pildid : http://www.carrating.org/car.php?14111 ja http://www.bmwclassic.ee/galerii/album365
kere on vägakõva,põhi vägahea ja koopaääred ei roosteta,ülevärvitud metallik siniseks(selline huvitav,kord on rohekas kord tumesinine,kord heledam sinine,kord lillakas,kui metallik selline värv ongi kõigil selline siis võibolla ma pole tähelepannud,või piisavalt uurinud,et niipalju värvi muudab erinurkade alt ja ilmaoludega)
on tal siis veel katuseluuk,2x elektriaknad ees,sport pütt taga(originaal kaasa) toonklaas(lastud panna mitte mingi seebiveega peale lõigutud prügikotikile)
keskmine pütt laseb läbi summutil(üritan ära teha kui keevitust saan)
ÜV ja kindlustus puudu,aga kindla ostjakorral teen ülevaatuse ära,sest endal seisab praegu kuna teine auto igapäevasõiduks
müüa on ta siis plekkvelgedega!
sildades mingit kolinat ei tohiks olla!!!
juhipoolne küljekarp vajab tegemist,kuna see oli enne ostmist juba mingi matsu saanud juhiukse alla ja sai lahtilõigatud ja sirgemaks tõmmatud ja kinni keevitatud(aga parem vist ära vahetada või korralikult üle lasta teha)
pole ju mõtet ka samas lasta vedeleda ja ära mädaneda autol,sest kere on kõva ja mootor väga ergas!(mul teine auto on 730i e32 ja sellekõrval on 7-mene nagu tigu)
kui huvi saab kaasa ka igast e28 juppe kiirel ülevaatamisel jäid silma siis : esimesed vedrud,pagasnik,katuseluuk,täisring rohelisi ja heledaid istmeid,igast konsooli osasid,unnik tagatulesid,ideaalses korrasjuhi uks mustavärvi ilma roosteta,üks tagaklaas, unnik uste sise ja välis liiste,roolivõimendi pump,tulede ümberkäivad plastikud,ühesõnaga pool lakapealset e28 vidinaid täis
hinnaks küsiks siis 10 000.- kogukupatuse eest
tingida annab ka loomulikult,kui midagi veel meelde tuleb siis kirjutan ja kui on küsimusi siis küsige




