1. leht 2-st

Postitatud: 18 Nov 2007 21:26
Postitas Ruut
Cardo kirjutas:Talveks tahaks külge monteerida pisut suurema reduktori kui leiaks vaid sellele keskel asuva kõrvaga kaane
Ma olen sellist asja tulutult otsinud juba pea aasta. Otsingud pole küll eriti aktiivsed olnud aga sai seda ka Sinu garaazhistki otsitud. Ise olen jõudnud järeldusele, et kerekinnitus tuleb uus ehitada

Postitatud: 18 Nov 2007 23:12
Postitas nuga
Ruut kirjutas:
Cardo kirjutas:Talveks tahaks külge monteerida pisut suurema reduktori kui leiaks vaid sellele keskel asuva kõrvaga kaane
Ma olen sellist asja tulutult otsinud juba pea aasta. Otsingud pole küll eriti aktiivsed olnud aga sai seda ka Sinu garaazhistki otsitud. Ise olen jõudnud järeldusele, et kerekinnitus tuleb uus ehitada
Kui tegemist on detailiga, mille varuosakood on 33 11 1 210 668, siis selle hind esindusest peaks olema 900 krooni kanti. Ma enne laoks selle summa letti, kui hakkaks midagi ümber ehitama.
Hinna osas muidugi 100% kindel pole, aga bmwfans.info andmetel võiks sellist suurusjärku eeldada.
Pilt

Postitatud: 18 Nov 2007 23:22
Postitas Cardo
vist peab lähtuma otsides õiget reduktori tagumist ülemist puksi, mis on numbriga 33171126951 ja mõeldud asetsema keskel mitte küljel

Postitatud: 19 Nov 2007 00:10
Postitas Ruut
Mina olen aru saanud, et kaane keskel oleva kinnitusega reduktor on ainult "keskmise" suurusega. Suure korpusega reduktor tuli 84 kui viidi ka kinnitus küljele. Loodetavasti ma eksin.

Postitatud: 19 Nov 2007 08:46
Postitas Cardo
Arutlesin unepealt olukorda ja jõudsin lihtsaima lahendini. Nimelt on võimalik kinnitus kereküljes ümber teha vaid juhul kui tagasilla puksid asendada täisjäikade vastu ja vaid siis saab reduktori kõrvale uue kinnituse mis on ka täisjäik, muidu lihtsalt ei suuda seda kinnitust teha piisavalt vedelat, kuna originaalis peab ju tagasild pisut liikuda saama. Isegi Powerfleks puksidega võib keeruliseks minna.

Postitatud: 19 Nov 2007 12:17
Postitas Lynx
Kui mälu mind ei peta siis, ma vist nägin sellist keskel oleva kinnitusega diffrikaant Tartus Puiestee tn-l kuskil vana Tartu pataljoni kandis ühes romulas! Vist oli neid üks kuni mitu isegi! Mõni Tartu mees võiks sealt läbi käija ja kontrollida!

Postitatud: 19 Nov 2007 23:46
Postitas Cardo
Nuga pakkus seda kaant, mis mul juba küljes on ja Ruut, äkki on lootust ?
Sina tead e24 asju paremini !!

Häkkisin siis täna realoem-is koode ja jõudsin järelduseni:

1.E28 520 83a reduktori tagumine padi on koodiga ( 09/1983a 33171126951 ) mis peaks asetsema keskel



2. e28 M535i reduktori korpus on koodiga (85a 33111210410) millel peaks kaane kõrv olema servas padja kood : 33171129786

3. Sisestades M535i reduktori korpuse kood otsingusse annab tulemuse
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on

mind huvitas e24 kere

4. Kui vaadata e24 reduktorit esineb sellel 520-i ülemine padi, ehk padi mis asetseb keskel.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=05


5. Seega vaja e24 suure reduktori kaant ??
Kas mul on õigus või eksin ?

Postitatud: 19 Nov 2007 23:58
Postitas Silwer

Postitatud: 19 Nov 2007 23:59
Postitas Cardo
Silwer kirjutas:Minu 635csiA all on selline: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=05
Ja see asetseb mitte keskel, vaid juhipoolses ehk vasemas servas ?

Postitatud: 20 Nov 2007 00:09
Postitas Silwer
Vot seda ei mäleta. Proovisin küll meenutada aga kohe mitte ei tule meelde... :)

Auto mul ka töökoha hoovis - ei saa minna praegu piiluma.

Postitatud: 20 Nov 2007 07:24
Postitas Ruut
Cardo kirjutas:2. e28 M535i reduktori korpus on koodiga (85a 33111210410) millel peaks kaane kõrv olema servas padja kood : 33171129786

5. Seega vaja e24 suure reduktori kaant ??
Kas mul on õigus või eksin ?
Mul on tunne, et punktis 2 on su eeldustes viga. Pakun, et 410 lõpuga korpus on siiski keskmise suurusega. Realoem näitab, et seda on paigaldatud e24 kuni 12/83 ja edasi ainult austraalia versioonidele.

Postitatud: 20 Nov 2007 08:07
Postitas tõnis
See diffri teema on tiba segaseks läinud, Ruut küsis kunagi minu käest seitsmese diffri kohta ka. Otsisin mõned erinevad diffrid välja ja tegin näitlikud pildid, ehk on kellelgi abi.

e28 M535 85a. LSD
Pilt

e28 535 86a. LSD
Pilt

e23 728 81a.
Pilt

Taneli kätte jäi e23 735 suur LSD differ, äkki viskab selle pildi ka siia võrdluseks.

Postitatud: 20 Nov 2007 08:15
Postitas tõnis
e28 528 84a. LSD keskmine korpus

Pilt

Postitatud: 20 Nov 2007 09:38
Postitas Cardo
Realoem näitab viimase aasta M535i-le sellist asja

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=10

01 TRANSMISSION HOUSING 1 33111207770 ENDED
FOR VEHICLES WITH
NATIONAL VERSION AUATRALIA
L810A=YES
01 TRANSMISSION HOUSING 1 33111210410 $446.40 Cat=Yes

Seda viimast on saada ja esimest ei toodeta. Kas esimene on siis väga suur korpus ja viimane on keskmise suurusega ?
Ilmne vahe on keskmisel ja väga suurel see, et keskmisel on 2 õlikorki kaanes ja väga suurel 1 kork kaanes ja teine korpuses. Kui 410 lõpuga korpuses puudub korgiava on ta keskmise suurusega.
Kahju, et korpusel ei ole kusagil numbrit :(

Postitatud: 20 Nov 2007 09:42
Postitas Arvo
Mul on tunne, et punktis 2 on su eeldustes viga. Pakun, et 410 lõpuga korpus on siiski keskmise suurusega. Realoem näitab, et seda on paigaldatud e24 kuni 12/83 ja edasi ainult austraalia versioonidele.
Minuteada on samuti - keskel asetseva kinnituskõrvaga differ on nn keskmise suurusega (e30 suur differ). Uuemal ühel küljel asetseva kinnitusega diffril on juba kaane poldiaugud teise asetusega, sinna vana kaan (ega ka E30 oma) ei tohiks sobida.
Kui selle tagumise kaanega kiiret pole siis mul üks selline kergelt undav differ kuskil vedeleb, millalgi järgmise kuu keskel kui Tallinna poole satun võin üles otsida, paari sajalise eest ehk loovutaks.

Postitatud: 20 Nov 2007 09:43
Postitas nuga
Teemat jätkates bmwfans.info's on ju antud ka detailide kaalud. Ehk on selle järgi võimalik oletada misasi ja kui suur on :P

Postitatud: 20 Nov 2007 09:46
Postitas Cardo
Arvo mul difreid jätkub, undavaid ei taha :) , aga antud piltidel mida postitasite on kõigil tegu üle 84 a autodega, mina e24 puhul vaatasin just alla selle aasta reduktoreid.

Postitatud: 20 Nov 2007 10:06
Postitas Ruut
Cardo kirjutas:Realoem näitab viimase aasta M535i-le sellist asja

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=10

01 TRANSMISSION HOUSING 1 33111207770 ENDED
FOR VEHICLES WITH
NATIONAL VERSION AUATRALIA
L810A=YES
01 TRANSMISSION HOUSING 1 33111210410 $446.40 Cat=Yes

Seda viimast on saada ja esimest ei toodeta. Kas esimene on siis väga suur korpus ja viimane on keskmise suurusega ?
Ilmne vahe on keskmisel ja väga suurel see, et keskmisel on 2 õlikorki kaanes ja väga suurel 1 kork kaanes ja teine korpuses. Kui 410 lõpuga korpuses puudub korgiava on ta keskmise suurusega.
Kahju, et korpusel ei ole kusagil numbrit :(
Kõik õige aga nagu realoem ütleb, siis ainult auatraalia :) specsiga masinatele. Vaatasin eelnevalt, et 410 lõpuga pandi 635-le kuni 83 aasta lõpuni. Sellest ma ka tuletasin, et tegu keskmise korpusega. Ju siis keskmist korpust pandi aussidele kuni m535 tootmise lõpuni. Pildid Realoem-is ei ole adekvaatsed vaid neid võib üldistavatena võtta. Mul ei jäänud piltidelt kusagilt silma keskmise kinnitusega kaant
Ma ei saanud pihta su eelnevale jutule kerekinnituse ümbertegemise kohta. Miks ei peaks olema võimalik istutada sinna samasugune kinnitus nagu 84 ja edasi masinatel? Kas kerekonstruktsioon on silla kohal erinev? Tagasild iseenesest peaks ju sama olema.

Postitatud: 20 Nov 2007 10:42
Postitas tõnis
Ümbertegemisest niipalju et uuema kinnituse saab vanema talakülge uue kinnitusplaadi lisamisega teha, vastupidi aga tuleb tala keskelt ära lõigata ja uus koht teha.

Postitatud: 22 Nov 2007 14:25
Postitas Aare
Lühidalt on see difrivärk selline

On olemas kolm eri suurusega difrimehhanismi

Baby Bear ehk väike
Mamma Bear ehk keskmine
Pappa Bear ehk suur

Väike on all 4-silindrilistel mudelitel välja arvatud M3
Suur on all V12 ja V8 mudelitel ja mõnel R6 mudelil (535, 635, 530).
Keskmine on kõikidel muudel.

Sõltuvalt aastast, mudelist jne istuvad need lisaks erinevate kinnitustega korpuste sees. Suurus iseenesest ei määra LSD olemasolu, kuigi mida suurem, seda tihedamalt LSD-d kohtab.

Liiga suure difri panekut ei peeta mõttekaks, sest nad lähevad suurusega kiirelt raskemaks ja suuremal difril on suurem ülekandekadu. Ehk siis suurem pane siis, kui olemasolev mootori jõule alla jääma kipub.