K: Teema lukku.
K: Teema lukku.
Keegi oskab äkki aidata? Toorikuks siis 2.5e mootori plokk, originaalis seal kolvid mis on nõgusad.. laseks siis silindrid suuremaks puurida 84 mm pealt 86mm peale... ja paneks 2.8 mootori kolvid sisse. 2.8 mootori origin. silindri diam. 86mm. Tahaks siis teada mis kujuga kolvid on ja kas see üritus tasuks katsetamist, või on kellelgi mingeid paremaid ideid pakkuda.
Viimati muutis e28520, 03 Jaan 2008 18:27, muudetud 1 kord kokku.
Re: K: millised kolvid?
Pole just eriti originaalne idee aga otsi hoopis 3,5L moto ja tõsta sinna aiste vahele.e28520 kirjutas:või on kellelgi mingeid paremaid ideid pakkuda.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: K: millised kolvid?
Ruut kirjutas:Pole just eriti originaalne idee aga otsi hoopis 3,5L moto ja tõsta sinna aiste vahele.e28520 kirjutas:või on kellelgi mingeid paremaid ideid pakkuda.
Ei paku pinget nende mootorite vahetamine

Väike brobleem on veel. Sisselaskekollektori runnerid on liiga väiksed?
Plokikaane ja kollektori suhe on väga erinev? Kas ongi originaalis nii või on keegi kunagi sellise sigadusega hakkama saanud, et kollektori ära vahetanud? 2.0 mootoril oli ikka vastupidi runnerid suurema läbimõõduga ja plokikaanel sisselaske avad väiksema mõõduga.
Plokikaane ja kollektori suhe on väga erinev? Kas ongi originaalis nii või on keegi kunagi sellise sigadusega hakkama saanud, et kollektori ära vahetanud? 2.0 mootoril oli ikka vastupidi runnerid suurema läbimõõduga ja plokikaanel sisselaske avad väiksema mõõduga.
84 mm plokil on silindrite vahekaugused nagunii viimase piiri peal, huvitav kui töökindel see jääb ja kuskohast võtad tihendi?
M20 mootoril on see silindri läbimõõdu suurendamine suht kasutu tegevus, suuremaid klappe seal nagunii kasutada ei saa, seepärast kõik tegelevadki kolvikäiguga.
M20 mootoril on see silindri läbimõõdu suurendamine suht kasutu tegevus, suuremaid klappe seal nagunii kasutada ei saa, seepärast kõik tegelevadki kolvikäiguga.
tean natuke bmw mootoritest