1. leht 1-st
marx27 e-28 525e 86a
Postitatud: 15 Mai 2008 16:23
Postitas marx27
Sai siis soetatud ka endale hinge lähedane projektikas.Auto sai siis toodud,pangodi järveäärest.Olemas isegi saksa hooldus raamat,mis on täidetud kuni 1997a ni,tehnika on suht heas korras aga leidub roostet.Ideaalis tahaks ikkagi saada selle auto ideaal korda 100%.Auto oli eelnevalt olnud 80a vanapapi käsutuses.eelmise omaniku väitel oli omanikuks olnud Rein Langi isa ,arvan,et 6000 kr eest on super ost.
Eest pilt

Tagant poolt

Salongist

Taga uus pütt

Postitatud: 15 Mai 2008 21:27
Postitas Jaan
Hea ost!
Postitatud: 15 Mai 2008 21:31
Postitas jx
edu ja paksu rahakotti... auto on ilus... sai isegi vahepeal netis vaadatud...
Postitatud: 18 Mai 2008 22:43
Postitas Renx
väga kobe e28, sai isegi seda veidi piilutud, kui mootorit vahetati

...üks esituli oli aint veits roostene, see hakkas kohe silma

....mul vbl olemas isegi korralik

525e
Postitatud: 19 Mai 2008 17:11
Postitas marx27
ei teagi kust otsast pihta hakata,aga nüüd auto juba nädala jagu garaazis,ei taha jätte kuskile tänavale vedelema,peab vist panka minema röövima
Re: 525e
Postitatud: 19 Mai 2008 20:25
Postitas Jaan
marx27 kirjutas:peab vist panka minema röövima
Ei see ei ole hea mõte. Igapäevane töötegemine ajab asja palju edukamalt ära, jõuad elus kaugemale. Mõtle läbi mis on hädavajalik, planeeri tegevus oma sissetulekute põhjal aasta-paari peale ette. Lase ka latt natuke allapoole, kõik ei pea olema ideaalne.
e-28
Postitatud: 22 Mai 2008 07:08
Postitas marx27
esma järjekorras teen täis hoolduse köik ölid 100% ja fitrid vahetusse,soovitati mootorisse castrol öli!!!
Postitatud: 22 Mai 2008 07:54
Postitas ullivilli
Aga lase mõnel teadjamal mehel ära teha selline asi, nagu diagnost ja uuri, aruta, mis on üldse pakiline, mis mitte, kui oma mõistus ei võta.
Kui ise ei tea, küsi.
Et kas tahad sellega sõita ka või tahad ta lihtsalt ära restaureerida, on küsimus.
Kui sõita ka, siis pead vaatama jah rahakoti järgi ja mõistusega asjale lähenema, kust mida teha.
Aga et midagi ikka päris 100% teha, eeldab, et kott on nööriga seljas ning liikumiseks on teine auto, kuna selle pead siis algosadeks lahti võtma.
Kui restaureerida, siis võta juppideks ja akka lihtsalt kuskilt otsast nokitsema ja varuosi kokku ostma, nende asemel, mis amortiseerunud.
Ega ma ise ka ei teadnud kust alustada, aga kui sumps ära kokkus ja amort kolisema akkas, sai algus iseenesest paika, siis said pidurid otsa jne. Õli oli mul kohe peale summutit.
Anyhuu mõtle välja, mis on su eesmärk ja rahakoti paksus

Postitatud: 29 Juul 2008 23:35
Postitas Jaan
Viimasest postitusest pikk aeg möödas. Kuidas selle huvitava isendiga lood on?
Postitatud: 03 Aug 2008 08:38
Postitas marx27
lood on head,muretsema ei pea auto on heades kätes.Nüüd suvi hakkab ka läbi saama,tuleb poiss viia ära garaazi talveks
marx 27 e-28 520 84a
Postitatud: 19 Apr 2009 08:11
Postitas marx27
sai siis soetatud juurde veel 1 hainina
Postitatud: 03 Veebr 2010 19:02
Postitas reyo22
Kobe Masin , Kevadel vahetame tal tagasillatala puksid jms mis veel vaja vahetada tahab:)
e28
Postitatud: 09 Juul 2010 21:14
Postitas marx27
sai siis löpuks vanake garaazist välja aetud ja möningad asjad jälle välja vahetatud: uus sumpa pütt taha,nüüd on söitt nagu uue autoga.