1. leht 5-st

BMW 315, 1982 - Kustas

Postitatud: 14 Sept 2007 18:32
Postitas kustas
Ola.

Panen siis oma uue pilli ka siia üles. Selle auto ostsin ma täiesti hetke emotsioonist ja praegu on tema tulevik teadmata, kuid küll ma temaga midagi välja mõtlen.

See auto siis tehasest välja veerenud novembri kuul, aastal 1982. Lisasid ei ole :P, küll on aga juhtmepuu küljes igalpool tühjasid pistikuid.

Auto oli ostes hirmus must. Kuna vihkan sitaseid asju, siis esimese asjana sai alustatud auto puhastamisega. Kiskusin sisu välja ja pesin ära, müramatid olid läbimärjad, need viskasin koos pestud vaibaga nädalaks kuivama. Siis.. ees on sigulli veljed, peaaegu kõik rehvid on eri mõõtu(pooltel traadid väljas), esisild on paigast ära, st., parempoolne ratas on eespool, kui vasak. Pühapäeval sõidan Tõnise juurde, kus üritan esisilla alt ära kiskuda ning siis järgmine nädalavahetus uute juppidega alla tagasi panna.

Eks hoian asjadega kursis.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 14 Sept 2007 20:20
Postitas lamp
See auto siis löpuks endale omaniku leidnud kes teda edasi ei müü...kiidu sönad minu poolt ja edu :)

Postitatud: 15 Sept 2007 10:08
Postitas Priit
bmwjumal ikkagi vaatab nende autode järele, olgu ta tänatud!

Postitatud: 15 Sept 2007 10:34
Postitas nuga
Kui need on sul e21'e istmed mitte sisse aretatud viieka omad, siis on tegemist Edition E istmetega, ehk siis üpris vähelevinud kraam 8)

Postitatud: 15 Sept 2007 10:58
Postitas raunz
Need istmed E21 relssidega ja igatpidi vaadates originaal :)

Väga tore kuulda et lõpuks ehk jõuab see auto omaniku kätte, kes teda kuu-kahe jooksul maha ei müü :D

Postitatud: 15 Sept 2007 11:06
Postitas kustas
nuga kirjutas:Kui need on sul e21'e istmed mitte sisse aretatud viieka omad, siis on tegemist Edition E istmetega, ehk siis üpris vähelevinud kraam 8)
Need istmed tunduvad tunduvad originaalid ja E28 istmed nad ei ole kohe kindlasti. Äkki lihtsalt uuemad istmed, kui vaadata auto tootmis aastat.
Keegi on uksepolstrid heledate vastu vahetanud ja need ei sobi roheliste istmetega ja rohelise vaibaga. Ega kellegil juhuslikult ei ole pakkuda rohelisi (olid nad üldse rohelised tehasest?) uksepolstreid?

Vaibast ka üks pilt. Peale pesu tõmbas ta kuidagi kahtlaselt värviliseks, ulatudes helerohelisest tumehallini.

Pilt

Postitatud: 15 Sept 2007 11:32
Postitas nuga
Nende istmetega käivad originaalis kokku sellised uksepolstrid:
Pilt
Arvol on pakkuda need ehk?

Postitatud: 15 Sept 2007 12:42
Postitas kustas
Kas keegi saab mind aidata sellega, et teab öelda, kui suur on kütusepumba kaitse. Või kust ma leiaks E21 kaitsme karbi kohta infot? Endal on kaitsmekarbikaas pilbasteks ja kütusepumba pool kirja on just puudu.

Postitatud: 15 Sept 2007 12:45
Postitas sysi

Postitatud: 15 Sept 2007 14:38
Postitas raunz
Mul üks selline esipolster peaks leiduma, selle võin tasuta ära anda. Pakkuda oleks ka mustast nahast polstrid millel keskel riie. Ainuke viga neil, et keegi on mingi tule sinna külge kunagi aretanud niiet polstris paar aku.

Postitatud: 15 Sept 2007 17:43
Postitas kustas
raunz kirjutas:Mul üks selline esipolster peaks leiduma, selle võin tasuta ära anda. Pakkuda oleks ka mustast nahast polstrid millel keskel riie. Ainuke viga neil, et keegi on mingi tule sinna külge kunagi aretanud niiet polstris paar aku.
Tänan, kui vaja läheb, siis võtan ühendust.

Vaatasin siis summuti kah üle. Tagapütt on jälle mingi sigulli oma alla topitud. Seoses sellega, et see sinna istuks, on ka summuti korralik keskmine osa ära rikutud. Ja kõikse kiftim on veel see, et vale summuti istub naglalt difrist väljuva veovõlli vastu :shock:.

Pilt
Pilt

Kui kellegil vedeleb kusagil järgmiste mudelite enam-vähem korras summuti tagumine ja keskmine osa, siis palun pakkuda neid mulle.

315 (M10) 1980 - 1983
316 (M10) 1978 - 1983
318i (M10) 1979 - 1983
318 (M10) 1978 - 1980
320i (M10) 1978 -1979
320 (M10) 1978 -1979

Postitatud: 15 Sept 2007 17:47
Postitas sysi
Kustas, mine vaata need Pärnumaal müügis olevad e21 üle... ja vali siis kolmest kabedaim (mis arvatavasti ei saa olema see roheline) ning tee üks korralikum auto.

Vägisi tundub, et see omanikult-omanikule liikumine selle auto puhul on vältimatu edasilükkamine :cry:

Postitatud: 15 Sept 2007 18:07
Postitas kustas
Uhh, ei teagi kohe kuidas vastata. Nagu kirjutasin eelnevalt, siis sai see auto ostetud hetkeemotsioonide ajel. Kõige suurem põhjus oli see, et temast saab mulle esialgu talvine nädalavahetuse auto. St, auto, millega saan oma talviseid sõiduoskusi veidi lihvida. Hetkel veel ei ole ma välja mõelnud, mis temast peale talve saab, aga tõenäoliselt siis kas ei saa üldse midagi, või siis saaks temast a la ringrajaauto, millegi sellise tarbeks, nagu on ürituste seeria EBK cup. Ringrajaauto all ma siis pean silmas moditud vedrustust, suuremat mootorit, 323i tagasida (pidurid), puur sisse, sisu välja jne.

Postitatud: 15 Sept 2007 23:21
Postitas raunz
Lõpupütti ja ehk isegi keskmist pütti oleks pakkuda põhimõtteliselt küll. Endal siis tagavaraks ei jää midagi aga noh elab vast üle. Muidu jah tegelt oleks sellele autole kõrvale teist vaja ja siis kahest üks korralik kokku teha...

Postitatud: 16 Sept 2007 14:36
Postitas kustas
Sõitsin siis hommikul Tõnise juurde ja sõitsin sealt sama lolli näoga tagasi :D. Nimelt esisillal endal pole nagu midagi viga. Viga on selles, et vasakpoolse poolraami otsaga on kuhugi vastu sõidetud, mille tulemusena on ta vasakule poole mõlkis, ning sealt edasi on ta paigast ära väänanud stabika varda, mis siis põhjustab vasaku ratta vales kohas paiknemise, mille tõttu siis auto vasakule kisub :roll:

Lisaks sellele on mootor peal täiesti lahti ning hoiab ta vasakule poole viltu mingi 3cm vähemalt. Vasakpoolse mootoripadaja polt on pooleks, ning sealt on ta kinni ainult amordiga.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Aga muidu oli tore, Tõnis vaatas kere siit, vaatas sealt ja arvas, et rinka pilli saaks tast küll :P.

EDIT: seda ka, et tagumiste piduriteni õli ei jõua, kuna õlipaagist väljuv õlitoru lõppeb lihtsalt kohe ära ja selle ots on lihtsalt kokku pigistatud :shock:

Postitatud: 16 Sept 2007 18:40
Postitas meelis k
Juba teised numbrid :roll: :D

Ma himustasin ka seda autot tükk aega. Aga enne, kui suutsin lõplikult otsustada, kas lisaks veel ühte õuele vedada, oli ta müüdud.

Tööd vast paistab olevat. Kuidas põhjapleki seisukord on?

Postitatud: 16 Sept 2007 19:52
Postitas kustas
Põhjal kohati on mõned rooste plekid, aga üldiselt on väga heas seisukorras, isegi need vee väljalaskmis korgid/kaaned, põhja küljes on täiesti terved ja servad neil ei ussita. Sellel kerel on osad kohad läbi aga muidu on kere seisukord üsna hea (Eestis sõitnud auto kohta, arvel aastast '94).

Postitatud: 17 Sept 2007 07:30
Postitas kustas
Ma üritaks ühes asjas veel selgusele jõuda. Küsimus siis eesmiste iluvõrede ülemiste kinnituste kohta. Nimelt pakub RealOEM mulle kinnitusi sinna nii plekkklambreid, kui ka kruve. Auto küljes olid nad mul klambritega. Segadusse ajab see, et iluvõresid lähemalt uurides on ühel need klambri kohad sees, teisel aga ei ole. Kuidas minu aastakäigu E21'l peaks olema need iluvõre ülemised kinnitused? Ja kumb iluvõre on vale?

Pilt

Postitatud: 17 Sept 2007 08:04
Postitas nuga
Facelifti eelsel mudelil käis võre kruviga, facelifti järgsel mudelil klambriga.

Postitatud: 17 Sept 2007 10:04
Postitas Arvo
kustas kirjutas:
nuga kirjutas:Kui need on sul e21'e istmed mitte sisse aretatud viieka omad, siis on tegemist Edition E istmetega, ehk siis üpris vähelevinud kraam 8)
Need istmed tunduvad tunduvad originaalid ja E28 istmed nad ei ole kohe kindlasti. Äkki lihtsalt uuemad istmed, kui vaadata auto tootmis aastat.
Keegi on uksepolstrid heledate vastu vahetanud ja need ei sobi roheliste istmetega ja rohelise vaibaga. Ega kellegil juhuslikult ei ole pakkuda rohelisi (olid nad üldse rohelised tehasest?) uksepolstreid?
Need on minu kunagise 1982 320 e-editioni istmed, mööda teadmata keerdkäike siis sinna autosse sattunud :) Sama värvi uksepolstrid on mul olemas, kui huvi siis võta ühendust, usun, et saame kaubale.