse, mida ära põletada ei jõuta. Aga mida teha? Miskit külmkäivitus klapp vms kinni jäänud?

Saamisel oli selline. Madaluse põhjus on see, et kõik vedrud on ära murdunud...






Praeguseks kõik. Ehk keegi oskab lahendada mitte käimise anomaalia?

Postitatud: 04 Juul 2009 22:43
Postitas Ammy69
Tööd jätkub. teistkorda sellist tööd eriti ise ette ei viitsiks võtta. Külma närvi soovin ma küll.

Postitatud: 04 Juul 2009 23:13
Postitas jossu
No jah, aga mina noore ullikesena tahaks oma aega kuidagi sisustada ning ka kogemusi korjata. Nii suurte masinatega varem tegemist pole teinud.
Palju on olnud õhkjahutusega ja venetehnikat eelnevalt...

Postitatud: 05 Juul 2009 12:54
Postitas jx
jõudu ja jaksu minugi poolt ning loodame et asi seisma ei jää... küsimuse vastuseks pakuks: stange, põll, udutuled ja iluvõred...

Postitatud: 07 Juul 2009 18:29
Postitas nustu826
Umbes kuu aega tagasi saaremaal käies jäi ka seesama isend silma. Välimuselt oli ikka suht õnnetus seisus, aga nüid puhtakspestuna paistab teine päris viisaks. juba siis mõtlesin et keski võiks masina taastamiseks ette võtta ja nii juhtuski. edu ehitamisel....

Postitatud: 08 Juul 2009 21:51
Postitas jossu
täna sain remondist starteri kätte, mähised olla kõik kärsanud kust ka osa käivitusvoolu kadus....
Meister tegi korda. Senimaani olen eemaldanud piduri ja kütuse torud.
Viimane toru jäänud- tagumine parem ratas, pikk toru eest taha välja.
Kuidas küll saada lahti neid kinnitusi, kruvil pea maas, ligi ei pääse, silla kohal väga...
Ning oskab keegi öelda, kus sel kere number peale kapoti aluse pleki tüki veel asub?

Postitatud: 08 Juul 2009 22:03
Postitas Impsionu
Kui vaatad minu auto pilte galeriis( http://www.bmwclassic.ee/galerii/Imre-728iA-86a ), siis näed et ka minul oli katuseluugi ümbert hapu. Lisaks näed veel kohti kus mul üllatusi välja tuli(kusjuures minu auto oli väga soliidne ka enne keretöid, kui v.a. esimesed tiivad, üks tagumine uks, ning katus, siis rohkem otseselt roostes kohti ei paistnudki, värv oli ka tuhm).

Piduritorud ka minul vahetatud(just tagumised, esimesed on siiani ok), mina tegin nii, et neid klambreid mida lahti ei saanud painutasin ääred lahti ja rebisin toru vahelt välja. Pärast surusin kruvikaga, või kui jaksasin siis näpuga, torud tagasi ja painutasin pleki uuesti peale. Siiani on ok. Minuarust ka minul need kruvid ei keeranud, mis seal sillatala piirkonnas asetsevad.

Edu sulle igatahes ja kui on küsimusi siis võid ikka julgelt küsida.

Imre!

Postitatud: 09 Juul 2009 08:52
Postitas jossu
eks näis mis selle kerega üldse saab, pakuti mulle masinat millel kere pidi väidetavalt väga korralik olema doonoriks... Aga seda enne paari nädalat vaatama minna ei jõua...
Niiakaua katsun selle korralikult käima saada:)

Postitatud: 09 Juul 2009 11:30
Postitas Ammy69
seda ma arvasingi et viga võis sealt pihta hakata. starter ikka mõnuga peksis üle.

Postitatud: 09 Juul 2009 11:40
Postitas kustas
Imelik viga, et katuseluugi juurest ussitama hakkab, minu E23'l on ka auk samas kohas :).

Postitatud: 09 Juul 2009 16:02
Postitas Jaks
kustas kirjutas:Imelik viga, et katuseluugi juurest ussitama hakkab, minu E23'l on ka auk samas kohas :).
Selle ussitamise põhjus on katuseluugi kinnitustes. Ehk siis sealt on keevitatud katuse pleki külge. Sama asi ole ka enda kuuekal, ning ega seal üldiselt muud teha ole, kui väike riba plekki ära vahetada.

Postitatud: 12 Aug 2009 18:12
Postitas jossu
väikestviisi osaldan masinat siin juba, kuna teine masin kõrval mis ilmselt liigub ka teistekõrvale tänavale. Võtsin siis pihustite lati lahti, et proovida kuidas pihustid siis töötavad, mootori käiamise ajal on ühtlane surve pihustites koguaeg, vahetpidamata pihustab kütust peale...

uudishimulikele väike vihje ka...
Pilt

Postitatud: 12 Aug 2009 20:41
Postitas karu
Kas see on see väikemaarja lähedalt?

Postitatud: 12 Aug 2009 21:03
Postitas jossu
noo...

Postitatud: 26 Aug 2009 12:55
Postitas jossu
Nüüdseks vähe rohkem autoga asjatatud. Põhliselt võtis aega suurpuhastus, paks tolmu ja rämpsukiht autolt maha pestud. Lähimal uurimisel selgus et kuradi värdjad kaagid on jagaja ja voolu juhtme aku juurest kõik puruks lõiganud. Pistikud ja kõik on jalutama läinud
Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 26 Aug 2009 16:47
Postitas kustas
Ma ei saa aru, mis teema sellega on, et need esimesed registreerimis numbrid nii kõrgele topitakse, nagu krdi põrsanägu näeb välja nii :S.

Aga hea leid paistab.

Postitatud: 26 Aug 2009 19:26
Postitas Hai
Ilusa auto oled omale saanud.
Rehvid tunduvad küll päris jõhkra mustriga?

Postitatud: 26 Aug 2009 20:40
Postitas Ammy69
see paistab ikka megalt korralikum kui see mis aias sul on.

Postitatud: 26 Aug 2009 22:21
Postitas jossu
no sellel kere perfektsem, rattad on halli masina alt võetud, tutikad talvekad on all, naelad...
Tartus kellegil doonorit pole? Kust saaks mootorijuhtmeid võtta?

Postitatud: 02 Sept 2009 21:13
Postitas jossu
Enamjaolt paigas asjad, El süsteemist puudu vaid jagaja juhtmed. Lisaks ei võta võtit keerates starter taha, mida teha?
Otse ühendades käib hammakas tühja, pendiks taha ei löö...mida teha?
Mootorit ringi pole saand veel...
Signad ja kesklukud kõik korras