1. leht 1-st
k:korrosioonikaitse põhjale
Postitatud: 24 Jaan 2008 21:54
Postitas raudpats666
plaanis siis auto põhi kogu sellest vanast jamast puhtaks teha ja haljaks lasta. et mis kõige targem sinna lasta on? osad räägivad mingist vahast???kui haljaks lasta siis enne krunt alla aga peale krunti? kohe kivikaitse või oleks targem veel midagi sinna alla lasta?ja mis firma omasid kõige kasulikum kasutada? tänud ette abi eest.
alar
Postitatud: 27 Jaan 2008 12:31
Postitas raudpats666
Postitatud: 27 Jaan 2008 12:54
Postitas omega
Küsi seda kasutaja Tõnis -e käest

.
Postitatud: 27 Jaan 2008 15:37
Postitas raunz
Räägin, siis kuidas ise tegin. Peaks kestma küll, aga ei ütle et nüüd raudselt kõige õigem variant. Siiani pole vähemalt mingit roostet tekkinud.
Peale haljaks lastmist ei tohi eriti kauaks seisma jätta, kui kohe kruntida ei saa tuleks roostemuundurit/roostesurma vms kasutada. Kõige alla kõige õigem ehk happekrunt. Seejärel paneks tavalise krundi, teeks liitehermeetikuga pleki ja detailide liitekohad üle ning siis tavaline värv peale. Peale värvi juba kivikaitse või/ja mastiks. Kerevaha lasta kereõõnsustesse, kuhu mastiks ja kivikaitse ei ulatu.
Loodan et on veidi abi

Postitatud: 27 Jaan 2008 16:09
Postitas karu
ja happekrunti lastakse tolmuna peale et kumab kergelt läbi!
Postitatud: 27 Jaan 2008 18:05
Postitas raudpats666
tänud teile nõuande eest:) mismoodi tolmuna peale lastakse seda happekrunti? kaugemalt, et piserdab peale?