1. leht 2-st
E21 315 Summuti
Postitatud: 04 Apr 2008 21:07
Postitas ullivilli
Sai siis endale ka soetatud selline elukas.
Üles tõstetud, kuna summuti toru käimari alt ära kukkus.
Ja oh mis üllatus all on otse toru ja lõpus on minga zaz-i moodi päritoluga pihlakatoru.
Vaja vahetada, pakkumisi erinevaid, aga hetkel vaja vast odavamat, et mootorit ei pooks ja samas kütuse kulu vähendada.
Seega mida sinna alla aretada võiks? Olemas Audi 2.2 summuti pütid, torud. Äkki need, mis halba?
Ja võiks mulle, lollile, puust ja punaselt selgeks teha summuti nn mittesobimise effektid.
Postitatud: 04 Apr 2008 21:26
Postitas nuga
Aga miks mitte osta uus B-osa.
Autoosad.ee's esimene osa 787.- ja tagumine osa 579.-
Hind ei tohiks nagu tappa

Postitatud: 04 Apr 2008 21:27
Postitas Ruut
Kui odav asi peab olema? Ladu24 pakub sulle täisjooksu summutit alla 2k
http://ladu24.ee/index.php?tyyp=HA&ryhm ... 0&search=1
Postitatud: 04 Apr 2008 21:54
Postitas ullivilli
Seda küll, aga kui endal mingine olemas mingisugune, miks mitte uurida, kuidas see sobib.
Seda enam, et seda 2k pole hetkel võtta ja elada ka vaja samas ka liikuda vaja ning muidki hädavajalike asju vaja vahetada.
Küll tulevikus jõuab originaalilähedust taga ajada praegu liikurit vaja: oleks selline ajutine lahendus.
Just, kuidas mõjub kütuse kulule, jõudlusele?
Postitatud: 04 Apr 2008 22:09
Postitas trevi
"Kalla ja talla" ja talla stiilis autopidamiseks sobiks mõni teine mark paremini.
Lihtsalt kahju hakkab autodest, mis sõidetakse lõpuni kuna kõige kallim remont, mida raatsitakse autole teha on macguyveri teibiga aukude lappimine.
2kilo summuti eest on VÄGA odav (VW Golf III summuti täisjooks on ca 3,5kilo ja Golf on odav rahvaauto)
Postitatud: 04 Apr 2008 22:18
Postitas ullivilli
Kui ma oleks tallamiseks autot tahtnud, oleks ma midagi muud ostnud, mitte 55kw.
Pean tunnistama, et sõidan nagu vanamutt
Mugav auto on.
Aga piinata pole ka mõtet ja väiksema läbilaskega summuti on nii minu rahakoti, kui lämbuva mootori piinamine.
Auto oleks läinud muidu mingiks põlluralliks või emex-isse

, kui poleks ära võtnud.
Hetkel pole liht raha ja maja ette, ootama ja päris seisma oleks ka patt jätta.
Kahju, et keegi mu mõttekäiku ei mõista.
Postitatud: 04 Apr 2008 22:57
Postitas trevi
Kahjuks teavad vaid vähesed, kuidas kogu täpselt summutitoru täpset, ideaalselt optimaalset diameetrit arvutada. Lihtsalt igal autol on see erinev, sama suure litraazi ja võimsuse juures on erinevatel autodel erinevad väljalaske kollektorid, summutitorude painded ning summuti potid, samuti avaldavad mõju pisiasjad nagu summuti erinevate osade erinev soojenemine.
Siiski, usun, et kui sinna suvalise laiatarbesõiduki summuti osadest tehtud summuti suudad kokku keevitada, siis reaalselt ei suuda sa vahet teha, kas minek läks halvemaks või paremaks. Pigem mõjub psühholoogiline efekt, auto enam ei plörise, et vb liigub kehvemini.
Kiire arvutuse tulemusena julgeks väita, et 4cm +/- 1cm oleks täitsa ok toru läbimõõt

Postitatud: 04 Apr 2008 23:38
Postitas ullivilli
Nu kui all on ZAZ-i (1.2L või väiksema mootori) summuti ja niisama seisab audi (2.2L) oma.
Kumb variant on hullem. Hetkel on püti auk taga ca pöidla jämedune. (pihlakatoru nagu seda nimetatakse)
Üldine toru on iseenesest enamvääm, kui mitte arvestada, et seda vahepeal veetoruga on asendatud
Kas see, kui ei mahu gaase välja suruma ei või mitte põhjustada mootori turtsumist, köhimist vähe kõrgematel pööretel
Või ongi seda tüüpi mootoril piiraja hästi madalatel pööretel.
Kui oleks tahokas, täpsustaks.
Postitatud: 06 Apr 2008 00:12
Postitas ullivilli
Aga teha nii... täpsustuseks...
Kuidas mõjub vähe peenema toruga pütt kütuse kulule?
mootori tööle?
tere
Postitatud: 06 Apr 2008 11:15
Postitas Kleemann
mul kodus 1,5l summuti täies pikkuses 200kr asub viimsis 5200466
Postitatud: 06 Apr 2008 13:00
Postitas lamp
Väike OT aga neid autosad.ee ja ladu misiganes.ee hindasi töepähe küll vötta ei saa. Suurem osa ajast neid juppe sealt sellise hinna eest ei saa....
Ise summuti tegemine ei ole raske kui olemas orig. torude läbimööt, püttide kohapealt peaks sobima nt r4 e30 pütid. Aga orig. summti loomulikult köige parem lahendus.
Postitatud: 06 Apr 2008 19:04
Postitas ullivilli
Selle koha pealt, kuna mul rallikat nagunii vaja ei ole.
Ja mulle päris mitmest allikast tulnud, et vähe peenem pütt kütusekulu ei pidanud mõjutama, seega pole hetkel mõtet rabeleda.
Vast mingi aja pärast, kui edasi akkab vaatama.
Hetkel pigem amorte ja õõtsasi vaja, kuna need mõjutavad rohkem.
Postitatud: 07 Apr 2008 18:23
Postitas lamp
Kütuse kulu peaks möjutama summuti juures see et kui tal on läbilaskevöime väiksem kui originaalis, ehk torud ja pütid peenemad/pisemad.
Jämedamate tprude puhul siis möju vastupidine, et kui liiga suureläbi laskega pütid ja vihmavee toru all siis kulu suurem, vastu röhk kaob ära.
Postitatud: 08 Apr 2008 00:00
Postitas ullivilli
Seega idee poolest, kui mul tiba peenem pütt, kui originaalis peaks olema kütte kulu vähe väiksem, kui võiks, aga samas loomulikult ka jõudu vähem? Sain ma asjast õigesti aru?
Aka kui ei saa alt välja, ei saa ka ülalt peale.
Postitatud: 08 Apr 2008 07:38
Postitas Cardo
Jõudu ei pruugi vähem olla, jõudu on madalamatel pööretel rohkem, kuid kõrgematel pööretel läbilase väheneb ja sellest tingituna ülemine ots on lahjem.
Postitatud: 08 Apr 2008 12:37
Postitas ullivilli
Aga nu pole ullu: kui 90-100 kätte saab, siis mulle kärab küll.
Niikaua, kuni rahakotti krimpsu ei tõmba ja üle 10L ei kipu võtma

Postitatud: 22 Juul 2008 09:08
Postitas ullivilli
Jätkaks teemat, kuna adekvaatset vastust pole siiani saanud. Väga seinast seina arvamused.
Kütuse kulu, suurema ja väiksema torustikuga on segane teema.
Hetkel pigem, kui palju paneb kütte kulule otsa, kui torustik on katki?
Või kas üldse paneb, kui katte, ega midagi ei ole või sõltub ka sellest, kust maalt on katki ja kui katki?
Postitatud: 22 Juul 2008 10:39
Postitas Cardo
Kas peab puust ette tegema ja punaseks ka värvima ?
Postitatud: 22 Juul 2008 11:59
Postitas ullivilli
Puust ja punaseks ei teeks tegelt mitte halba.
Vbolla olen tõesti loll, aga vot aru ei saa kuidas asi ikkagi toimib.
Lugesin teema uuesti läbi ja kõige täpsem info algas sõnaga peaks.
Juurde paneb toru auklikus kindlasti, kuid mind pigem huvitab ca kui palju see juurde panna võib.
Kindlasti keegi on kogenud või teab teooriat.
Kuna mul mingaid katte või lamdasi ei ole, siis O2 sisaldus suurt tähtsust ei oma. Vastusurve kohta on väga vastakaid asju kuuldud, et küll pritsele ei mõju ja karpale hullusti ja ka vastupidi ning samas, et too vastusurve üldse mingi lora jutt ja see ainult natukene omab tähtsust.
Olemasoleva teooria järgi: pütid vahelt ära, läbilase parim, edasi peaks minema nagu rakett ja kütust rüüpab kui vanakurat. Ei usu, et see ikka päris nii ka on.
Samuti, on segane, mis on keskmise püti teoorias otstarve.
Postitatud: 22 Juul 2008 12:22
Postitas Priit
Vaheta see väljalase ükskord ära.