1. leht 1-st

M10B18 kaanetihendi arusaamatus!

Postitatud: 30 Apr 2009 20:17
Postitas Lynx
Mootor on E30lt ja oleks vaja kaan tagasi peale panna ja nagu ikka tihend tuleb uus osta ja tekkis selline küsimus, et kas kõik M10 tihendid on sellised nagu mul käes on(see sai eelmine aasta soetatud ja paigaldatud, aga läks mikropragude tõttu uuesti katki)

Pilt

Nagu näha veekanalite augud on praktiliselt olematud või ongi nii mõeldud, et kõik saavad oma suva järgi "tuunida" neid auke

Ja kaanes endas ei ole ka kõiki kanaleid mis blokis on:
Pilt

Kui keegi teab, et millest siis sellised erinevused tingitud on ja oskab mingit adekvaatset ja head tihenditootjat soovitada, siis olen väga tänulik!

Postitatud: 30 Apr 2009 23:06
Postitas Priit
Kui plokis augud on ja kaanes neid ei ole, ei ole ilmselt tarvis auke ka tihendi sisse :!:

Postitatud: 01 Mai 2009 03:42
Postitas jx
tihendis olevad augud peavadki väiksemad olema...

Postitatud: 01 Mai 2009 10:03
Postitas ErR
Tehnoloogiliselt ei saa ja pole ka katlakivi pärast mõtet ploki/kaane valamisel väikeseid auke teha jahutussärgile ja sellepärast on tihendiga see paika pandud. Põhjus on selles, et jahutusvedelik jõuaks ka kaane tahaotsa aga kui ees on suured augud, siis ringleb vedelik ka ainult kaane eesosas. Nii et neid auke tihendis ei tohi suuremaks teha.

Postitatud: 01 Mai 2009 12:09
Postitas Lynx
Priit kirjutas:Kui plokis augud on ja kaanes neid ei ole, ei ole ilmselt tarvis auke ka tihendi sisse :!:
See on selge, et pole tarvis neid auke tihendisse, pigem huvitab see, et miks neid kaanes ei ole kui blokis juba on?

Postitatud: 01 Mai 2009 12:16
Postitas Lynx
ErR kirjutas:Tehnoloogiliselt ei saa ja pole ka katlakivi pärast mõtet ploki/kaane valamisel väikeseid auke teha jahutussärgile ja sellepärast on tihendiga see paika pandud. Põhjus on selles, et jahutusvedelik jõuaks ka kaane tahaotsa aga kui ees on suured augud, siis ringleb vedelik ka ainult kaane eesosas. Nii et neid auke tihendis ei tohi suuremaks teha.

Selge!
Ei olnudki plaanis neid auke ise juurde, ega suuremaks tegema hakata, tekkis lihtsalt küsimus, et miks see nii on ja äkki mõni tihenditootja on teisiti teinud, kuna olen näinud igasugu tihendeid ja nende juures ei täheldanud sellist asja - aga võib olla ka eksin!!

Tänan!

Postitatud: 01 Mai 2009 19:24
Postitas Bronco
Selline on M10B18 Elringi tihend. Victor Reinz'i oma on garaazis kuskil, kuid vist oli sarnane..

Pilt

Postitatud: 07 Mai 2009 19:41
Postitas Aare
Selliste aukude suureksmädanemise vastu aitab ainult korraliku jahutusvedeliku kasutamine ja selle vahetamine vähemalt kord kahe aasta jooksul. Tegelikult peaks lausa kord aastas vahetama. Liiga kaua kasutatud jahutusvedelik muutub sööbivaks.

Pildil on sellise malli kanalitega kaas, nagu olid vanad M30 mootorite kaaned. Kuna nende suurte jahutuskanalite tõttu tekkisid kergesti praod, siis uuemad M30 kaantel selliseid suuri auke enam pole. Ja midagi ei juhtunudki hullu sellest.