1. leht 1-st

318i E21 K-jetronic ei käivitu

Postitatud: 19 Aug 2007 21:05
Postitas Bronco
On hakanud minu autot vaevama selline anomaalia, et ei käivitu auto kui on seinud mingi aeg. Ja seda mitte iga kord, kui viimased 2 päeva on juba probleemiks saanud.

Esimene kord oli eelmine laupäev, kui tahtsin hommikul sõitu minna ja auto keeldus käivitumast. Lubab alguses, edasi ketrab tühja.
Käisin teise autoga siis ära, tulin tagasi, vedasin veidi teise kohta auto, annan starterit. käib. midagi muud ei teinud.

Nädal aega käisin kenasti tööl, ainult 1 hommik ei tahtnud käima minna, kuid umbes 10 minutit seismist, ning läks.

Eile hommikul aga hakkas jälle pihta. ei saanudki käima, kiire oli ka, võtsin teise auto jälle.
Täna hommikul hakkasin siis uurima milles võib asi olla. Säde on olemas, bensiinipump ka nagu töötab (vahetasin ka relee igaks petteks), kuid käima ei lähe. uurisin-puurisin nii 2 tundi erinevaid asju, kui lõpuks läks lihtsalt käima jälle :?

Käisin sõbra juures muude asjade kallal nokitsemas, ning vahepeal panin ka auto käima ja liigutasin paar meetrit. nüüd enne ära tulekut õhtul, jälle ei käivitu :? Lükkasime, läks käima...

Ausalt, vaikselt hakkavad ideed otsa saama, kuna kui käib, siis käib kenasti, mingeid probleeme pole, läheb pöördesse, ja liigub kenasti. Seisma jättes läheb ka uuesti käima.. Aga just peale mingit aega, enam ei käivitu...
Ei käivitu tähendab seda, et startetir andes, lubab hetkeks, ja siis ketrab tühja... ootab minuti, annad starterit, jälle lubab korraks, ja siis ei lähe.


Pikk jutt, aga kellegil on ideid mida veel kontrollida? Nii on veidi jama ikka kui ei tea kas läheb või mitte, alati pole teist autot ka..

Postitatud: 19 Aug 2007 21:06
Postitas Baur TC
küttefilter?

Postitatud: 19 Aug 2007 21:07
Postitas Bronco
Baur TC kirjutas:küttefilter?
vahetatud mais UM'st ostetu vastu. Tangin kogu aeg Statoilist ja 98't.
Lisaks kui küttefilter umbes, võiks ka soojalt ja muid probleeme olla. ala ei lähe pöörde või jõudu vähem või kakuks... Neid sümptomeid aga ei ole, kui käib, käib kenasti.

Postitatud: 19 Aug 2007 21:20
Postitas Cardo
Priidul oli sama jama, viga oli olnud massijuhtmes, kontakt puudulik, kui ei eksi, siis ei jõudnud säde keresse tagasi

Postitatud: 19 Aug 2007 23:09
Postitas raunz
Mul vaevas endise karpamootoriga korra sarnane anomaalia. Lõpuks jõudsin kontaktide juurde, puhastasin kõik tähtsamad kontaktid ära ja viga oli mootori ja kere massi vahelise juhtme ühenduses keresse. Peale seda oli viga läinud. Ei ole üldse kindel kas sul sama viga aga proovi ühenduste puhastamist, ehk aitab.

Postitatud: 19 Aug 2007 23:43
Postitas Priit
vaata jah kõik mootori massijuhtmed ilusti üle :!:

Postitatud: 20 Aug 2007 11:44
Postitas Bronco
Tänud kõigile vastajatele.

Loodan, et asi korras nüüd. Igastahes täna hommikul ka käima ei läinud, ning peale kere ja mootori vahelise kerepoolse pinna ja klemmi puhastamist läks kohe.

Üldiselt aga on see suht kummaline, et selline asi sellist hooti probleemi võib tekitada. Enamus kordi käivitus auto ju kenasti :roll:

Aga loodan, et saan nüüd muretult käima auto hommikuti, ning et see aitas.
Tänud veelkord vastajatele :) Selle peale poleks küll ise tulnud vist.

Postitatud: 20 Aug 2007 11:52
Postitas raunz
Arvan et asi korras kah siis, minul igatahes see probleem kadus peale puhastamist. Üleüldse nii vanal autol kontaktidega olukord on nagu ta on, ma pooltest elektrikaladest kontaktide puhastamisega lahti saanud :)

Postitatud: 20 Aug 2007 12:05
Postitas tõnis
Bronco kirjutas:Tänud kõigile vastajatele.

Loodan, et asi korras nüüd. Igastahes täna hommikul ka käima ei läinud, ning peale kere ja mootori vahelise kerepoolse pinna ja klemmi puhastamist läks kohe.

Üldiselt aga on see suht kummaline, et selline asi sellist hooti probleemi võib tekitada. Enamus kordi käivitus auto ju kenasti :roll:

Aga loodan, et saan nüüd muretult käima auto hommikuti, ning et see aitas.
Tänud veelkord vastajatele :) Selle peale poleks küll ise tulnud vist.
Las ma arvan, sul ei olnud mitte roostet klemmi vahel, vaid värv?

Postitatud: 20 Aug 2007 12:36
Postitas Bronco
tõnis kirjutas:
Bronco kirjutas:Tänud kõigile vastajatele.

Loodan, et asi korras nüüd. Igastahes täna hommikul ka käima ei läinud, ning peale kere ja mootori vahelise kerepoolse pinna ja klemmi puhastamist läks kohe.

Üldiselt aga on see suht kummaline, et selline asi sellist hooti probleemi võib tekitada. Enamus kordi käivitus auto ju kenasti :roll:

Aga loodan, et saan nüüd muretult käima auto hommikuti, ning et see aitas.
Tänud veelkord vastajatele :) Selle peale poleks küll ise tulnud vist.
Las ma arvan, sul ei olnud mitte roostet klemmi vahel, vaid värv?
:lol: täpselt. Polt ,mis seda kinni hoidis seal, oli omajagu roostes muidugi. Aga ju siis starteriga käivitades tõmbas pinge nii alla, et ei saanud enam piisavalt ühendust. Eks akul ole ka vanust omajagu juba.

Postitatud: 28 Aug 2007 07:06
Postitas Bronco
tõstan teema üles. Terve eelmine nädal käivitus kenasti, kuid pühapäeva hommikul hakkas jälle phta, ning täna oli kolmas hommik kui ei käivitunud.

Mootori massid on üle vaadatud, puhastatud, ning selles ei tohiks enam probleem olla (kui moto mass mis poolraami külge kinni keevitatud on ei anna just ühendust, mis on suht vähetõenäoline).

Starter käib ringi ja mitte venitades vaid korralikult. Aga lubab heal juhul ainult kohe alguses ja siis mitte midagi.

2 hommikut on nii õnnestunud, et lükata, ning siis starterit anda (mitte ka kohe esimesel korral alati).

Mida võiks veel vaadata?

Postitatud: 28 Aug 2007 14:17
Postitas mart154
benapumba toide vaata üle. halvad ühendused seal?
ja siis proovi teist pumpa!
ja seda krdi klappi, mis seal all oli...

Postitatud: 04 Juun 2008 13:48
Postitas Bronco
tõstaks siis eelmise aasta teema üles arvatava lahendusega.

Nimelt pole see aasta, peale uue aku soetamist, probleemi enam pole esinenud. Ju ei suutnud vana aku ikkagi külmalt käivitades piisavalt voolu välja anda, et korraga ära toita starterit ja bensiinipumpa.