1. leht 1-st

BMW E21 320 2,5i

Postitatud: 24 Sept 2007 19:13
Postitas raunz
Teen siis sellest autost kah teema. Sai lubatud et tuleb M50B25 vahele ja seal ta nüüd siis ka istub. Kahjuks sõidumuljeid edasi anda veel ei saa kuna käima pannes selgus, et mootori alumine osa on peaaegu koos omadega. Pole hullu, teeb korda, ei taha alla veel anda. Liiga palju on juba ümber ehitatud. Kui mootori alumine ots välja arvata siis on muidu sõidukorras küll.
Pildid:
http://i126.photobucket.com/albums/p85/ ... G_2428.jpg
http://i126.photobucket.com/albums/p85/ ... G_2429.jpg
http://i126.photobucket.com/albums/p85/ ... G_2431.jpg
http://i126.photobucket.com/albums/p85/ ... G_2441.jpg
http://i126.photobucket.com/albums/p85/ ... G_2439.jpg
http://i126.photobucket.com/albums/p85/ ... G_2436.jpg
http://i126.photobucket.com/albums/p85/ ... G_2432.jpg

Postitatud: 24 Sept 2007 19:27
Postitas Allar
Njah...palju jura aga vähe villa...tundub et meile tõmmati kott pähe selle mootori müügiga.Asi käis rämeda saalekolksuga. Eniveis nüüd uuesti pada maha ja seibideks, otsustasime ,et kui juba siis juba, teeme kap-remi mootorile ja sisse läheb 2.7 vänt (väidetavalt saab m20 ja m50 väntasid vahetada, oskab keegi kommenteerida?) Igal juhul kui m20b27 vänt sobib siis kolvide-kepsudega mõtleb mingi kombo välja, vbla treib kolbe, ei tea veel eks siis kui asi laiali on hea arvutada-mõõta-mõelda. Tõenäoliselt tõstab ka surveastet pisut...nii 10.5:1 peale. See siis esialgne plaan. Põhimõte on selles et vähemalt oktoobri lõpuks asi liiguks! :)

Postitatud: 24 Sept 2007 19:38
Postitas Silwer
Ma arvan et M20 vända istutamine M50 sisse läheb raskeks. Esiteks on M20 vända ots tibake lühem. Teiseks on M20 vändal simmeri jaoks kõrgendus. Kolmandaks on M20 vaid üks kiilu koht M50 kahe asemel ja ta on veel tiba teise koha peal.

Pole küll parim pilt aga ehk saad aru: http://silwer.pri.ee/BMW325i/Picture17.jpg

* m20 vänt on siis hammasrihma rattaga.

Postitatud: 24 Sept 2007 19:40
Postitas mart154
otsige m52b28 vänta.

Postitatud: 24 Sept 2007 22:26
Postitas Allar
hmmm m50 2 kiilu? aga kui sobitada m50 keti ratas m20 vända otsa, siis kumbki kiil ei sobi et saaks fikseerida keti ratta õieti et ehk nö märgid oleks õiged kohal? Loomulikult mõtekam/lihtsam oleks m52b28 vänt leida, aga see ei pruugi väga lihtne olla :/
mingi süsteem tuleb mõelda välja, lihtsalt uus m50b25 vänt oleks ebahuvitav ja vana väga suure tõenäosusega küpse...

Postitatud: 30 Sept 2007 20:52
Postitas Allar
Nonii, nüüd auto sõidab, tõsiküll väljalase on poolik ja töömaht jäi siiski 2.5. Panime ka hooratta kergema m20 oma kuid tundub et see maksis kätte, nimelt tühikäigul tekib vahepeal väike auk...no eks seda veel vaatab vb vaja vana tagasi panna.

Väike video ka neile keda huvitab : http://www.speedyshare.com/507126841.html :)

Postitatud: 30 Sept 2007 21:14
Postitas raunz
Nii natuke lihtsam videot vaadata:

http://s126.photobucket.com/albums/p85/ ... I_2446.flv

Esimese asjana tuleb nüüd väljalase ära lõpetada, saab äkki hääle normaalseks, praegu väga brutaalne. Siis juba muud nokitsemised, et saaks testiperioodiga algust teha :twisted:

Postitatud: 01 Okt 2007 05:28
Postitas elmut
raunz kirjutas:Nii natuke lihtsam videot vaadata:

http://s126.photobucket.com/albums/p85/ ... I_2446.flv

Esimese asjana tuleb nüüd väljalase ära lõpetada, saab äkki hääle normaalseks, praegu väga brutaalne. Siis juba muud nokitsemised, et saaks testiperioodiga algust teha :twisted:
Väike põletaja :D