Pool aastat mööda läinud
Selle ajaga on auto saanud endale uue sisu. Samamoodi must nahk nagu ennemgi, kuid palju korralikum ning esiistmed elektriga. Samuti on ukspolstrid nüüd nahast, mitte enam riidest. Vahepeal sai hangitud ka hele sisu, mõttega panna see sisse, kuid väike proovimine näitas, et valgele autole sobib ikkagi must sisu kõige paremini. Kui sisu oli välja loobitud sai ära kuivatatud ka tagumine põhja helisummutusmatt, mis õnnestus mul pagassi pesuga (loomulikult survepesuriga :d) läbimärjaks saada. Sai auto ca 10 kilo kergemaks kohe. Veel on auto saanud kolme kodaraga originaal nahkrooli, mis on nüüdseks taastatud ning on nagu uus. Õhtuti jalgpalli kõrvale on praegu hea olnud salongi puitliiste natuke taastada - tulemus näeb välja selline:

võrreldes esialgsega on tulemus superhea. Ka esimesed suunatuleklaasid said uued. Suunatuled ise said vähekasutatud

Ennem oli suunatulede reflektor valgeks värvitud, arvatavasti see tõttu, et tüüpiline on juba paariaasta vanusel suunatulel hõbedase reflektorpinna mahakoorumine. Samuti ei sobinud ülevaatuse onudele, et suunatuledes oli 2 niidilised pirnid, millest 5w niit põles koos gabariitidega ja 21w niit vilkus suunana.
Mitme auto peale sai kokku komplekteeritud korralikud tagatuled. Küll oli ühel autol värvitud tule sisemist osa, koos autoga, teisel vist valed pirnid gabariitides olnud ja sulatanud nii reflektorit kui tule klaasi ja kolmas plastikreflektor lihtsalt praguline. Tuleklaasid said uued, sai väga hea. Kusjuures nöörtihend tuleklaasi ja reflektori vahele maksis vist 25.- eek tk ainult.
Uus paisupaak ning kork annavad kapotialusele kohe palju värskema ilme:

Paigaldamist ootab hunnik detaile, suht uud aknapesuvee- ning intensiivpesupaak ning uued ilusad säravvalged aknapesuvee voolikud.
Katuseluugi poldid olid nii kõvasti kinni roostetanud, et pidi välja puurima. Hetkel on klaaskatuseluuk lahtiselt peal ning ootab pikemat vaba õhtupoolikut, et korralikult ära kinnitada ja ära regullida.
Vahetamist ootab veel siduri survelaager (teeb seahäält) ning käigukast. Teise käigu sünkro on omadega täiest läbi. Salongis asuvad juba ka check panel ning OBC 1, kuid juhtmed ja aju seal taga vajavad veel ühendamist. Siis esitulede kojamehed+pesurid peaks külge panema. Halli värvi tagaaknalaud rulooga, mis sobiks executive stiilis tagaistmetega on vaja hankida, hetkel on olemas sinine, kui keegi teab sobivat (riide)värvi, millega värvida seda halliks, oleks väga huvitatud infost. Ja esikummid peaks kitsamad panema 245 laiusega on Eesti teedel väga ebamugav sõita.
3,5 mootorit ei ole praegu lõpuni teinud. Hetkel mõlgub meeles hoopis idee vanatüübi mootori kasutamisest. Põhjus lihtne, vana tüübi sisselase on palju ilusam kui uuem, eriti väikeste lisadega nagu sel pildil:
Eks Hiiumaale tulekuks peaks juba ühtteist tehtud saama.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.