M: BMW 3.0SA, 1974


Puuduvate osadega tuleb probleeme, kui just mõni tuttav Saksamaal autolammutusi kammimas ei käi. Muuseas astusin BMW Web ETK-st läbi, et uurida osade saadavust sellele mudelile. Üldiselt on olukord kehv. Esialgse otsingu tagajärjel on saadaval embleemid ja kirjad, mis käivad pakiruumi luugile. Võrdluseks võib tuua, et näiteks e23-le on praktiliselt kõik saadaval, samuti e12-le. Võimalik, et täpsemalt uurides ujuks veel üksikuid juppe välja.
Inglise variant... rool on ju õigel pool


Ahsoo. Nojah... Peaasi, et suure sundkindlustamise kampaania ajal emexisse pole veetud. Selle saaks veel päästa kuigi see ei saa mitte odav lõbu olema. Auto tahab korralikku investeeringut. Kõige nõmedam on see, et osi pole üldse saada. Kui hind mõistlik oleks võiks seda igapäevaseks sõidukiks korda teha aga jah... alghind peaks olema vrakile kohane. Mobile.de-s neid ikka liigub vahetevahel ja hinnad algavad teinekord 500.-st eurist...
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Huvitav, et ei ole võimalik sellisele autole ostjat leida
Muidugi kui ta jätkuvalt ootab selle eest 10 000.- siis... kardetavasti jääbki seda ootama. Mittesõitev... mitte vist ka täielikult komplektne auto... Hind peaks ikka painduma korralikult
Sisse tuleb sinna laduda tõsiselt, seda peab hinda küsides arvestama. Sellise auto huvilisel raha tavaliselt mööda külgi maha ei jookse... kuigi mõni võib fantaseerida, et noh.. "noored rikkad poisid tulevad, jooksevad tormi ja ostavad rahanumbrit vaatamata ära". Seda nüüd küll ei juhtu. Sobiva hinna korral võiks see aga olla hea objekt tõsisele haihuvilisele. Kohe korda teha ei jõua aga vaikselt nokitseks. Osadeks ja doonoriks müügiks oleks sellest kahju. Mõtlemisainet on.


23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Tore, et asjad ikka liiguvad... kahju oleks kui see kuskil lammutuses lõpetaks... Hoitakse hind kõrge, korda ka ei tehta, lastakse laguneda
Peale järgmist talve on sellest veel vähem järgi
Kes see neid plekke taastada jõuab kui roosteuss veel ühe talve ohjeldamatult tööd saab teha? Selline seismine on auto surm. Selle asemel võiks mõnele huvilisele mõistliku hinnaga anda. Kirjutasin kodanik natile väikse tagasihoidliku järelpärimise
Jutu jätkuks ütleks, et tore kui saaks galeriisse tekitada ka omaette nurga e3-le (lisaks e12, e21, e23, e24 ja e28-le). Sellisel juhul on juba tegemist vägagi muljetavaldava asjaga! Ühest autost on loomulikult vähe (Tõnise omast siis) kuid kui juba 2... või veel parem 3 e3-e olemas oleks täiesti mõeldav. E12-ga oli ka alguses raske kuid 4 tükki saime lõpuks kokku! Teatavasti on Eestis 4 või 5 e3-e reaalselt olemas. Nüüd tekib küsimus kuidas kalad võrku meelitada...



Jutu jätkuks ütleks, et tore kui saaks galeriisse tekitada ka omaette nurga e3-le (lisaks e12, e21, e23, e24 ja e28-le). Sellisel juhul on juba tegemist vägagi muljetavaldava asjaga! Ühest autost on loomulikult vähe (Tõnise omast siis) kuid kui juba 2... või veel parem 3 e3-e olemas oleks täiesti mõeldav. E12-ga oli ka alguses raske kuid 4 tükki saime lõpuks kokku! Teatavasti on Eestis 4 või 5 e3-e reaalselt olemas. Nüüd tekib küsimus kuidas kalad võrku meelitada...
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Eks nende e3mede võrku meelitamisega läheb raskeks sest tegu ikka väga suure haruldasega Eestis ja tema taastamine on ks suht kallis, kardan et paljud e3mede omanikud lasevad lihtsalt nendel ilutustel aianurgas roostedada kuni neid pole võimalik päästaJaan kirjutas:Tore, et asjad ikka liiguvad... kahju oleks kui see kuskil lammutuses lõpetaks... Hoitakse hind kõrge, korda ka ei tehta, lastakse lagunedaPeale järgmist talve on sellest veel vähem järgi
Kes see neid plekke taastada jõuab kui roosteuss veel ühe talve ohjeldamatult tööd saab teha? Selline seismine on auto surm. Selle asemel võiks mõnele huvilisele mõistliku hinnaga anda. Kirjutasin kodanik natile väikse tagasihoidliku järelpärimise
![]()
Jutu jätkuks ütleks, et tore kui saaks galeriisse tekitada ka omaette nurga e3-le (lisaks e12, e21, e23, e24 ja e28-le). Sellisel juhul on juba tegemist vägagi muljetavaldava asjaga! Ühest autost on loomulikult vähe (Tõnise omast siis) kuid kui juba 2... või veel parem 3 e3-e olemas oleks täiesti mõeldav. E12-ga oli ka alguses raske kuid 4 tükki saime lõpuks kokku! Teatavasti on Eestis 4 või 5 e3-e reaalselt olemas. Nüüd tekib küsimus kuidas kalad võrku meelitada...

E28 525e & E28 535i
Toivoku - olen vaid kunagi minevikus e12 sõitnud... Eespool pidasin silmas, et meil on galeriis 4 e12 nimelist autot üleval! Osade kohta ei oska midagi täpsemalt lisada. Arvatavasti tead sa neid kohti, kust neid osi saada isegi paremini. Veng... ja võib-olla veel mõned autovaruosade müügiga tegelevad firmad. Ise vaataks Web ETK-st koodid järgi mida vaja ja seaks sammud United Motorsisse. Teeks väikse järelpärimise.
See e3-de teema on kurb jah. Mitmed inimesed on need kunagi hankinud ja tõepoolest on need suures osas lihtsalt seisma jäänud. Isiklikult tean ühte e3-e kuid see on juppideks lahti võetud. Võiksin üritada omanikuga ühendust võtta ja küsida kas ta on valmis oma projekti meile üles panema... kuid jah.. viimase 8 aastaga ei ole ta auto juures midagi teinud (minu andmetel). Auto ongi lihtsalt lahti võetud ja seisab.
Noh... kes on endale projektiks muretsenud selle auto ja seisma jätnud... või kes on kunagi lihtsalt Saksast toodud masina (mis on juhuslikult mingi BMW e3 olnud) igapäevaseks sõitmiseks hankinud ja nüüd 10 aastat kasutamata seisnud kui mittevajalik ja millel pole omanikule ka mingit erilist väärtust... kui need autod saaks sellise peremehe kes neid hindavad.. vaata see oleks väga vahva...
See e3-de teema on kurb jah. Mitmed inimesed on need kunagi hankinud ja tõepoolest on need suures osas lihtsalt seisma jäänud. Isiklikult tean ühte e3-e kuid see on juppideks lahti võetud. Võiksin üritada omanikuga ühendust võtta ja küsida kas ta on valmis oma projekti meile üles panema... kuid jah.. viimase 8 aastaga ei ole ta auto juures midagi teinud (minu andmetel). Auto ongi lihtsalt lahti võetud ja seisab.
Noh... kes on endale projektiks muretsenud selle auto ja seisma jätnud... või kes on kunagi lihtsalt Saksast toodud masina (mis on juhuslikult mingi BMW e3 olnud) igapäevaseks sõitmiseks hankinud ja nüüd 10 aastat kasutamata seisnud kui mittevajalik ja millel pole omanikule ka mingit erilist väärtust... kui need autod saaks sellise peremehe kes neid hindavad.. vaata see oleks väga vahva...
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Tore! Juba arvasin, et pean ise ära ostma. Loodame, et omanik galeriid ei unusta!
Muuseas: kui ostu-müügi registreerimiseks läheb siis las ARK võtab auto õige tähistusega arvele - see on siis Tõnise auto eeskujul peavad andmed passis olema
Mark: BMW
Mudel ja modifikatsioon: 3,0SA
Muuseas: kui ostu-müügi registreerimiseks läheb siis las ARK võtab auto õige tähistusega arvele - see on siis Tõnise auto eeskujul peavad andmed passis olema

Mark: BMW
Mudel ja modifikatsioon: 3,0SA
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.