1. leht 2-st

BMW 520i 86'

Postitatud: 02 Veebr 2008 14:50
Postitas orav
ostsin 1 hai juurde :)
ei oskagi eriti kommenteerida suhteliselt ilus ja korralik :) ise ei kahetse
selleraha eest oleks muidugi võind mingeid räimesid paar tk osta :D
eks natuke tahab mõni asi nokitsemist saada aga ei midagi katastroofilist :)
panen mõne pildi ka!

Postitatud: 02 Veebr 2008 16:33
Postitas orav

Postitatud: 02 Veebr 2008 23:43
Postitas sysi
Käisin ka seda autot kunagi vaatamas- tollal oli hind ca 20K ning auto välja reklaamitud Eesti kõige korralikuma kerega e28'na... auto jäi ostmata.

Aga enamvähem korralik oli ta küll... seda enam on ta seda praegu.

Postitatud: 03 Veebr 2008 00:45
Postitas orav
mnjaa
sain kätte ikka odavamalt kui 20k
aga korralikkuse kohta ma wi oska praegu rohkem öelda kui ,et paistab välja korralik!
mootor tuksub ka suht ilusti!
väike lammutamine on plaanis ette võtta et seisukorrast täpsemalt aru saada :twisted:

Postitatud: 29 Veebr 2008 11:53
Postitas orav
mul selline probleem kui auto ostsin siis oli vanas passis kirjas bens-kat eelmine omanik ütles et kati pole ja ei käi et keegi passis mingi apsaka teind ok kohe registreerimis tunnistust ümber ei vahetatud saadeti pärnus info-auto esindusse ,et sealt antakse tõend ,et kas sellel autol käib kat või mitte :D naljakas miks peaks volvot ja fordi müüv teenindus BMW'le selle tõendi väljastama :shock: sealt vaadati lollide nägudega ja öeldi ,et "me ei saa teid kahjuks aidata" kuna oli laup. siis Pärnu united motors oli suletud ja jäi reg. tunnistus selline nagu jäi :( täna siis kiskusin teema üles helistasin united motorsisse pärnusse küsisin et ,kas nad saavad mulle sellise tõendi väljastada ,kus oleks kirjas et mu autol ei pea katalüsaatorit olema andsin vin koodi helistasin 10 min pärast tagasi, küsiti mitu kw passis on vastasin ,et 95kw sellepeale öeldi et siis peab kat. ka all olema aga ARK'is ju kirjutati see 95kw selle järgi mis tark andmebaas kirjutab ja kuna m20 katiga varustatud mootoril on 95kw siis see mulle passi kirjutatigi :D lõpp kokkuvõttes öeldi mulle united motorsist et mine ARK'i ja võta uuri välja kas mul peab katalüsaator käima või ei pea jne... et nemad ei saa mulle seda tõndit kirjutada et kui oleks passis 92kw siis saaks :? ma ei tia kuhu ma nyyd pöörduma pean või mis värk on realOEM'ist toksisin vin koodi sisse siis andis mulle sellise kirja:"ou Have Selected: P E28 Lim 520i M20 ECE 19861000 L M" mina sellest ei oska küll välja lugeda et ,kas tal nyyd käib kat. all või mitte :S
äkki keegi oskab aidata kuidas toimida:S
on veel varjant kat. alla ehitada aga realOEM väidab et see ei sobi mu autoga!!!! HELP me :roll:

Postitatud: 29 Veebr 2008 11:56
Postitas nuga
Mis sul vin kood on?

Postitatud: 29 Veebr 2008 12:09
Postitas orav
WBADK510209647905

Postitatud: 29 Veebr 2008 12:12
Postitas nuga
Siis pole tehasest katti olnud:

Chassis number 9647905
Vehicle code 4051
Series E28
Model 520i
Body type saloon
Catalog model ECE
Production date 1986 / 10
Engine M20
Transmission Manual
Steering Left
Catalyzer NONE

Postitatud: 29 Veebr 2008 12:18
Postitas orav
sellele ma sain ka ise natuke aega tagasi pihta aga ma ei tia kuidaspidi ma seda asja nyyd ajama pean:S helistasin ARKi infotelefonile sealt anti number osakonnaga kes tegelevad BMWdega :D mingi umbkeelne naisterahvas lubas tagasi helistada et kas käib nende andmete järgi kat või mitte :D eks ma nyyd siis ootan :evil: aga tänud igatahes :)
aga mul tekkis küsimus ,et millele vastab Vehicle code 4051 või kas see üldse passis kajastub

Postitatud: 29 Veebr 2008 12:19
Postitas Ruut
Kui UM klienditeenindaja oleks viitsinud selle VIN-i arvutisse lüüa, siis oleks ta kindlasti sama vastuse saanud. Tegu oli lihtsalt laisa või küündimatu tüübiga.

Postitatud: 29 Veebr 2008 12:22
Postitas orav
Ruut kirjutas:Kui UM klienditeenindaja oleks viitsinud selle VIN-i arvutisse lüüa, siis oleks ta kindlasti sama vastuse saanud. Tegu oli lihtsalt laisa või küündimatu tüübiga.
sellest ma sain juba ise ka aru aga ma ei viitsind telefoni teel lamenti lööma hakata :twisted: kui muud üle ei jää tuleb arkis ja united motorsis kõik teenindajad kõigepealt korralikult läbi sõimata ja siis rääkima hakata :twisted: mulle vahemalt tundub nii :? ma ei saa aru mille jaoks käib siuke nuss :?

Postitatud: 29 Veebr 2008 15:05
Postitas orav
suure jantimise peale sai nüüd asi korda :D kõik probleemid algasid valest tüübikoodist:S

Postitatud: 01 Mär 2008 04:06
Postitas YZK
tore kui üks jama jälle vähem,aga ikkagi,pilte tahaks..

Postitatud: 01 Mär 2008 17:08
Postitas orav
YZK kirjutas:tore kui üks jama jälle vähem,aga ikkagi,pilte tahaks..
tglt galeriis pildid olemas aga ma pean vaatama seal vist mingi teema ,et ainult sisse loginud kasutajad näevad vaatan ,et äkki annab midagi ära muuta! http://www.bmwclassic.ee/galerii/Jyrxi-e28 ,kes sinna ligi ei pääse siis http://www.album.ee/album/30040563/50094270 seal ka mõni pilt

Postitatud: 01 Mär 2008 17:18
Postitas orav
kellegil tervet kellade plokki pole üle?
mul spido ei tööta seal trükkplaadi peal akud õhtal ja hapet välja ilastand ja nyyd seal poole plaadi ulatuses ühendused näevad päris hapud välja:S
mingisugused sain aga need veel hullemad :?

Postitatud: 12 Mär 2008 13:52
Postitas orav
mul probleem jälle mootor puterdab ja ei käi korralikult ja co meeletult kõrge :( õhulugejaga on mingi teema keegi seda lahti kiskund ei ole kindel ,kas on asi selles õhulugejal 2 koodi peal :
0280202090 ja 1710546.9 olen kuulnud nyyd kahte versiooni sellest et kas sobib katiga varjandi õhulugeja või ei kes ütleb ,et sobib kes ütleb ,et ei sobi ,kas kellelgi oleks siis sellist tervet õhulugejat pakkuda(müüa)
või mõni näpunäide äkki milles veel võib asi olla?

Postitatud: 15 Mär 2008 18:17
Postitas orav
http://www.album.ee/node/14595786/50094270
sumps on ikka väga andekalt lapitud mu meelest :shock:

Postitatud: 28 Mai 2008 18:41
Postitas orav
vahepeal natuke nokitsetud mõned jupid ostetud tänu siis kasutajale oiramix kellade,õhulugeja,esimeste tulede ja mõne asja eest veel :D
kuna esimesed piduri kettad ja klotsid olid tal ennem juba tutikad siis mullejäid vahetada tagumised. vahepeal kiskusin summutaja täies pikkuses alt ära ja lappisin ära. Hääl on väga ilus ja vaikne hoolimatta sellest ,et tagumises pütis pm ei ole peaaegu midagi. paar nädalat tagasi käisin ülevaatusel sain läbi ilusti endine co probleem lahendatud piisas õhulugeja vahetamisest rohkem kruvikeerajat ligi panema ei pidand co taseme normi piirini jäi veel ruumi ülegi. Eelmine nv sai tehtud autoga väike tripp Hiiumaale ka terve tripipeale peaaegu 1000km :D peale seda muidugi rahakoti sisu vaadata eriti ei tahtnud :D kütusekulu suht karm keskmiselt ikka mingi 15l/100km ja rohkem. Maanteel kiirusega 100km/h mootori pöörded ~3500RPM peaks vaatama korra mis diffri peale kirjutatud on. Katsun vb siis 1 pildi ka kuskile lisada....

Postitatud: 28 Mai 2008 19:14
Postitas mask
orav kirjutas: Maanteel kiirusega 100km/h mootori pöörded ~3500RPM peaks vaatama korra mis diffri peale kirjutatud on. Katsun vb siis 1 pildi ka kuskile lisada....
:shock: @ 3500rpm. E28 520 all peaks vaikimisi enamasti olema 4.11 ülekandega differ. See annab 100km/h juures pöörete arvuks ~2600. Sellest veel aeglasema ülekandega on olemas 4.27, aga ülekannete suhe näitab, et 3500rpm peale ei tohiks need pöörded küll kuidagi sattuda. Ehk on tahhomeetril mingi kiiks juures?


-= mask =-

Postitatud: 28 Mai 2008 19:20
Postitas orav
ka võimalus ma uurin seda asja kellad kyll pärit 528 pealt aga samas kui tühikäigu pöördeid vaadata siis kylma mootoriga käib ~1500pöörde peal ja kui soojaks käib siis 1000pöörde peal selle järgi nagu normaalne ja kui mootor piirajasse käib siis tahhomeeter näitab nõks alla 6500pöörde ,selle järgi nagu oleks normaalne mu meelest aga no ma ei tia pead anda vahepeal proovisin erinevaid kellasid millel ühelgi spidomeeter ei töödanud ühel kellaplokil oli ikka kõva kiiks see hüppas üles alla ja nagu gaasi puutusin siis käis põhja kohe :shock: aga see vedeleb juba ammu kuskil laua kõrval.