Autost lühidalt:
Auto ise sai ostetud septembris 2008 antsla kandist. Tegemist BMW 528i-ga millel on LSD differ. Lisad: neli korda elektri aknad, elektri katuseluuk klaasist, kompuuter, tulepesurid, elektri istmed, püsikiiruse hoidja, tagaklaasi soojendus. Huvitavat on veel alpina rool, alpina käigugangi nupp ja tagurpidi käigukast. Hinda sai makstud 8000.-
Seisukord:
Esimeste istmekatete all on kahjuks päris masendav pilt. Mõlemad esiistmed on usna ribadeks ja ära istutud. Katete alla on eelmine omanik pannud isegi lisa pehmendust, kuna lausa kõvaks on läinud istmed. Juhi iste tundub üldse teistsugune kui ülejäänud. Tagaistmetelt võtsin katte ära kuna need väga hullud välja ei näe. Vajaks arvatavasti head pesu.
Veermiku osas on halb roolikarp, milles tundub päris suur loks olevat.
Roostet on esipõllel, karpidel, ühel tagumisel tiival, esimesel tiival ja veel nii mõneski kohas.
Mootori seisukord pole kah kiita. Sööb õli, ajab sinist tossu välja, klapid klõbisevad.
Tehtud tööd:
Praeguseks olen ära vahetanud tagasilla kanduri puksid, esimesed kettad ja klotsid, tagumised supportid ja klotsid, termostaadi ja sumpat olen lasknud keevitada. Diffri kaane kinnitus murdus ära, ka seda tuli lasta keevitada. Kuna eelmine keevitus oli mingi traatkeevitus siis see ei pidanud kaua vastu. Sellega seoses ka diffris uus õli. Alguses sai teadmatuses sisse pandud veel vale õli mis tekitas lisa kulutusi mõnusalt.
Andke mõtete, ideede ja kommentaaridega tuld!
Minu küsimused Teile:
1. Mida arvate ja miks üldse on tagurpidi käigukast? Ehk esimene käik on seal kus muidu teine.
2. Kuidas kõige paremini teada saada mida tuleks vahetada, et mootori seisukorda parandada?
Pildid:








