1. leht 1-st
m30 155kw mootori paigaldamine?
Postitatud: 10 Jaan 2008 21:14
Postitas Sander
jutt käib siis e28 sast
kas karetri vahetus e28 omaga on vajalik?
kas on vaja teha uued mootori käpad?
mis kardaan paigaldada kui kasutusel on e34 käigukast?
kuidas lahendada elektrisüsteem?
lamda paigaldamine?
ehk siis jagage teadmisi kogemusi,osadele küsimustele vastust ma tean aga tuleviiku vaadates saab ehk asjalik teema.
Postitatud: 10 Jaan 2008 21:34
Postitas E28
1) Karteripõhi ja õlivõtturi peab ära vahetama
2) Mootorikäpad peab panema E28 omad ja paremat käppa peab veits aretama
3) Kardaan peaks sobima 528 oma, sõltub muidugi mis kasti sa kasutad
4) Elektriskeemid leiad internetist, seal midagi keerulist pole
5) Summuti oleks mõistlik teha pärast leegitorusid ühe toru peale ja sinna siis paigaldada lambda
Postitatud: 10 Jaan 2008 21:42
Postitas Allan L
1) Karteripõhi ja õlivõtturi peab ära vahetama
Olge head ja seletage mulle ka milleks see vajalik on?? Mul sobis see küll jumala hästi nii e28-le kui ka e30-le...

Postitatud: 10 Jaan 2008 21:48
Postitas E28
Mul oli nii E30-l kui ka sõbra E28-l vahetatud karteripõhjad. E30-l peab siis olema E34 põhi ja E28-l Peab jääma E28põhi. Kui sa paned mõlemad karteripõhjad kõrvuti siis on erinevused näha
Postitatud: 10 Jaan 2008 22:14
Postitas Allan L
jah erinevused on küll...,aga e28-le sobib e34/e32 karteripõhi väga hästi...

Postitatud: 10 Jaan 2008 22:30
Postitas white
e30 koha pealt vaidleks vastu , et mitte ei ole parem 34 karter vaid 32 karter
Postitatud: 10 Jaan 2008 22:38
Postitas Allan L
e30 koha pealt vaidleks vastu , et mitte ei ole parem 34 karter vaid 32 karter
Need samad ju

Postitatud: 14 Jaan 2008 19:50
Postitas Sander
leppisiste nüüd kokku mis karteri põhi peab olema?
kas pean ottsima e28 karteri põhja või ei?
ja käigukast on e34 oma.
Postitatud: 14 Jaan 2008 21:16
Postitas E28
Ei hakka Allanile vastu vaidlema kuna pole kunagi proovinudki ilma karteripõhja vahetuseta seda asja teha

Kardaan peaks sel juhul sobima 2.8 oma, aga pead ei anna
Postitatud: 14 Jaan 2008 22:33
Postitas Allan L
kas pean ottsima e28 karteri põhja või ei?
Sobivad mõlemad,nii e28 kui e34.
ja käigukast on e34 oma.
Sai kunagi e28-le pandud e34 m30b34 k.kast ja siis jäi kardaan sama,järelikult peaks sobima e28 kardaan.

Postitatud: 27 Jaan 2008 10:06
Postitas Sander
kas obc II ja 155kw moto hakkavad koos tööle?
Postitatud: 27 Jaan 2008 16:20
Postitas arx323
kui karterit ja õlivõtturit vaja(2,8 e28) siis jupid olemas.
Postitatud: 27 Veebr 2008 11:08
Postitas Cardo
e28 ja 34/32 põhjad mõlemad sobivad e28-le, vastupidi mitte.
E28 karteri vanni õlivõtukoht on ettepoole sillatala,kuid mitte mootori eesotsas, õli asub rohkem nn kesket mootoripõhja.
E32/34 on õlikarter eesotsas, e28 jaoks sillatalast juppmaad eespool, ruumi on küllaga.
Kui panna nüüd e34-le 28 vann, siis õlianum jääb vastu sillatala, seepärast selline kombinatsioon ei sobi.
Postitatud: 17 Mär 2008 14:14
Postitas Aare
Allan L kirjutas:1) Karteripõhi ja õlivõtturi peab ära vahetama
Olge head ja seletage mulle ka milleks see vajalik on?? Mul sobis see küll jumala hästi nii e28-le kui ka e30-le...

Kui kasutad E28 põhja, siis ei lähe mootor õige koha peale. E34 põhjal on õli nish tükkmaad eespool ja mootori saab viia tahapoole.
Nende E28 põhjade kasutamise tulemus on "335 projektid", mis kurvis otse lähevad ja millel veepump radikat kriibib.
Postitatud: 17 Mär 2008 21:30
Postitas Allan L
Aare vist pole korralikult teemat lugenud,teema algataja ju küsis kas e28 jaoks on vaja e34 mootoril ära vahetada karteri kaas...kasutaja e28 väitis et karter tuleb ära vahetada...mina aga väitsin et karteri vahetus pole vajalik,sest e34 karter ju sobib nii e28-le kui ka e30-le väga hästi.
PS! Ei ole ilus teiste tööd nägemata seda laimata mingiks "veepump vasta radikat"projektiks.
Terv
Allan