1. leht 2-st
BMW 320 A 82'
Postitatud: 23 Dets 2007 18:38
Postitas orav
paar nädalat tagasi nägin hiiumaal seismas ühte e21 uurisin ,kas auto ka müügiks ja selgus et oli. Hind oli 3000kr praeguseks hetkeks on auto juba minu oma ise olen rahul

üritn ka pilte lisada kui hakkama saan...
Postitatud: 23 Dets 2007 18:43
Postitas orav
see foorumi süsem mu jaoks natuke uus äkki keegi oskab juhendada kuidas saaks siia paar pilti lisada(A)
Postitatud: 23 Dets 2007 19:11
Postitas raunz
E21.ee galeriisse piltide lisamiseks peab galeriikasutaja olema tehtud. Selleks pöördu nuga poole.
Võid muidugi ka kuhugi mujale pildid laadida ja siis foorumisse lingid kopeerida.
Postitatud: 23 Dets 2007 19:30
Postitas orav
ok tänud...
Postitatud: 23 Dets 2007 19:54
Postitas orav
Postitatud: 23 Dets 2007 20:24
Postitas Bronco
Edition E
Väga lahe, tundub suhteliselt komplektne ka olevat, ning kõik E lisad on küljes
Edition ‘E’ (Western Europe)
This is where BMW started with limited editions to boost sales of models soon to be replaced…
Available: 1982
Mods: Opal green metallic paint, Wollvelours cloth ‘big’ comfort seats from the E12 5-series in Piniengrun, full interior in Piniergrun (green), three spoke leather sports steering wheel, rear headrests, 5.5x13” multispoke alloys in Opal green metallic, rear view mirrors in Opal green metallic
Available as: 318i, 320/6, 323i
Postitatud: 23 Dets 2007 20:34
Postitas orav
ma sellessuhtes vähe juhm alles et edition E on siis mis asi? ja lisad on millised?
mulle endale tundus et el. peeglid vist ei ole päris tavalisedasjad sellel autol.
Postitatud: 23 Dets 2007 20:51
Postitas Bronco
orav kirjutas:ma sellessuhtes vähe juhm alles et edition E on siis mis asi? ja lisad on millised?
mulle endale tundus et el. peeglid vist ei ole päris tavalisedasjad sellel autol.
el. peeglid on suht standard, enamusel on need olemas

vähemalt minu käest läbi käinud isenditel.
aga kiire tõlge siis:
Roheline metallik värv, 5-seeriast pärit suuremad/mugavamad istmed, roheline sisu, 3 - kodaraga sportrool, tagumised peatoed, 13" tiheda kodaraga valuveljed (peaks ka rohelised olema?), peeglid kerevärvi.
Tehti neid siis 82 aasta lõpus niiöelda eriseeriana mudelitena 318i, 320 ja 323i.
Postitatud: 23 Dets 2007 20:54
Postitas orav
selge sain jälle targemaks

auto muidu 82'maist
Postitatud: 23 Dets 2007 22:24
Postitas YZK
selle rahaeest teda on
ehk tuleb siitki midagi head kunagi

Postitatud: 23 Dets 2007 23:19
Postitas raunz
Edition E annab autole hoopis teise väärtuse

Seisukord tundub tal keskpärane olevat. Kui mingeid juppe vaja siis küsi, mul E21 juppe päris kõvasti

Postitatud: 23 Dets 2007 23:23
Postitas orav
panen selle endale kõvataha
mõte nagu oleks tegema hakata aga puuduvad teadmised ja kogemused aga huvi on.
Postitatud: 24 Dets 2007 00:17
Postitas sysi
Kui sa auto puhtaks pesta viitsid ja siis pilte teed(nii seest kui väljast), saab parema ülevaate.
Aga kui sisu on komplektne ja terve, siis see on tõesti omaette võit. Samuti on Eestis suht haruldane lisa automaatkast, kuna E21 "eestistamise" perioodil olid väga tugevad eelarvamused ATM kasti suhtes.
Edu tegemistel

Postitatud: 24 Dets 2007 12:38
Postitas nuga
Tõesti, eestis polegi veel komplektset Edition E'd näinud
Originaalbrošüüri E jaS'i kohta leiab siit:
http://nuga.e21.ee/E21LimitedSeries.pdf
Postitatud: 24 Dets 2007 16:49
Postitas orav
päris vägev värk

eks ma lähiajal katsun selle auto töökotta tarida puhtaks pesta ja sisu välja rookida

põhja all loodetavasti rohkem üllatusi pole seal 4 pea suurust auku juba niigi on

Postitatud: 24 Dets 2007 17:25
Postitas raunz
Kui 4 sellist auku juba on siis väga tõenäoliselt on neid auke kordades rohkem, pole veel sellist E21 näinud, millel ainult paar suurt auku ja ülejäänud kõik korras. Aga ära sellepärast meelt heida, kui kandevkonstruktsioonid on terved, auto suuremat avariid pole läbi elanud ja päris 2/3 plekist välja vahetamist ei vaja on mõtet seda keret taastada.
Postitatud: 24 Dets 2007 17:30
Postitas orav
positiivne on asja juures see et koht kus töötan on erinevaid keevitus aparaate päris mitu ja natuke veel praktikat ja saan vb kere tegemisega juba ise mingil määral hakkama

ja vähe targemaid inimesi on ka ümberringi ja abiks muidugi ka foorum
kui mõtte pähe võtsin et tahan seda autot saada ja sellest midagi teha siis laideti jubedalt maha aga ma arvan ma üritan ikkagi

kui põrun siis põrun

Postitatud: 25 Dets 2007 00:44
Postitas karu
ennem kui tegema hakkad küsi meie käest nõu ka

Postitatud: 03 Jaan 2008 20:15
Postitas orav
Nüüd mul siis auto enam vähem kodu hoovis ja olen väikest viisi asja lahti harutama hakanud

suht karm muidugi mis mattide alt ja igalt poolt mujalt välja tuleb

aga eks üritan üle elada

katsun mõne pildi ka lisada

Postitatud: 21 Jaan 2008 16:02
Postitas orav
sain siis endale kogemata ühe e21 veel millest arvatavsti pole midagi erilist võtta auto üle katuse käinud ja siis suht juppideks lammutatud pildid aadressil:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album508