"Esimene seitsmene" @ AutoBild

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
Vasta
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

"Esimene seitsmene" @ AutoBild

Postitus Postitas nuga »

AutoBildi oktoobrinumbris on e23 30-nenda sünnipäeva puhul kena artikkel esimesest seitsmesest :) Igati kenasti kirjutatud ja ilusate piltidega, nii et huvilised vut-vut AutoBildi ostma :P

Faktivigu/kirjavigu küll esineb, aga noh, anname andeks :lol:
e12'st on artiklis saanud millegipärast e11
Lõuna-Aafrikas toodetud tippmudel oli ikkagi M745i, mitte 745i
Uuema malli e23 armatuuripildi juures on kommentaar, et turvapadi on veel kauge unistus, kuigi tegelikkuses sai viimase otsa masinatele seda juba tellida.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Keits
Postitusi: 45
Liitunud: 08 Veebr 2007 22:17
Asukoht: Abja - Paluoja

Postitus Postitas Keits »

Mõnest ilusamast eesti seitsmesest pole juttu?
E28 '83 1.8l
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Varsti peaks tegema :lol:
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Re: "Esimene seitsmene" @ AutoBild

Postitus Postitas kustas »

nuga kirjutas:Lõuna-Aafrikas toodetud tippmudel oli ikkagi M745i, mitte 745i
Kas ametlik mudeli nimi ikka oli M745i?
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Re: "Esimene seitsmene" @ AutoBild

Postitus Postitas nuga »

kustas kirjutas:
nuga kirjutas:Lõuna-Aafrikas toodetud tippmudel oli ikkagi M745i, mitte 745i
Kas ametlik mudeli nimi ikka oli M745i?
Hmm, võib-olla tõesti on see M sinna ainult rahvasuus ette käinud :roll:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Re: "Esimene seitsmene" @ AutoBild

Postitus Postitas Jaan »

nuga kirjutas: Uuema malli e23 armatuuripildi juures on kommentaar, et turvapadi on veel kauge unistus, kuigi tegelikkuses sai viimase otsa masinatele seda juba tellida.
Õige.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Aare
Postitusi: 144
Liitunud: 05 Sept 2006 10:22

Re: "Esimene seitsmene" @ AutoBild

Postitus Postitas Aare »

nuga kirjutas:
kustas kirjutas:
nuga kirjutas:Lõuna-Aafrikas toodetud tippmudel oli ikkagi M745i, mitte 745i
Kas ametlik mudeli nimi ikka oli M745i?
Hmm, võib-olla tõesti on see M sinna ainult rahvasuus ette käinud :roll:
Ei ole rahvasuus, tegemist on M5 mootoriga varustatud 745-ga.
tean natuke bmw mootoritest
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Re: "Esimene seitsmene" @ AutoBild

Postitus Postitas kustas »

Aare kirjutas:
nuga kirjutas:
kustas kirjutas: Kas ametlik mudeli nimi ikka oli M745i?
Hmm, võib-olla tõesti on see M sinna ainult rahvasuus ette käinud :roll:
Ei ole rahvasuus, tegemist on M5 mootoriga varustatud 745-ga.
See on kõigile teada, mis mootor seal oli/on. Küss on selles, et kas tema ametlik mudeli nimetus oli 745i või M745i. Ise pakun esimest varianti.

EDIT: Tuli meelde, et ühes stiiven sigali aktsioon filmis oli neegritel tumesinine facelift'i eelne E23, millel oli taga silt M745i.
Viimati muutis kustas, 29 Okt 2007 22:36, muudetud 2 korda kokku.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Auto Bildi artiklis mainitakse põgusalt soomustatud versiooni. Mõni aasta tagasi oli Mobile.de-s üks originaal Panzer e23 müügis. Hind jäi nii 100 000 krooni ringi. Vist trükkisin tolle müügikuulutuse isegi välja... kui kultuurikihist üles leian, saab sealt ehk mõne huvitava fakti :) Igatahes põnev ja haruldane variant.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Minu eelneva jutu lõpetuseks, et filmi nimi on "Marked for Death" ja seal on hoopis 745i ja siis selline mitte sobiv M märk on lõpus. My bad.

Pilt
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Kas kellelgi oleks võimalus see artikkel skännida ja siia üles visata? Unustasin ise osta seda ajakirja, kui see müügil oli.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Tsiteerin: "Ühest erilisest "seitsmendast" on põhjust rääkida veel: nimelt ehitati juba 1980-ndate algul prototüübina valmis 2 masinat (735i ja 745i), mis olid peale bensiini võimelised sõitma ka vesinikuga." Palju neid autotootjaid on kellel midagi sellist ette näidata? :) Igatahes tüübid tegelevad asjaga ikka päris tõsiselt.

Aga mõjub siis e23 raskepäraselt (nagu ühel pildil mainitakse)? Ise küll ei ütleks. Iga detail on läbi mõeldud, kõik on omal kohal. Ma mõtlen, et kes oskab märgata, oskab hinnata.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

viimases classiccari-s test 61km sõitnud 733-ga
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Esimene seitsmene võib olla tõeline pilgupüüdja. Arvan, et näiteks sellega sõites ei pea häbenema http://www.bmwclassic.ee/galerii/album191/aap Ennast kiitmast ma ei väsi :oops: Kuigi jah - rahanumbreid väga ei lugenud kui seda sai korrastatud. Tollel ajal töötasin 2 koha peal, kogu teise töökoha teenistus läks ühe asja peale :wink: Teisest küljest kahetseda pole midagi, lõpptulemus oli päris hea 8) Ja artiklist rääkides... no minu meelest ei mõju see disain mitte kuidagi raskepäraselt.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Disain on juba kord midagi sellist, mille üle võibki vaidlema jääda. Minu arvates on lihtsalt tegemist omaette fenomeniga, kuidas BMW on seeläbi loonud oma identiteedi (nn tavainimese jaoks eristub kaugelt disain, mitte sõiduomadused).

Aga, "esimesest seitsmesest" rääkides on minul tekkinud üks selline "probleem" ergonoomikaga ja seda kõrvalistuja aknatõstukinuppude asukoha suhtes. Kuigi enamik teisi autotööstureid kasutasid ka aastakümneid hiljem vändaga akende lahendust, asub minu jaoks E23 kõrvalistuja el akna lüliti liiga kaugel. Ruumika auto miinus.

Samas selle lüliti asukoht on mind küll algusest peale häirinud, ent ma ei suuda praegu enda jaoks välja mõelda, et miks mul üldse on olnud vajadus kõrvalistuja akent liigutada :)

Teine ergonoomiline "probleem" on istmete reguleerimise nupud. E32 puhul on need nupud paremini lahendatud ning erineva kuju tõttu on suhteliselt lihtne ka "käe järgi" õiget nuppu õiges suunas klõpsata. E23 puhul asuvad 4 nuppu kõrvuti, siis 2 nuppu peatugede jaoks ja siis uuesti 4 nuppu kõrvuti - kokku 8 täpselt ühesugust ja 2 veidi teistsugust nuppu. Pimedas tuleb katse-eksitus meetodil nuppe klõpsida. Aga noh, alati on võimalus muidugi 3 enamsoovitud istmeasendit mällu salvestada :D
Vasta