K: Teema lukku.

Kõik tehnilised küsimused.
Suletud
e28520
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Dets 2007 08:17

K: Teema lukku.

Postitus Postitas e28520 »

Keegi oskab äkki aidata? Toorikuks siis 2.5e mootori plokk, originaalis seal kolvid mis on nõgusad.. laseks siis silindrid suuremaks puurida 84 mm pealt 86mm peale... ja paneks 2.8 mootori kolvid sisse. 2.8 mootori origin. silindri diam. 86mm. Tahaks siis teada mis kujuga kolvid on ja kas see üritus tasuks katsetamist, või on kellelgi mingeid paremaid ideid pakkuda.
Viimati muutis e28520, 03 Jaan 2008 18:27, muudetud 1 kord kokku.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2658
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: K: millised kolvid?

Postitus Postitas Ruut »

e28520 kirjutas:või on kellelgi mingeid paremaid ideid pakkuda.
Pole just eriti originaalne idee aga otsi hoopis 3,5L moto ja tõsta sinna aiste vahele.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

M20 mootorisse panna M30 kolb? Ei kõla nagu väga popilt. Võta ja paigalda sinna lihtsalt 9,7 surveastmega M20B25 viimase remontmõõdu (84,5) kolb.
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
e28520
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Dets 2007 08:17

Re: K: millised kolvid?

Postitus Postitas e28520 »

Ruut kirjutas:
e28520 kirjutas:või on kellelgi mingeid paremaid ideid pakkuda.
Pole just eriti originaalne idee aga otsi hoopis 3,5L moto ja tõsta sinna aiste vahele.

Ei paku pinget nende mootorite vahetamine :) võiks ise nagu midagi korda saata ja katsetada.
e28520
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Dets 2007 08:17

Postitus Postitas e28520 »

Väike brobleem on veel. Sisselaskekollektori runnerid on liiga väiksed?
Plokikaane ja kollektori suhe on väga erinev? Kas ongi originaalis nii või on keegi kunagi sellise sigadusega hakkama saanud, et kollektori ära vahetanud? 2.0 mootoril oli ikka vastupidi runnerid suurema läbimõõduga ja plokikaanel sisselaske avad väiksema mõõduga.
Aare
Postitusi: 144
Liitunud: 05 Sept 2006 10:22

Postitus Postitas Aare »

84 mm plokil on silindrite vahekaugused nagunii viimase piiri peal, huvitav kui töökindel see jääb ja kuskohast võtad tihendi?

M20 mootoril on see silindri läbimõõdu suurendamine suht kasutu tegevus, suuremaid klappe seal nagunii kasutada ei saa, seepärast kõik tegelevadki kolvikäiguga.
tean natuke bmw mootoritest
e28520
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Dets 2007 08:17

Postitus Postitas e28520 »

:arrow:
Suletud