Auto läheb keema
Auto läheb keema
Ei tea enam milles asi on kord läheb keema kord mitte? mis tegema peaks???
Kui tegemist on R6 motoriga siis võib viga olla ka kaane tihendis või kaanes eneses.
Teatavasti mida pikkem on kaan seda vähem see kuuma kannatab.
Üldiselt kui kippub vedeliku välja pressima või läbi väljalaske ära põletama pole muud kui kaan maha.
Teatavasti mida pikkem on kaan seda vähem see kuuma kannatab.
Üldiselt kui kippub vedeliku välja pressima või läbi väljalaske ära põletama pole muud kui kaan maha.
Viimati muutis Jaks, 19 Jaan 2009 21:42, muudetud 1 kord kokku.
Kui kaane maha võtad, vii see survestamisse näiteks Tõukurisse. Kui mõrad sees, siis mina saadaks utiili ja otsiks teise kaane. Kui probleem on kerges kõveruses, siis Tõukuri omad lihvivad kaane üle. Siis uus tihend ja kokku.
Siin on muidugi väike aga. Kui kaas maas, siis vaatad, kas nukkvõll on korras, sest esimese silindri nukad kipuvad kuluma, siis veel keti tallad, kolvid, saaled jne. jne.
Siin on muidugi väike aga. Kui kaas maas, siis vaatad, kas nukkvõll on korras, sest esimese silindri nukad kipuvad kuluma, siis veel keti tallad, kolvid, saaled jne. jne.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kui kiirelt see mitte kohe on? M30 võibki võtta tule kustumine paar sekundit, kuna andur on pumbast suht kaugel.Ammy69 kirjutas:aga kuna õlisurve ka kohe ei tule ülesse ja karta on et kolvid natuke kolisevad kui survet pole siis on kolvipesad kulunud ja rõngaste vahetamisest ei piisa.
Mis asi see kolvipesa on? Silinder?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Arvatavasti keeras kaane kõveraks kui ta sul mitmeid kordi keema läks.
Oma jälje jättis see kindlasti.
Kas seda kolvide kolisemist on kõrvaga kuulda?
Eriti mootorist midagi ei jaga, aga kuidas õlisurve puudumine kolvid kolisema paneb?
Äkki õlipump hakkab väsima, enda ühel masinal ka käima minnes pool minutit tühikäigul õlituli põleb.
Eks see 2.8 mootori ostmine on ka selline tegu, et mingi aeg peab sellegi lahti võtma. Arvesta, et need mootorid ei ole just otse tehasest tulnud.
Ja kui tõesti korralik 2.8 mootor müügis on, siis ta maksab arvatavasti rohkem, kui sul selle 2.5 remontimine maksma läheks.
Aga kui "uue" mootori kasuks otsustad, siis soovitaks ka õlitussüsteem (uus õli, filtrid jne) ning jahutussüsteem (terve, antud mootorile vastav radiaator) üle vaadata. Muidu sa probleemidest lahti ei saagi.
Oma jälje jättis see kindlasti.
Kas seda kolvide kolisemist on kõrvaga kuulda?
Eriti mootorist midagi ei jaga, aga kuidas õlisurve puudumine kolvid kolisema paneb?
Äkki õlipump hakkab väsima, enda ühel masinal ka käima minnes pool minutit tühikäigul õlituli põleb.
Eks see 2.8 mootori ostmine on ka selline tegu, et mingi aeg peab sellegi lahti võtma. Arvesta, et need mootorid ei ole just otse tehasest tulnud.
Ja kui tõesti korralik 2.8 mootor müügis on, siis ta maksab arvatavasti rohkem, kui sul selle 2.5 remontimine maksma läheks.
Aga kui "uue" mootori kasuks otsustad, siis soovitaks ka õlitussüsteem (uus õli, filtrid jne) ning jahutussüsteem (terve, antud mootorile vastav radiaator) üle vaadata. Muidu sa probleemidest lahti ei saagi.
e28 528iA '84
ei ei, keema ei läinud kui temp läks poolepeale ja teada et läheks keema, keema ei lasknud, siis poleks ma üldsegi saarde jõudnud, aga kakkusin pumba maha ja pump korras, tiivikud terved, selguski tõsiasi et kaan kõver. tulb vaadata uus mootor ja jälle kõik jant otsast peale. mõtted on üldse uuematüübi mootorit. mis mootorid sinna üldse istuvad? isaga mõtlesime ja vangutasine pead et mismoodi koguaeg tahab keema minna. õhutasime mässasime ja jagu ei saanud. viga pidi juba enne küljes olema. järelikult müüdi kakat.